2023-07-12, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Verkar ju vara den som står för företaget näsjobb,service.
Sidan är nere så personen känner väl sig skyldig.
Kan inte hitta det som företag för att se ägare så företaget måste heta nåt annat

Hon gick ut på sin Facebook att det inte är hon i videon. Kan detta stämma? Om bara dumpen hade kunnat släppa videon ocensurerad. För jag fattar inte vem det annars kan vara?
Citera
2023-07-12, 00:47
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Är Prippen alltså Daddygäddan som BeachBob länkade tidigare ikväll?

https://dumpen.se/2023/03/26/daddygaddan-napp-205-malmo/

Ja, precis! Så hette han
Citera
2023-07-12, 00:55
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordkatt
Hon gick ut på sin Facebook att det inte är hon i videon. Kan detta stämma? Om bara dumpen hade kunnat släppa videon ocensurerad. För jag fattar inte vem det annars kan vara?

Märkligt att hon påstår sig jobba för kvinnan i videon som äger nosejob.services, men nosejob.services är bara ett namn medan bolaget är simpler4u, dvs Curry-peddots företag som även är ett råddar/rigging-företag. Dvs hon jobbar med hundträning under namnet nosejob.services men han fakturerar via simpler4u. Ändå är det inte hon i husbilen, i samma ålder och med samma stil?
Citera
2023-07-12, 01:16
Medlem
Conjurings avatar
Höör-gäddan fattar inte vad som väntar.
Tror han är den första som bläddrar i sina konversationer. Han är säkert lite berusad så stor som han är i käften.
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan111
En tanke som slog mig lite, känns som dumpen börjar tappa lite effekt? Kanske sommartider eller så men känns som det var ”roligt” i början men nu börjar det mest bli lite äsch står filmar bla bla? Någon som delar uppfattning?
Vad är det som ska vara roligt med pedofiler?
Ibland måste man ha tråkigt!
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-12 kl. 01:18.
Citera
2023-07-12, 01:22
Medlem
ngingos avatar
En grej har jag tänkt på. Är det inte lite, lite elakt att hänga ut uppenbart efterblivna personer på Dumpen? Det finns minst en handfull personer som verkligen är på samma nivå när det kommer till att tänka, som de offer de eftersöker. Två exempel är RickiRomaRommin som är gädda nr 204 och Morgongäddan som är 149. Den förstnämnda uppger själv att han är LSSad och "bor på ett boende" och den andre ser man ju bara hur saker och ting verkligen inte går in i skallen på honom. Han bara står där med tom blick och ser på dem medan de skäller på honom, men den hjärnan hänger inte med på något vis och man ser verkligen att han inte fattar ett skit. Jag säger inte att de inte ska straffas för det de gör men när de är så pass låga tankemässigt, ska man verkligen hänga ut dem som de gör?

Sen är jag mycket nyfiken på hur det gått för gäddan som ville träffa Patrik? Tog han livet av sig som han lovade att göra eller for han med osanning och lever?
Citera
2023-07-12, 01:23
Medlem
Conjurings avatar
Nån som kan PM:a eller skicka rebus på senaste gäddan?!
Citat:
Ursprungligen postat av ngingo
En grej har jag tänkt på. Är det inte lite, lite elakt att hänga ut uppenbart efterblivna personer på Dumpen? Det finns minst en handfull personer som verkligen är på samma nivå när det kommer till att tänka, som de offer de eftersöker. Två exempel är RickiRomaRommin som är gädda nr 204 och Morgongäddan som är 149. Den förstnämnda uppger själv att han är LSSad och "bor på ett boende" och den andre ser man ju bara hur saker och ting verkligen inte går in i skallen på honom. Han bara står där med tom blick och ser på dem medan de skäller på honom, men den hjärnan hänger inte med på något vis och man ser verkligen att han inte fattar ett skit. Jag säger inte att de inte ska straffas för det de gör men när de är så pass låga tankemässigt, ska man verkligen hänga ut dem som de gör?

Sen är jag mycket nyfiken på hur det gått för gäddan som ville träffa Patrik? Tog han livet av sig som han lovade att göra eller for han med osanning och lever?
Det är elakt att våldta barn. Tycker inte du det?
Citera
2023-07-12, 01:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Skallig med lite skägg, trodde han var hård för att han hade en hoj på Facebook, hantverkare från Skurup som mötte upp vid Kronprinsen i Malmö för barnvåldtäkt men körde tuff attityd mot framförallt Patrik. "Logna daj, naee" och spände blicken trots att han var typ 1.70. På Måndagen efter publiceringen kom han inte till jobb i Trelleborg och hittades livlös hemma men överlevde. Mycket yta, lite innehåll. Gubbkuken är väldigt lik till stil och attityd.
Var det han som går under nicket Daddygäddan #205?
https://dumpen.se/2023/03/26/daddygaddan-napp-205-malmo/
Citera
2023-07-12, 01:37
Medlem
hetabengts avatar
I början av videon ser man ju att Gubbgäddan hänger med några andra. Han ger en kärring nånting.
Dom var kanske införstådda med vad han skulle göra, eller vad tror ni?
Citera
2023-07-12, 02:13
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Ja, precis! Så hette han
Också han som inleder sådär härligt ärligt med att på frågan varför han söker barn i sexuellt syfte, på bred skånska, svara:

"D e ju ett bejäääor man haooor va"

Översättning: "Det är ju ett begär man har va".
Citera
2023-07-12, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
hur hittar jag gubbgäddan på fb??

Gå in på wewillhuntyoudownpirates på Fejjan.
De lägger ganska fort upp profilen om den finns.

Mycket bra sida.
Citera
2023-07-12, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Det går att klicka på pilen och se.

Det går nog inte via mobilen då eller
Citera
2023-07-12, 04:32
Medlem
TompaOs avatar
Pantade-Putte sabbar ytterligare en konfrontation pga upplevd kränkthet. Han kunde låta gäddan få hålla cirkus på sitt sätt och backa tillbaka, men det var han inte beredd att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in