2023-07-13, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Den snubben måste vara förståndshandikappad. Han pratar om sin advokat som jag gissar egentligen är hans gode man.

Kan inte låta bli att tycka lite synd om honom på nåt sätt. Han verkar snäll även om han har problem med både sexualitet och förstånd.
Här har verkligen dumpen gått över gränsen denna kille är ju gravt förståndshandikappad och att hänga ut han så där gör det inte till något bättre precis…..
Och sen Patriks sätt att bara gå på utan att lyssna
Citera
2023-07-13, 13:52
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Känner ingen ilska inför den senaste gäddan. Kan inte riktigt placera hans mentala tillstånd bortom autismen, men det står ju inte rätt till och han är fullt medveten om det. Förståndshandikappad helt klart. Men han verkar inte använda det som en ursäkt.

Han försökte fabulera först, men bytte sedan till ett mer ärligt spår. Han verkade fatta att beteendet är åt helvete och stod för att han helt enkelt gjort helt uppåt väggarna fel. Undrade inte vad han kunde göra för att slippa publicering, utan vad han kunde göra för att ta tag i sitt liv.

Fler gäddor borde vara så. Finns inte direkt så mycket mer att göra åt.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-07-13 kl. 13:57.
Citera
2023-07-13, 13:55
Medlem
mr.demons avatar
Tycker lite synd om den senaste. Är det en adopterad indier eller latino?

Var faktiskt ingen kul uthängning alls.
Citera
2023-07-13, 13:56
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Den snubben måste vara förståndshandikappad. Han pratar om sin advokat som jag gissar egentligen är hans gode man.

Kan inte låta bli att tycka lite synd om honom på nåt sätt. Han verkar snäll även om han har problem med både sexualitet och förstånd.
Uppfattade nästan som att hans största brott var autism. Sen är vi vana att se när gäddorna springer iväg, berättar att de har en tvillingbror och att det är första gången de träffar ett barn.

Men han har träffat barn och han visste åldern.

Vi får hoppas att beteendemönstret försvinner för gott.
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
EDIT: Vid 8:05 i videon så bekräftar han att han har autism.
Det tog mindre än en minut för mig att förstå det, men var aktsam med att se om det var skådespeleri.
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Jag kände till och med att han kunde skippa polisen.
Citera
2023-07-13, 13:59
Medlem
Citat:

Nej inte ännu men förmodligen väldigt lätt att hitta då han inte har begåvning nog att hålla sig skymd.
Skulle inte förvåna mig han har öppen fb (det betyder alltså Facebook)
Senast redigerad av hemorojdbiff 2023-07-13 kl. 14:05.
Citera
2023-07-13, 13:59
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Här har verkligen dumpen gått över gränsen denna kille är ju gravt förståndshandikappad och att hänga ut han så där gör det inte till något bättre precis…..
Vet du vad ett förståndshandikapp är?
Citera
2023-07-13, 14:03
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Nej inte uthängd ännu men förmodligen väldigt lätt att hitta då han inte har begåvning nog att hålla sig skymd.
Skulle inte förvåna mig han har öppen fb (det betyder alltså Facebook)

Vadå inte uthängd?
Citera
2023-07-13, 14:05
Medlem
Citat:
Vadå inte uthängd?
Vart lite fel där hjärnan tänkte svar till annat inlägg 😂
Ändrat nu
Citera
2023-07-13, 14:06
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Han berättar att han träffat en 19 åring i Uppsala som anmält honom för våldtäkt. Gissar de är därför han haft en advokat
Det missade jag.

Autistiska personer är allmänt kända för att hålla sig till sanningen.
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Han påminner mig lite om gädda #221, även den gäddan tycktes inse allvaret och förstod att det han höll på med inte är ok. Det känns minst sagt hoppfullt att det uppenbarligen finns gäddor (om än få) som verkligen vill försöka ta tag i sina problem.
Tamgäddor!
Citera
2023-07-13, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vet du vad ett förståndshandikapp är?
Ja då jag arbetar med personer med det så svar ja….
Många tror att alla förståndshandikappade sitter och för massa ljud på en stol 24/7
Men dom flesta förståndshandikappade funkar faktiskt ute i samhället med lite hjälp o stöd
Citera
2023-07-13, 14:09
Medlem
Citat:

Nej det är han inte. Han förstod DIREKT vad det handlade om. Och han visste att det olagligt och att han gjort fel.

Han vet att det han gör är olagligt och fel. På samma sätt som andra gäddor. Annars hade han inte pratat om att gå undan och prata.

Att han slänger upp diagnosen betyder att han vet att då tänker folk att nog är gravt förståndshandikappad och då behöver jag inte ta konsekvenserna av saker jag gör och säger.

Han låtsas för Sara att han just nu förstått det men ändå har han en advokat för den våldtäkt han varit anklagad för. Så han vet vad som är lagligt och inte. Men han bryr sig inte om barnen alls, utan bara om sig själv. På samma sätt som andra gäddor.
Citera
2023-07-13, 14:09
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ja då jag arbetar med personer med det så svar ja….
Många tror att alla förståndshandikappade sitter och för massa ljud på en stol 24/7
Men dom flesta förståndshandikappade funkar faktiskt ute i samhället med lite hjälp o stöd
Vilka kriterier tycker du att han uppfyller för ett förståndshandikapp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in