2023-07-16, 21:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alic09
Att vara öppensinnad och godhjärtad är nog EN av mina finaste egenskaper haha. Hon e så självkär, aldrig sett någon hylla sig sj så mycket

Är man verkligen det skulle man inte ha ett behov av att berätta det.
Citera
2023-07-16, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Instagramkontot är publikt och om man tittar på bilden där han har en svart/vit skjorta så är han inte helt olik Simon.

Ser ingen likhet alls. Tyckte David var skit ful och inte fan är han straight? Ser jäkligt bögig ut. Han ser galen ut och kan nog ha ett och annat olagligt för sig. Jag sinnesjukt svårt att tro att han dejtat Linn.
Citera
2023-07-16, 22:14
Medlem
Att det är autism tror jag inte på, tror bara att hon är hjul eller kobent eller bara går i skor som hon inte klarar av att gå i. Det är det många kvinnor som gör.
Däremot så har en nära släkting till mig borderline med inslag av narcissism och det är mycket som är likt med Linn; oförmåga att få kärleksrelationer att funka, allt fokus på henne själv, en otrolig egenkärlek osv.
Detta får man ofta av barndomstrauman, vilket vi inte vet om Linn har några även om aversionen mot alkohol kan vara en ledtråd. Det bra är dock att borderline går att behandla med terapi, om det nu skulle vara det hon har. Men vi ser en för liten del av hennes liv för att kunna avgöra det.
Eller så är hon bara en strulig person utan diagnoser, sådana finns det gott om.
Har själv jobbat med barn med autism och man skall vara försiktig att säga att någon har en diagnos. Däremot så uppträder Linn oerhört udda och ansvarslöst och det är inte konstigt att folk undrar varför.
Citera
2023-07-16, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Ser ingen likhet alls. Tyckte David var skit ful och inte fan är han straight? Ser jäkligt bögig ut. Han ser galen ut och kan nog ha ett och annat olagligt för sig. Jag sinnesjukt svårt att tro att han dejtat Linn.

David är lillgammal och är så långt ifrån kriminell/olaglig man kan komma. Arbetar även inom psykiatrin. Reko kille. Kanske därför Linn inte lyckades lura honom. Han drog när han började inse vad hon ville - att han skulle ta över rollen som pappa till T och J, flytta till Örebro, flytta in till henne, bli en familj. Detta när dom dejtat 1 månad. Han tyckte om henne men hon visade tendenser på galenskap när hon höll på sådär. Han visste att hon ville ha ett till barn tätt inpå också för det hade hon sagt till honom.

Går rykten om att han är gay men han har aldrig visat såna tendenser och bara haft flickvänner. Däremot ser han gay ut på bilderna det tycker jag också. Men han är nog 100% straight.
Citera
2023-07-16, 22:19
Medlem
Citat:

David har också bra inkomst, stor bostadsrätt (3:a eller 4:a), ordnat fast jobb inom psykiatrin, lillgammal, söker seriöst förhållande men det skrämde honom när hon pratade om barn och tjatade om att han ska bli sambo med henne (dessutom flytta till ny stad) efter bara 1 månad
Citera
2023-07-16, 22:27
Medlem
Citat:

Linn har även skrivit förut att hon faller för fuckboys.
Visst, detta inlägg nedan var för 5 år sedan men tror inte mycket har förändrats.

https://tiingelinn.se/2018/08/08/fragor-och-svar-om-karlek-och-attraktion-34333724/
Citera
2023-07-16, 22:30
Medlem
Simon har frågestund. Han har ju verkligen mognat och hittat tillbaka till sig själv igen. Det kommer att ordna sig för honom, jobb har han skaffat sig också det kommer nog att passa honom perfekt tror jag.
Citera
2023-07-16, 22:32
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Hahaha håller med. Han var ju kanske inte ful, men långt från snygg/fin.
Citera
2023-07-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Simon har frågestund. Han har ju verkligen mognat och hittat tillbaka till sig själv igen. Det kommer att ordna sig för honom, jobb har han skaffat sig också det kommer nog att passa honom perfekt tror jag.

Frågan är hur han gör med Belle om han ska träna och spela match hela tiden? Inget kontaktnät i Örebro..
Citera
2023-07-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy

Så han har slutat sin utbildning inom bygg? Han ska spela hockey och jobba som resurs i en skola.
Citera
2023-07-16, 22:50
Medlem
Vad innebär hockey på elitnivå? Jag har förstått det som att Simon spelat lite på hobby-nivå innan? Som elitspelare är väl hockeyn jobbet?
Citera
2023-07-16, 22:56
Medlem
Linns gångstil påminner lite om en vän till mig som har en liten cp-skada. Motoriken lyder inte riktigt viljan? Hon känns väldigt klumpig allmänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in