Citat:
Ursprungligen postat av
Haubits77B
Leve Dumpen!
Att de konfronterar pedofiler har jag redan förstått, och vem hatar inte sådana, men vad vill de egentligen uppnå med sin verksamhet, undrar jag? Kanske en del av Er tillskyndare hänvisar till de fem självmord, som har ägt rum på grund av deras verksamhet, men i så fall undrar jag, huruvida resultatet verkligen motsvarar Era förväntningar, med tanke på att nästan trehundra interventioner ägt rum? Procentuellt sett måste förstås ett sådant resultat betecknas som minst sagt klent.
I så fall torde det vara bättre, att Patrik Sjöberg stryper pedofilerna med en enda gång och publicerade förfarandet på internet, till alla Er tillskyndare av Dumpens verksamhets förnöjelse, för bara då hade fenomenet fullständigt kunnat utraderas en gång för alla.
Men om nu denna lösning av någon outgrundlig anledning inte skulle falla Er tillskyndare i smaken, så återstår bara frågan, huruvida pedofiler blir bättre av att hängas ut och brännmärkas av släkt och vänner?
Minskar pedofilin egentligen, eller blir de bara mer desperata, då ingenting har att förlora sedan de är förskjutna av allt och alla?
Den som verkligen har tänkt efter måste inse att Dumpen ingenting har förstått och inte heller vill förstå, om problemets sanna natur.
Skulle någon vara av en annan åsikt, så är jag redo att ytterligare förklara min position.