2023-05-11, 23:00
Medlem
PappaKenneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stin4
Finns det någon vänlig själ som har FUP?
Länkarna i tråden är döda.

Kollade men har tyvärr raderat efter ja läst.
Vill inte ha denna äckliga historia kvar i min mobil.
Citera
2023-07-02, 15:03
Medlem
UPPDATING MED FUP

Hej allihopa!
Här finner ni FUP:en. Jag har laddat upp den så att den kommer finnas kvar på internet så länge internet finns.

Jag rekommenderar alla starkt att läsa FUP:en i syfte att försöka förstå djupet av denna pedofils ondska. Hur han vill tortera spädbarn, döda dem genom penetrativt sex. Hur han han njuter av barnskrik och tårar etc etc.

Och hans totala avsaknad av skam och skuld, vilket uppenbarar sig mycket tydligt i hans många polisförhör.

Här är FUP:en. Notera att det är en enorm fil och kan ta några minuter att ladda. Sidan är ganska långsam.
https://web.archive.org/web/20230702121555/https://www.docdroid.net/GUGS9bl/lunds-tingsratt-b-5094-19-forundersokningsprotokoll-pdf

För kännedom har han bytt namn till Martin Lindé* nu och startat ett företag där han jobbar med trädgårdsfällning. Hittade en av hans blocketannonser när jag googlade på honom
Det är högst angeläget att den här tråden finns kvar så att alla hans potentiella kunder, särskilt de föräldrar som har späd- och småbarn, vet vilken person det är som kommer hem till dem och 'jobbar' på deras trädgård.

Martin, om du läser det här: Puss på dig. Kolossal otur att din pedofilkompis golade ner dig. Och än mer otur att någon (jag) hittade den där lilla tillsynes obetydliga lokala tidningsnyheten om din dom som sedan kom att inspirera den här tråden.
Senast redigerad av Berraaaaa 2023-07-02 kl. 15:15.
Citera
2023-07-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraaaaa
UPPDATING MED FUP

Hej allihopa!
Här finner ni FUP:en. Jag har laddat upp den så att den kommer finnas kvar på internet så länge internet finns.

Jag rekommenderar alla starkt att läsa FUP:en i syfte att försöka förstå djupet av denna pedofils ondska. Hur han vill tortera spädbarn, döda dem genom penetrativt sex. Hur han han njuter av barnskrik och tårar etc etc.

Och hans totala avsaknad av skam och skuld, vilket uppenbarar sig mycket tydligt i hans många polisförhör.

Här är FUP:en. Notera att det är en enorm fil och kan ta några minuter att ladda. Sidan är ganska långsam.
https://web.archive.org/web/20230702121555/https://www.docdroid.net/GUGS9bl/lunds-tingsratt-b-5094-19-forundersokningsprotokoll-pdf

För kännedom har han bytt namn till Martin Lindé* nu och startat ett företag där han jobbar med trädgårdsfällning. Hittade en av hans blocketannonser när jag googlade på honom
Det är högst angeläget att den här tråden finns kvar så att alla hans potentiella kunder, särskilt de föräldrar som har späd- och småbarn, vet vilken person det är som kommer hem till dem och 'jobbar' på deras trädgård.

Martin, om du läser det här: Puss på dig. Kolossal otur att din pedofilkompis golade ner dig. Och än mer otur att någon (jag) hittade den där lilla tillsynes obetydliga lokala tidningsnyheten om din dom som sedan kom att inspirera den här tråden.

Länken fungerar ej
Citera
2023-07-08, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Länken fungerar ej
Skumt. Ska undersöka vad som hänt.
Under tiden kan du använda den här https://www.docdroid.net/iO769WB/fup-1-pdf
Citera
2023-07-11, 14:59
Medlem
Och då var den länken död också. Misstänker att det är pedofilen som kontaktar sidan direkt och får den nedplockad. Trevligt att han läser tråden iaf

https://delafil.se/c8377e70287e69a6/FUP.pdf

När man googlar hans gamla namn så får man fram hans nya namn direkt
Senast redigerad av Berraaaaa 2023-07-11 kl. 15:06.
Citera
2023-07-13, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Länken fungerar ej

Funkar den nu?
Citera
2023-07-13, 19:15
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Funkar den nu?

Den funkar! Tack för du delar med dig och sprider information om dessa vidriga pedofiler.
Fanns det bara en fup med cirka 300 sidor?
Citera
2023-07-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Den funkar! Tack för du delar med dig och sprider information om dessa vidriga pedofiler.
Fanns det bara en fup med cirka 300 sidor?

Yes, mig veterligen finns det ingen mer.
Får se hur lång tid det går innan han våldtar ett barn på riktigt. Och ja, alla som läser hans chattar i FUP:en vet att det med säkerhet kommer hända förr eller senare...
Citera
2023-07-13, 21:04
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Yes, mig veterligen finns det ingen mer.
Får se hur lång tid det går innan han våldtar ett barn på riktigt. Och ja, alla som läser hans chattar i FUP:en vet att det med säkerhet kommer hända förr eller senare...

Vidrigaste chattarna jag läst på länge. De hetsar upp varandra. Äckelbögpedofiler.
Läste jag något om övergrepp på ett avlidet barn i tråden eller har jag inbillat mig?
Citera
2023-07-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Vidrigaste chattarna jag läst på länge. De hetsar upp varandra. Äckelbögpedofiler.
Läste jag något om övergrepp på ett avlidet barn i tråden eller har jag inbillat mig?
Tror du inbillat dig. Han gillar bara levande spädbarn (så vitt vi vet).

Rolig observation: pedot har bytt namn men när man googlar hans gamla så är första resultatet hans nya namn
Citera
2023-07-14, 15:23
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Tror du inbillat dig. Han gillar bara levande spädbarn (så vitt vi vet).

Rolig observation: pedot har bytt namn men när man googlar hans gamla så är första resultatet hans nya namn

Nej jag kollade igen för jag trodde jag sneat. Någon hade skrivit det.
Citera
2023-07-15, 08:51
Avslutad
Citat:
Funkar den nu?
Den fungerar inte, orkar du lägga upp den igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in