2023-07-13, 21:50
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Ja, detta är det ingen som helst tvekan om. Det här är en PEDOFIL.
Han vill ha sex med barn för att barn är barn.
Självklart är han pedofil. Men om en man som är nästan 60 år och arbetar inom sjukvården frågar en 9 åring tjej om hon har blivit slickad förut och om hon vill ha en elektrisk sak mellan sina ben. Då måste det vara något mer fel i skallen på den personen åtminstone enligt mig. Eller inte, det är kanske så pedofiler fungerar. Det är bara så jävla otroligt att man vill förstå. Mackan i hissen var likadan och ville att pedofilmamman skulle visa en bild på hans kuk och fråga den lilla åttaåriga tjejen vad hon tyckte om den.
https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/
Citera
2023-07-13, 22:04
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Exakt, och antagligen nått fel som gjort att de inte ville ha dem i hemlandet. Av topp 10 konstiga personer under uppväxten så var 5-6 adopterade från Sri Lanka, Korea, Colombia, Thailand, Indien...

Du har absolut en poäng.
Citera
2023-07-13, 22:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnskl
Du har absolut en poäng.
Bara att kolla skallformen, han har knappt nån frontallob. Han är skadad från fosterlivet, mamman missbrukade kanske eller brist på folsyra.
Citera
2023-07-13, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Självklart är han pedofil. Men om en man som är nästan 60 år och arbetar inom sjukvården frågar en 9 åring tjej om hon har blivit slickad förut och om hon vill ha en elektrisk sak mellan sina ben. Då måste det vara något mer fel i skallen på den personen åtminstone enligt mig. Eller inte, det är kanske så pedofiler fungerar. Det är bara så jävla otroligt att man vill förstå. Mackan i hissen var likadan och ville att pedofilmamman skulle visa en bild på hans kuk och fråga den lilla åttaåriga tjejen vad hon tyckte om den.
https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/

Jaa, det är väl redan felkopplat i skallen från första början och sedan bara rullar det på vad gäller gränslösheten. De är gravt felande, det är väl det enda jag tror att jag förstår.
60 år också så har man lång erfarenhet och förmodligen har han klarat sig fler gånger än han åkt dit och då blir man stursk, egot är övergött och man blir modig.

Den där Mackan har jag missat. Ska kolla på det.
Citera
2023-07-13, 22:37
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Jaa, det är väl redan felkopplat i skallen från första början och sedan bara rullar det på vad gäller gränslösheten. De är gravt felande, det är väl det enda jag tror att jag förstår.
60 år också så har man lång erfarenhet och förmodligen har han klarat sig fler gånger än han åkt dit och då blir man stursk, egot är övergött och man blir modig.

Mackan eller skattmasen som vi kallade honom. Studerat på många fina universitet utomlands där han läste ekonomi, skatterätt, juridik och arabiska.
Citera
2023-07-13, 22:51
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Om du undrar vad som hände mackan så får du här en liten uppföljning. Han bodde ihop med en tjej som var sjuksköterska och dom hade ett barn en liten kille. Fint hus, fin bil och båda hade fina arbete. Nu står han skriven hemma hos mamma då tjejen lämnade honom omedelbart.
Citera
2023-07-14, 07:14
Medlem
timpanis avatar
Senaste gäddan har verkligen klätt upp sig. Urtvättad hålig t-shirt.

Han ger andra på autismspektrumet som inte har ett sexuellt intresse för barn dåligt rykte, när han skyller på sin påstådda autism.

Han utger sig för att vara 38 år i chattprofilen, men erkänner för Sara och Patrik att han är 48. Den klassiska "skala bort 10 år"!

Dessutom kul hur orolig han är för omgivningen:

"Kan vi gå, så ingen hör"
"Har du nån bil som man kan sitta i? Jag är inte benägen att dra iväg eller göra nå' konstigheter."
"Folk tittar"
"Folk tittar på mig"
"Folk tittar och lyssnar på mig"
Senast redigerad av timpani 2023-07-14 kl. 07:26.
Citera
2023-07-14, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yyyyy7uuy88u
Aha, tycker Candyman Kent som de fick napp på 2 ggr verkar mer borta. Det har väl varit några till som verkat rätt svagbegåvade. Men jag vet inte, de kan ju fortfarande lyckas göra dumheter.

Permobilmongot och glasögonormen som bodde på stödboende var också tveksamma. Sedan var det ju han fläskberget. Hans socialtjänstkontakt kom ju och pratade med Patrik under själva konfrontationen.
Citera
2023-07-14, 09:39
Medlem
wheems avatar
Angående Röntgengäddan (Napp #256) skriver Dumpen: "Trots att mannen dömdes för sexuellt ofredande mot en nioåring har han alltså kunnat vara kvar på sin arbetsplats inom sjukvården. Arbetsplatsen har nu vidtagit nödvändiga åtgärder och kommer att vidta fler."

Jag är tveksam till dessa "åtgärder" eftersom en familjemedlem till mig besökte röntgenavdelningen i Karlskrona för bara några dagar sedan, och då satt gäddan i ett rum och assisterade. Nu kommer denna familjemedlem till mig kräva att få prata med verksamhetschefen nästa gång hen besöker röntgen.
Citera
2023-07-14, 09:53
Medlem
#255 Verkar ju helt otroligt att han ska ha lyckats få till en träff med en ungdom i Uppsala, undrar om det var personen han ska ha våldtagit? Jag menar...gråhårig, tjock autist med en penis som krackelerar? Ofattbart.
Citera
2023-07-14, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det sa hon väl ändå inte. Hon sa att hon hade pratat med hans arbetsgivare om det hela.

Sen pratade hon om vad hon pratat med andra gäddor som har berättat om sina behandlingar.

Sen så hon att hon inte trodde på att han fick behandling i grupp för behandling av hebefiler.

Kan iofs ha varit gruppsamtal för sexmissbruk kanske, men isf hade han ju sagt det.

När man får behandling så vet man ju om det är kuratorsamtal eller KBT-terapeut och allt vad de nu kallar sig. Den här herrn har inte gått på samtal, för han visste uppenbart knappt ett jota om hur det går till. Pinsamt.
Citera
2023-07-14, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Om du undrar vad som hände mackan så får du här en liten uppföljning. Han bodde ihop med en tjej som var sjuksköterska och dom hade ett barn en liten kille. Fint hus, fin bil och båda hade fina arbete. Nu står han skriven hemma hos mamma då tjejen lämnade honom omedelbart.
Mackan är en av de mest fascinerade enligt mig. Ser välvårdad ut, bra arbete, utbildad, fru, barn och villa och har dessa sjuka pervera tankar och förlorar allt. Som grädde på moset flyttar han hem till föräldrarna. En liten trea och det går inte att undvika att fundera över hur middgarna ser ut. Sitter de där i tystnad? Äter mackan inne på pojkrummet? Sitter de och kollar på TV tillsammans på kvällarna? Underligt.

Han borde ha pengar och kunna skaffa sig en etta någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in