2023-07-11, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Dumpen var snabba denna gång. Gubbkuken skriver ju i chatten att han ska på konsert med Gyllene Tider och förkröka på färjan. Bandet spelade i Halmstad igår. Han skriver även att tjejen kunde låtsas vara pizzabud för att smyga upp till hans hotellrum utan att väcka misstankar. Vilken snillrik plan

Edit: Han håller på att rensa bland kommentarer på Facebook. Nyss fanns kommentarer som "Det går bra nu Ralle" och länk till Dumpens publicering, men de är borta nu.

Japp jag hade fel GT lirade i Helsingborg i måndags
Undrar hur lång tid det tar innan han förstår han kanske skall ändra inställningarna på sin fb😂
Citera
2023-07-11, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Undrar hur lång tid det tar innan han förstår han kanske skall ändra inställningarna på sin fb😂
På honom verkar det som om han skiter i det
Citera
2023-07-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Hmm, var hittar du den infon? Jag ser ingen skillnad mot när jag senast sökte på honom och vilka han bor samman med. Försökte få ut FUP (det var ju 14 månader sedan han konfronterades) men Solna Tingsrätt hade inte några handlingar då åtal inte väckts ännu.

Har blandat ihop personerna insåg jag.
Citera
2023-07-11, 22:05
Medlem
Citat:

Såg alla senaste inlägg när jag var inne precis nyss, nån minut senare ser jag bara äldre inlägg! Han har nog insett det ganska tydligt nu 😂
Citera
2023-07-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
På honom verkar det som om han skiter i det
Nej då, han städar hej vilt nu på sin vägg.
Tror han att han kommer klara sig då😀
Citera
2023-07-11, 22:11
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vem var Prippen?

Skallig med lite skägg, trodde han var hård för att han hade en hoj på Facebook, hantverkare från Skurup som mötte upp vid Kronprinsen i Malmö för barnvåldtäkt men körde tuff attityd mot framförallt Patrik. "Logna daj, naee" och spände blicken trots att han var typ 1.70. På Måndagen efter publiceringen kom han inte till jobb i Trelleborg och hittades livlös hemma men överlevde. Mycket yta, lite innehåll. Gubbkuken är väldigt lik till stil och attityd.
Citera
2023-07-11, 22:12
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yyyyy7uuy88u
Varför kallar du honom Prippen? Är det nåt Malmöinternt?

Nej, på sin egen Facebook kallade han sig "Förnamn Pripps Efternamn". Kanske jobbat på bryggeriet Pripps när de fanns i Malmö?
Citera
2023-07-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offside12
Såg alla senaste inlägg när jag var inne precis nyss, nån minut senare ser jag bara äldre inlägg! Han har nog insett det ganska tydligt nu 😂

Nu är fb totalt nerslängd men har 4-5!konton till men dom har han förmodligen inga lösen till det är därför han han har
Många
Citera
2023-07-11, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Nej, på sin egen Facebook kallade han sig "Förnamn Pripps Efternamn". Kanske jobbat på bryggeriet Pripps när de fanns i Malmö?

Ja, det var en speciell typ. Tuffhet som försvarsmekanism för att han egentligen var rätt skör.
Citera
2023-07-11, 22:15
Medlem
Citat:

Ja jäklar
Citera
2023-07-11, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Gubbgäddan (Napp #254) Helsingborg/Höör
https://dumpen.se/2023/07/11/gubbgaddan-napp-254-helsingborg-hoor/

Har vi något namn på den lille fete dvärgen med gubbkuken?
Citera
2023-07-11, 22:21
Medlem
Citat:

Nu la han upp bild på öl och mat, firar han sitt nya kändisskap tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in