Haha Zimpler är riktiga horungar dom har förstört många liv med deras tjänster till dessa sidor.
En sak som är väldigt konstigt är att du inte kan selfexkludera dig själv från Zimpler helt utan om du gör det så kommer dom kunna stänga av dig i några månader bara Trustly kan du stänga av dig permanent ifrån men inte Zimpler. Kanske för att hela deras affärsverksamhet består av att få spelmissbrukare att använda deras tjänster på offshore sidor
Citat:
Ursprungligen postat av StewartGrifin
Ja, märkte också det för har varit exkluderad från Zimpler förut och den gällde bara i tre månader. Riktigt bajsföretag.
Gick faktiskt att permabanna sig hos dem för 3-4 år sen, men när spelpaus kom hävde de jävla grisarna alla avstängningar och hänvisade till spelpaus samtidigt som deras skittjänst fanns på alla sidor utan svensk licens.
Utöver det kunde man spela på kredit genom zimpler. Jävla bögföretag.
Gick faktiskt att permabanna sig hos dem för 3-4 år sen, men när spelpaus kom hävde de jävla grisarna alla avstängningar och hänvisade till spelpaus samtidigt som deras skittjänst fanns på alla sidor utan svensk licens.
Utöver det kunde man spela på kredit genom zimpler. Jävla bögföretag.
Ja hela deras idé va att sko sig på spelberoende och detta gjorde dom garanterat.. 25 miljoner skrattar dom bort
Jag försökte göra en liten insättning på goldroll, med Applepay, den misslyckades trots några olika försök å pillande med lite inställningar. Kan de ha med denna nya lag att göra tro ?
Står Nekad när jag kikar i plånboken sen..
Senast redigerad av sachaa 2023-07-11 kl. 13:16.
Jag försökte göra en liten insättning på goldroll, med Applepay, den misslyckades trots några olika försök å pillande med lite inställningar. Kan de ha med denna nya lag att göra tro ?
Står Nekad när jag kikar i plånboken sen..
Prova med finshark som är deras direktinsättning med BankID
Enda nackdelen med finshark är att det tar betydligt mycket längre tid att få det utbetalat. Zimpler oftast inom några min, max 1 timma. Med finshark har jag fått vänta 1-2 dygn
Enda nackdelen med finshark är att det tar betydligt mycket längre tid att få det utbetalat. Zimpler oftast inom några min, max 1 timma. Med finshark har jag fått vänta 1-2 dygn
Såg att det var lite surr om olika banker nu efter 1/7. Jag har idag tagit ut 70k från Celebrino + 10k till under senaste dagarna till HB. Inga problem, direkt banköverföring på 30 min max.
Refuel, mountgold etc. har sänkt RTPn på alla spel. Dom hade 96%+ på alla innan nu är det 94% överallt. På Svensk Licenserade sidor så har nästan alla gjort det också förutom Svenska Spel där man får sitta utan autospins och klicka... Är bara Crypto sidor och Svenska Spel som kör högsta RTP på slotsen idag. Helt värdelöst om du frågar mig.
Refuel, mountgold etc. har sänkt RTPn på alla spel. Dom hade 96%+ på alla innan nu är det 94% överallt. På Svensk Licenserade sidor så har nästan alla gjort det också förutom Svenska Spel där man får sitta utan autospins och klicka... Är bara Crypto sidor och Svenska Spel som kör högsta RTP på slotsen idag. Helt värdelöst om du frågar mig.
Lirar jag på nån annan sida än svenska spel kör jag enbart thunder kick och big time gaming, rtpn på dem är inte justerbara.