Citat:
Ursprungligen postat av
Alfimo
Ja för fan! Vadå andra generationens invandrare? Vi skickar hem både tredje och fjärde
Vi ska även utvisa dom som har någon invandrare någonstans i släktträdet. Finns det en promille icke-svenskt vikingablod så ska dessa personer utvisas!
Vi ska släktforska alla personer i Sverige, obligatoriskt mäta storleken på näsor, öron och kukar. Sverige för svenskar!
Dessa personer har ingenting i Sverige att göra, dom får åka hem. På gummibåt över atlanten om det så behövs!
..
Slutligen kan vi även skicka iväg alla inavlade också så kan Sverige stå tomt
Ett oseriöst tramssvar. Du skojar, det gör inte jag.
Sverige hade knappt utomeuropeisk invandring innan 90-talet. Så att prata om tredje och fjärde generationen ger ingen mening.
Vita européer har vi sällan problem med. De kommer från bra kulturer och integreras fort.
Det där med vikingagener var iof en ganska bra idé. Jag menar skandinaver borde ju värnas lika mycket som andra ursprungsbefolkningar.
Jag räknar med att det kommer interna regler om etnisk sammanhållning och giftermål osv som får stort stöd av internationella konventioner för att värna oss, precis som samerna får. Man kan tex inte bara bli same om man inte har sameblod. Det samma gäller kurder, massajer och flera indianstammar.
Det har du garanterat inga problem med. Men det är för att du är lite korkad och inte förstår bättre.