2023-07-14, 14:31
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Han blev av med sambon och jobbet på nolltid.
Dumpen har lite problem med hemsidan, men varför skulle de ta bort den?
Såna jävla dårar är obehagligast tycker jag. För där har de verkligen stämt träff på ett hotell för att genomföra övergreppet.

Hoppas att han har ett riktigt jobbigt liv nu om dagarna.
Citera
2023-07-14, 14:33
Avslutad
Citat:
Han blev av med sambon och jobbet på nolltid.
Dumpen har lite problem med hemsidan, men varför skulle de ta bort den?
Ingen aning, kanske hotellägaren inte accepterade film från lobbyn att ligga kvar på Dumpen? Filmförbud där inne? Nej, ingen aning som sagt.
Citera
2023-07-14, 14:35
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Såna jävla dårar är obehagligast tycker jag. För där har de verkligen stämt träff på ett hotell för att genomföra övergreppet.

Hoppas att han har ett riktigt jobbigt liv nu om dagarna.
Han kollade flera gånger om det var rätt hotellrum och i hans huvud skulle han ha sex/penetrera en fyraåring med föremål.
(Jag ångrar att jag läste chatten)

Mänskliga rättigheter ska inte gälla den äckliga demonen.
Citera
2023-07-14, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Den tomten glömmer man inte så lätt. Men blev dock lite förvånad när jag ser vad polisen hittade i hans telefon. Trodde det mest var snack och lite verkstad från hans sida när han ville träffa pedofilmamman.https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/
Citat:
Blev citerad på dumpen-tråden precis. Han länkade chattar (komprimerad fil)

stämmer, citerade och postade givetvis i fel tråd, hmm.

De som vill ta del av den unika chatloggen, se url.
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2023-07-14, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiskus2019
Hej! Jag förstår att jag är sen på bollen och har inte tittat igenom alla sidor. Vet man vilka gäddor det var som begick självmord?

HassanVonEssen gjorde en genomgång på avlidna gäddor för ett par veckor sedan:

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lista på avlidna gäddor då.

1. "Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)"
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom. Tid från uthängning till självmord: en månad.

2. Det andra självmordet var av en man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:

3. "Mannen utan samvete (Napp #184)"
Tid från uthängning till självmord: två månader.

4. "DinK på kroken tillslut (Napp #225)"
Tid från uthängning till självmord: en dryg månad.

5. "Mr X blev slak på en tredjedels sekund"
Tid från uthängning till dödsdatum: ett och ett halvt år.
Citera
2023-07-14, 15:42
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ingen aning, kanske hotellägaren inte accepterade film från lobbyn att ligga kvar på Dumpen? Filmförbud där inne? Nej, ingen aning som sagt.

Jag tror de har gjort en deal med Mackan mot att han ställer upp på intervju om sin eftervård. De har haft ett par stycken som ställt upp och pratat om livet efteråt och om sin terapi. Ser ingen anledning för någon gädda att ställa upp anonymt på en seriös intervju om de inte får någonting tillbaka och att plocka ner videon är det enda de har att spela med.

Dock finns videon redan på nätet på andra ställen. Som vanligt glömmer aldrig internet.
Citera
2023-07-14, 15:56
Medlem
Den senaste gäddan känns ändå relativt sympatisk och ärlig. Insiktsfull på riktigt.

Hoppas det löser sig för honom och att han får hjälp.
Citera
2023-07-14, 16:13
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Den senaste gäddan känns ändå relativt sympatisk och ärlig. Insiktsfull på riktigt.

Hoppas det löser sig för honom och att han får hjälp.

Jadu, personligen tycker jag att det är helt sjukt att man önska att det går bra för en man som till och med blivit anmäld för övergrepp. Jag är helt övertygad om att han spelar sårbar just för att gå under radarn.

Missta dig inte, han har gett sig ut för att träffa ett barn i sexuellt syfte. Låter ju jävligt sympatiskt.
Citera
2023-07-14, 16:17
Medlem
hetabengts avatar
cirka 12 sekunder in drar nån av en brakskit.
Är det gäddan som kanske är lite slapp där bak?

https://dumpen.se/2023/06/15/young-dark-ung-kk-pikken-napp-238-lund/
Citera
2023-07-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tror de har gjort en deal med Mackan mot att han ställer upp på intervju om sin eftervård. De har haft ett par stycken som ställt upp och pratat om livet efteråt och om sin terapi. Ser ingen anledning för någon gädda att ställa upp anonymt på en seriös intervju om de inte får någonting tillbaka och att plocka ner videon är det enda de har att spela med.

Dock finns videon redan på nätet på andra ställen. Som vanligt glömmer aldrig internet.

Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet

Dumpen har tagit bort väldigt lite. Det enda jag märkt är "Mannen med hunden", och det valet tror jag de ångrar.

Men varje gång någon tror att något tas bort så gissas det varför det som inte tagits bort har tagits bort. I andra tråden är det därför en trådsanning att Dumpen finansieras med utpressning, vilket bevisas med alla videor som finns men man påstått tagits bort.

Här finns Mackan: https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/
Citera
2023-07-14, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
cirka 12 sekunder in drar nån av en brakskit.
Är det gäddan som kanske är lite slapp där bak?

https://dumpen.se/2023/06/15/young-dark-ung-kk-pikken-napp-238-lund/

Han drar väl ut handtaget på väskan? Knappast en brakskit iaf.
Citera
2023-07-14, 16:54
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Dumpen har tagit bort väldigt lite. Det enda jag märkt är "Mannen med hunden", och det valet tror jag de ångrar.

Men varje gång någon tror att något tas bort så gissas det varför det som inte tagits bort har tagits bort. I andra tråden är det därför en trådsanning att Dumpen finansieras med utpressning, vilket bevisas med alla videor som finns men man påstått tagits bort.

Här finns Mackan: https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/
Men ingen video! den är borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in