2023-07-12, 12:51
Moderator
TheLuckys avatar
Just det, din jävla rasist. Inga rasister på våra gator. Så brukar det heta om dem som tänker fel. Syftet är att degradera dessa oliktänkare till ickemänniskor. I och med det förlorar de helt sitt värde som individer. Det är alltså enormt mycket värre att vara en svensk invandringskritiker än att som arab ha begått en sadistisk våldtäkt som sedan lett till att kvinnan tagit livet av sig.

Det här bygger på en idé om att varje invandringskritiker är en kopia av Hitler och som egentligen vill återupprätta dödsläger för icke vita. Dessa kritiker vill också avskaffa rösträtten, kvinnor ska inte ha några rättigheter, avskaffa all form av abort, införa barnaga eller dödshjälp till funktionsnedsatta. Ja allt man kan tänka sig. Varje sorts kritik mot invandring leder som en naturlag i den riktningen.

Jag vet att det finns större krafter bakom. Men jag vill sätta fokus på vad dagens antirasism lett till. Jag är inte emot antirasism i sig, utan den moderna dekadenta samhällsomstörtande formen. Exempelvis att handläggare inom socialtjänsten inte kan ställa motkrav till klienten eller att polisen får svårt att utföra sitt arbete. En miljöpartist kallade polisens ingripande mot gängkriminella för etnisk rensning.

Det jag konkret då vill diskutera är

- Vad den omoraliska antirasismen skapar för individer som på grund av sin migrantstatus med annan kulturell bakgrund är untouchable, men i demografisk hänseende är många, eller som i Malmö i majoritet?

- Hur den skruvade antirasismen legaliserar brott och kaos som förändrar myndigheter och institutioner i negativ riktning?
Citera
2023-07-12, 12:59
Medlem
GravitationensLjuSs avatar
Ord som "nazism" är bara en frequenZz... Lyssna inte på hjärntvätt (shaming). Va en man o gör som Hitler istället. Stå upp för sig själv bah! Objektifiering är det bästa skyddet mot dom som inte gillar när man är sig själv.
Citera
2023-07-12, 13:01
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
- Hur den skruvade antirasismen legaliserar brott och kaos som förändrar myndigheter och institutioner i negativ riktning?

På vilket sätt är det negativt? Vill man röka marijuana i en lekpark sent på kvällen så får man göra det, jag ser inte riktigt problemet.
Citera
2023-07-12, 13:07
Medlem
Ordet rasist är så jävla urvattnat och uttjatat nu, säg det du tycker och tänker. Kommer någon vänstermupp och skriker rasist är det bara le och fråga vad en rasist är.

Många av just vänster stollarna har ingen aning om vad det är dom hatar. "Du eeeee rasist för du inte är för invandring, knark och pedofiltransor" kan det heta tillexempel.
Citera
2023-07-12, 13:09
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravitationensLjuS
Va en man o gör som Hitler istället. Stå upp för sig själv bah!
Hitler stod väl inte upp för sig själv..? Han använde ju en hel köttvägg av män, kvinnor och barn som fick stå mellan honom och målet för hans aktioner..
Citera
2023-07-12, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Ordet rasist är så jävla urvattnat och uttjatat nu, säg det du tycker och tänker. Kommer någon vänstermupp och skriker rasist är det bara le och fråga vad en rasist är.

Många av just vänster stollarna har ingen aning om vad det är dom hatar. "Du eeeee rasist för du inte är för invandring, knark och pedofiltransor" kan det heta tillexempel.
Steg ett från en vänsterpartist är naturligtvis att skrika "rasist" i ansiktet. När de märker att det inte fungerar blir nästa steg att försöka få dig avskedad från ditt arbete. Därefter blir nästa steg att sprida det genom mail, telefon och på slutna forum i sociala medier för att frysa ut dig i ditt lokala samhälle. När du märker att personen du hälsar på som du joggar förbi inte hälsar tillbaka, eller de personer som du brukade möta i dina uterundor helt plötsligt inte går att finna någonstans just när DU är ute och går då vet du att du har ryggen mot dig. Detta är inte moraliskt rätt eller berättigat, MEN det är en strategi som syftar till att förstöra dig som person. Hade detta varit Sovjet hade de på allvar anmält dig til l KGB och du hade fått nackskott på riktigt. Vänsterpartiet vet inga gränser och har inga spärrar. De är fyllda med människor med personlighetsstörningar. Sociopati deluxe!
Citera
2023-07-12, 13:11
Medlem
Enda sättet att ta ett folks land, är att hjärntvätta generationer av pojkar till att bli feminiserade, till att bli män som ej ifrågasätter, som ej står upp för något om det inte är en av alla regimens agendor (vilka alla är designade att förstöra just landet, folket, familjen). Sedan ösa in män från helt främmande kulturer, som ej blivit utsatta för denna psykiska terror.
Senast redigerad av NitzerAc3 2023-07-12 kl. 13:15.
Citera
2023-07-12, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitzerAc3
Enda sättet att ta ett folks land, är att hjärntvätta generationer av pojkar till att bli feminiserade, till att bli män som ej ifrågasätter, som ej står upp för något om det inte är en av alla regimens agendor. Sedan ösa in män från helt främmande kulturer, som ej blivit utsatta för denna psykiska terror.
Ja, det verkar ju fungera i den bemärkelsen att Sverige förstörs. Blattarna försöker skrika emot på social medier, men när de märker att det inte fungerar försöker de med social-samvaro taktik, vi accepterar dig om du accepterar oss (underförstått när vi förstör ditt samhälle till oigenkännelighet).
Citera
2023-07-12, 14:39
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
På vilket sätt är det negativt? Vill man röka marijuana i en lekpark sent på kvällen så får man göra det, jag ser inte riktigt problemet.

Röka marijuana ingår inte i problembilden. Tänker istället på sånt som det ökade antalet våldtäkter vilka blivit mångdubbelt flera de senaste åren och har varit det rätt länge. Det var väl före 2010 man talade om det i media. Brå mörkade fenomenet under många år. Inte förrän det kom medborgarstudier gjorde Brå en egen rapport. Vi kan även ta misshandel i hemmet. Det talar man heller inte om. Orsaken är att man kan äventyra det antirasistiska projektet.

Tittade på en intervju med Christian Peterson. Han stödjer AFS och har som taktik att okynnesanmäla men även blottlägga vänsteraktivisternas organisering av deras aktivism. Det går att se vissa mönster där man ända in i riksdagen legitimerar anmälningar mot oliktänkare. Drevet mot Katarina Janouch hade sympatier av statsministern Stefan Löfven. I sina reflektioner av SD:s politik använder SVT det gatustenskastande expo som experter. Det vore som att använda NMR som experter på vänsterpartiet.

När migrationsvågen var som störst hösten 2016 debatterade Widar Andersson och Göran Greider om stormen av migranter. Widar sa till Greider att problemet med den här massinvandringen är sådana som dig. Greider kunde erkänna att det kom alldeles för många.
Citera
2023-07-12, 15:23
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Röka marijuana ingår inte i problembilden. Tänker istället på sånt som det ökade antalet våldtäkter vilka blivit mångdubbelt flera de senaste åren och har varit det rätt länge. Det var väl före 2010 man talade om det i media. Brå mörkade fenomenet under många år. Inte förrän det kom medborgarstudier gjorde Brå en egen rapport. Vi kan även ta misshandel i hemmet. Det talar man heller inte om. Orsaken är att man kan äventyra det antirasistiska projektet.

Då vill jag fråga hur den skruvade antirasismen legaliserar brott såsom våldtäkt och misshandel i hemmet.
Citera
2023-07-12, 16:00
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Just det, din jävla rasist. Inga rasister på våra gator. Så brukar det heta om dem som tänker fel. Syftet är att degradera dessa oliktänkare till ickemänniskor. I och med det förlorar de helt sitt värde som individer. Det är alltså enormt mycket värre att vara en svensk invandringskritiker än att som arab ha begått en sadistisk våldtäkt som sedan lett till att kvinnan tagit livet av sig.

Ja det är den enda slutsats man kan dra och även om det kanske börjar erodera lite så är det ju så här stora delar av befolkningen och makten resonerar. Hur många som verkligen har blivit indoktrinerade i det här tänkesättet är nog svårt att veta för många agerar nog mer utifrån en egen skräck för att själv bli utpekad som rasist eller tom SD-sympatisör.
Manifesterar man under parollen "inga rasister på våra gator" så säger man ju bokstavligt att de som "tycker fel" inte har något existensberättigande och att åsiktsfrihet bara gäller dem som "tycker rätt".

Det är väl mer regel än undantag att det första som händer efter det att någon med utländsk härkomst begår något illdåd är att det sker någon demonstration eller manifestation mot rasism. För en befolkning som inte hjärntvättats eller marinerats i det politiskt korrekta tänkandet skulle de här demonstrationerna ses som ett förakt för brottsoffren och ett urskuldande för brottslingarna.

En aspekt man missar i debatten är att en sund främlingsfientlighet (och skepticism) har varit en överlevnadsfaktor under den mänskliga evolutionen och historien. Det är enfaldigt att tro att man genom dekret skulle kunna ändra människors naturliga tankesätt. Effekten blir istället att folk tystnar och håller inte med sina känslor.
Citera
2023-07-12, 16:02
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Det här bygger på en idé om att varje invandringskritiker är en kopia av Hitler och som egentligen vill återupprätta dödsläger för icke vita. Dessa kritiker vill också avskaffa rösträtten, kvinnor ska inte ha några rättigheter, avskaffa all form av abort, införa barnaga eller dödshjälp till funktionsnedsatta. Ja allt man kan tänka sig. Varje sorts kritik mot invandring leder som en naturlag i den riktningen.

Jag vet att det finns större krafter bakom. Men jag vill sätta fokus på vad dagens antirasism lett till. Jag är inte emot antirasism i sig, utan den moderna dekadenta samhällsomstörtande formen. Exempelvis att handläggare inom socialtjänsten inte kan ställa motkrav till klienten eller att polisen får svårt att utföra sitt arbete. En miljöpartist kallade polisens ingripande mot gängkriminella för etnisk rensning.

Det jag konkret då vill diskutera är

- Vad den omoraliska antirasismen skapar för individer som på grund av sin migrantstatus med annan kulturell bakgrund är untouchable, men i demografisk hänseende är många, eller som i Malmö i majoritet?

Eftersom domstolen relativt nyligen underkänt att kalla någon nazist är förtal så visar det hur korrupt, aktivistiskt och skevt rättsväsendet är. Jag utgår från att rasist och fascist också är undantagna från förtalsparagrafen. Att kalla någon rasist, nazist osv är ju ett klockrent exempel på att ta ära och heder från någon och utsätta personen för andras missaktning. Bara för att vara extremt tydlig - förtal är ett brott även om det skulle vara sant. Jag kan alltså inte säga att X är pedofil även om denne är dömd för det. Vad jag vill ha sagt med det så räcker det inte med att riva upp förtryckarlagen HMF utan många myndigheter i Sverige måste ryckas upp med roten, tex Public Service och rättsväsendet. Jag förstår inte hur SD, M och KD kan acceptera att detta inte görs. Får vi inte tala klartext om problemen så kommer de inte gå att lösa. Det är tre år till nästa val så det finns oerhört gott om tid. Ut med alla aktivister från Migrationsverket också. Handläggare på Mig.v. fick bonus när de godkände någons asylskäl. Hur det kan vara lagligt ställer jag mig mycket frågande till. Nu kan man dock använda det som ett prejudicerande fall och ge bonus till nyanställda handläggare som drar in invandrare från första, andra och tredje generationens medborgarskap och UT. Regeringen kan också göra det straffbart att kalla någon rasist, nazist, fascist eller högerextrem. Om DN fick en miljon i böter per ord varje gång de skriver så kommer de snart tvingas sluta propagandan mot folk som försöker lösa dagens vansinne.

Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Steg ett från en vänsterpartist är naturligtvis att skrika "rasist" i ansiktet. När de märker att det inte fungerar blir nästa steg att försöka få dig avskedad från ditt arbete. Därefter blir nästa steg att sprida det genom mail, telefon och på slutna forum i sociala medier för att frysa ut dig i ditt lokala samhälle. När du märker att personen du hälsar på som du joggar förbi inte hälsar tillbaka, eller de personer som du brukade möta i dina uterundor helt plötsligt inte går att finna någonstans just när DU är ute och går då vet du att du har ryggen mot dig. Detta är inte moraliskt rätt eller berättigat, MEN det är en strategi som syftar till att förstöra dig som person. Hade detta varit Sovjet hade de på allvar anmält dig til l KGB och du hade fått nackskott på riktigt. Vänsterpartiet vet inga gränser och har inga spärrar. De är fyllda med människor med personlighetsstörningar. Sociopati deluxe!

Så är det.

Det är illa med dessa aktivister men det är skrämmande med alla vanliga människor som av feghet inte vågar stå upp för dem som försöker stoppa vansinnet. Man behöver inte stå på barrikaden eller skriva på sociala medier utan man kan vända sig direkt till den som attackeras. Själv ringde jag upp Fabian på GS när han avslöjades och uttryckte mitt stöd och erbjöd assistans vilket han då tackade nej till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in