2023-07-14, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ja, jag tar inte ställning för om det är okej eller inte. Bara uppmärksammade att det dök upp som nytt inslag idag som sagt. Sara får stå till svars för detaljerna.
De får fixa kakgreje helt enkelt. Det borde inte ta deras hemsideperson många minuter. Jag kollade upp det lite snabbt när det var uppe härom dagen och allt som händer med såna misstag är att de blir uppmanade att fixa det, inget annat.
Citera
2023-07-14, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Antar att du blev satt att vakta småflickorna eftersom du saknar stake.

Skulle pedofiler ha livstidsstraff? Tror prislappen ligger på lite mer än en miljon per år och fånge. För Dumpens gäddor då ca en kvarts miljard per år. Och växande.

Är det inte bättre att lägga de pengarna på att fånga sådana som träffar riktiga barn? Dumpens gäddor tycks ju vara notoriskt dåliga på just den biten. Raggningsknepet "jag är gammal, fet och har gubbkuk" verkar inte ha fungerat på någon annan än just Dumpen.

Här finns ett alternativ till Dumpen. Tyvärr bakom betalvägg. Men ni hajar nog principen av det lilla man kan läsa.

https://www.sydsvenskan.se/2023-07-12/pedofiler-behandlas-gratis-pa-darknet

Nackdelen är så klart att det inte blir några blod eller att några barn offras över huvud taget. Dumplingarna älskar ju att googla upp, trakassera och göra sig lustiga över de anhörigas lidande.
Klart pedofilerna inte ska fängslas, men de ska kastreras eftersom de förverkat rätten till en sexualitet. Och sen övervakas i olika grad tills deras död.
Citera
2023-07-14, 18:13
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Eller så finns alltid en stor risk att gäddan förgriper sig på dom andra ungdomar som hen är tränare, lärare m.m. till när hen visar intresse för andra barn

När gäddan är avslöjad så har gäddan int tillgång till barnen längre och därmed är den risken borta

När du hänvisar till "gäddan" så undrar jag bara, huruvida det är människor som du refererar till?

Har de enligt dig förverkat rätten att leva?

Är det så, som vi skall tolka dina ord...
Citera
2023-07-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Jag behöver inte ta upp ämnet Dumpen överhuvudtaget det är de själva som pratar om ämnet och gör narr av de som blivit uthängda.

Dumpen är populär och många ungdomar väntar på att någon lokal kåtgubbe ska hängas ut.
Precis. Ungdomarna tar upp Dumpen och många känner att problemet med alla äckel som hela tiden söker kontakt, på alla möjliga jävla ställen från barnspel till discord, äntligen tas tag i. Det tycks vara överväldigande och enhällig konsensus i att Dumpen behövs och Dumpen är bra och att det äntligen händer något och de inte bara måste acceptera hur de blir tilltalade på nätet.
Citera
2023-07-14, 18:15
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Ja, och det är just det som oroar mig.

Det vore en välgärning, om de från dumpen ville möta mig i en ideologisk diskussion om deras verksamhet.

Jag är orolig hur dom i framtiden ska hantera att folk kan låtsas vara någon annan. Speciellt när det är slut på "gäddor". Tänk själva att person 1 hatar person 2, person 1 skapar fejkkonto i person 2 namn. Person 1 chattar med barn via det kontot. Dumpen attackerar person 2 ä, som sen som aldrig någonsin kommer kunna rädda situationen.
Citera
2023-07-14, 18:15
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Kanske redan svarat men vågar man öppna den utan att få nå virus eller massa oönskade bilder nedladdad?
Ja, filen är helt ok.
Citera
2023-07-14, 18:18
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
När du hänvisar till "gäddan" så undrar jag bara, huruvida det är människor som du refererar till?

Har de enligt dig förverkat rätten att leva?

Är det så, som vi skall tolka dina ord...

Dom har enligt mig förverkat rätten att leva fritt i vårt samhälle, en person som känner sexuell dragning till barn och inte kan tygla det bör inte få leva fritt bland andra
Citera
2023-07-14, 18:20
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Kanske redan svarat men vågar man öppna den utan att få nå virus eller massa oönskade bilder nedladdad?
Jag har kontrollerat det och det är ingen fara. Men om jag får ge ditt ett råd läs inte skiten. Det är riktigt otäckt.
Citera
2023-07-14, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Klart pedofilerna inte ska fängslas, men de ska kastreras eftersom de förverkat rätten till en sexualitet. Och sen övervakas i olika grad tills deras död.
Nej man ska visa filmer med barnporr för dem och varje gång de får stånd ska man sticka nålar i ollonet på dem.
Då vänjer de sig av med sina fasoner.
Citera
2023-07-14, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Nej man ska visa filmer med barnporr för dem och varje gång de får stånd ska man sticka nålar i ollonet på dem.
Då vänjer de sig av med sina fasoner.
Du är alldeles för snäll, de ska inte ha ollon.
Citera
2023-07-14, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag har kontrollerat det och det är ingen fara. Men om jag får ge ditt ett råd läs inte skiten. Det är riktigt otäckt.
Intressant fakta, många pedofiler samlar på övergrepps-FUPar och läser dem för sexuell upphetsning. Det har förekommit länge, långt innan digitaliseringen. Sä jävla stört.
Citera
2023-07-14, 20:06
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Intressant fakta, många pedofiler samlar på övergrepps-FUPar och läser dem för sexuell upphetsning. Det har förekommit länge, långt innan digitaliseringen. Sä jävla stört.
Var kommer denna uppgiften ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in