2023-07-12, 10:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Jag tror att det är JB i husbilen och att hon ljuger.
Tror jag också: rätt ålder till rösten, klippt som en pojke, ingen haka (kan vara tecken på syndrom och ADHD) och allmänt WT...
Citera
2023-07-12, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tror jag också: rätt ålder till rösten, klippt som en pojke, ingen haka (kan vara tecken på syndrom och ADHD) och allmänt WT...

Vet inte hur engagerade Dumpen är i detta fortfarande, men om till och med flashbackare kan identifiera henne, så är det ju jäkligt kasst att inte de kollar upp infon som finns i tråden och avblurrar henne. De har ju till och med hängt ut en person som inte ens dök upp på platsen.
Citera
2023-07-12, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Han bor kvar med sin fru. Förmodligen svårt för henne att flytta utan att rota upp barnen. De bor ju inte i världens billigaste område. Hon kommer dessutom från en kultur där man ogärna skyltar med sina problem. Gissningsvis biter hon ihop tills barnen gått ut skolan innan hon lämnar honom. Förhoppningsvis har barnen dubbla medborgarskap(Japan tillåter dubbelt upp till 18 års ålder, efter det måste man avsäga sig ett av medborgarskapen). Då kan hon flytta med barnen till Japan(förutsatt att hon själv har sitt japanska medborgarskap kvar). Om barnen väljer att avsäga sig det svenska medborgarskapet så kan de lämna allt bakom sig och leva ostörda.
Nja, det är inte så dyra hus (radhus) för att vara Stockholms kommun ändå. Kan säkert få det för fem mille give or take. Det behöver inte vara så att hon och barnet eller han för den delen bor där. De kan vistas utomlands eller så är han häktad (för andra brott i så fall, för det grova bp-brottet ska väl åtal väckas senast nu i slutet av juli enligt något dokument någon citerade), intagen på sjukhus eller liknande.
Citera
2023-07-12, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Skumt inte Wewillhuntudown Pirates har lagt ut länk till karategäddans fb än
Hittar inte heller den! Och inget inlägg på karate Sweden om deras pedofiltränare. Tkr synd om barnen som han var med i Kroatien.
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Förnamn: samma som Roys kollega i Macken.
Efternamn: samma som Pippis apa
Boendeort: Nu i samma ort/kommun som Johan Glans växte upp i. Vid konfrontationen bodde han i en kommun nordöst om denna.
Födelseår: samma som det år Neil Armstrong promenerade på månen.
Han finns ej på fb va?
Citera
2023-07-12, 10:30
Medlem
Citat:
Nja, det är inte så dyra hus (radhus) för att vara Stockholms kommun ändå. Kan säkert få det för fem mille give or take. Det behöver inte vara så att hon och barnet eller han för den delen bor där. De kan vistas utomlands eller så är han häktad (för andra brott i så fall, för det grova bp-brottet ska väl åtal väckas senast nu i slutet av juli enligt något dokument någon citerade), intagen på sjukhus eller liknande.

Inte helt ovanligt att idioter inte går med på att sälja bostaden och då kan det behöva tvistas om saken i åratal. Så sjukt är det. Sitter han häktad, så kan han mycket väl strunta i hennes sits. Radhus för 5 mille med dagens ränta och som ensam, är nog inte jättekul.
Citera
2023-07-12, 11:38
Medlem
hetabengts avatar
vad är nosejob för snusk? jag vet vad handjob och blowjob är.
Citera
2023-07-12, 11:54
Avslutad
Halloj, tänkte på en sak

Om det är helt off topic så radera gärna - men om inte låt det vara kvar.

Kan jag/ vi inte publicera alla de bästa citaten från gäddorna självklart med en hänvisning till vem det var som sade vad med länk från dumpens hemsida?

Detta så att eventuellt nypåstigna på dumpentåget inte missar alla dessa stjärnor och vad de sagt.

Jag har några favoriter,- vissa är klassiker medan andra är nya bubblare, kan inte rapa upp alla men startar med dessa.

"Det går åt helvete med frugan "

https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/

Nästa

Patrik Sjöberg vid konfrontation-
"de där badbollarna och alla uppblåsbara grejerna, vad är dealen med det?"
(Gäddan svarar skånska)

Jaaaaaa, det skall well du scheita i"

https://dumpen.se/2022/12/29/underbare-uppblasbare-magnusbadboll-napp-179-ystad/

Och den senaste

"Dei aaee juu for fan jaj"
(När han får se sig själv i Saras mobil)

TiktokJanne

" tror du jag ska bli bannad för att jag dricker ett glas vin........ Nu kommer det nån här "

https://dumpen.se/2023/06/27/coachjanne-napp-246-stockholm-varmdo/

Och sist men inte minst.
Eller jo minst, som någon skrev. Kuken såg ju ut som en dålig Crepe med frasiga sidor

"Dei ei jou for fan jauj"

(På svenska " Det är ju för fan jag")

https://dumpen.se/2023/07/11/gubbgaddan-napp-254-helsingborg-hoor/

Så många gäddor, Så många klassiska citat.
Hoppas att alla hamnar i historieböckerna så de svinen aldrig glöms bort.

eller som popgruppen Kent sade så väl

Då och nu och för alltid.
Citera
2023-07-12, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
vad är nosejob för snusk? jag vet vad handjob och blowjob är.
Egentligen OT att diskutera en kvinna ågra hittat på FB som INTE tycks vara rätt person, men nosejob är helt uppenbart söktjänster med hund, dvs spårning av olika slag.
Citera
2023-07-12, 12:14
Medlem
Citat:

Ser inte ut att vara något radhus. Visserligen sitter deras garage ihop med grannens. Men själva villan är fristående. Fem miljoner är billigt för att vara STHLM, men ändå svårt att klara med en inkomst i nuvarande ränteläge.

Jag misstänker att han kanske är på sjukhus eller dylikt. Han har inte stängt ner eller rensat upp på sin facebook, trots att han är frisläppt
Citera
2023-07-12, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Eftersom han saknar framtänder åker Håkan upp automatiskt
Citera
2023-07-12, 12:22
Medlem
fittslems avatar
Husbilsnegern var ju intressant. Nån som vet mer om utpressningen?

Man kan ju undra varför dumpen valde att censurera bruden i husbilsnegerns framsäte. Hon är ju mer eller mindre medbrottsling.

Gubbgäddan aka "gubbkuken" var ju störtskön. Lugn och sansad medans Patrik och Sara bara blir mer och mer frustrerade.

"Patrik men Partrik varför avbryter du hela tiden? blublublublu"
"Tack Patrik, trevligt att träffas"
Senast redigerad av fittslem 2023-07-12 kl. 12:28.
Citera
2023-07-12, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Husbilsnegern var ju intressant. Nån som vet mer om utpressningen?

Man kan ju undra varför dumpen valde att censurera bruden i husbilsnegerns framsäte. Hon är ju mer eller mindre medbrottsling.

Gubbgäddan aka "gubbkuken" var ju störtskön. Lugn och sansad medans Patrik och Sara bara blir mer och mer frustrerade.

"Patrik men Partrik varför avbryter du hela tiden? blublublublu"
"Tack Patrik, trevligt att träffas"

Märklig snubbe, hade nog tagit sig ett par starköl på färjan. Han såg road ut av det hela, ofta ett litet leende på läpparna, inga nervösa tics lr dylikt som gäddan brukar ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in