2023-07-11, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Såg precis #252 lärargäddan och nu måste väl skolan kicka ut fanskapet. Inget förälder vill väl ha nån som tänder på och raggar på barn i deras ålder som undervisar?

Tror fan I mig jag ska mejla rektorn, vad är det för stolpskott?
Maila Dumpen, de efterlyste info om vilka skolor gäddan nu är verksam på.
Citera
2023-07-11, 09:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Han måste ju vara adopterad, eller hur?
Bög, neger och pedofil, en tandlös sådan Kan det ens bli värre? Vore väl i så fall om det skulle komma fram att han även är djurplågare eller lustmördare...
Ändå starkt jobbat att som medelklass och 44 år lyckats med konststycket att tappa hälften av gaddarna.
Citera
2023-07-11, 09:17
Medlem
mr.demons avatar
Fan! Jag är så dum att jag inte hittade miljöskandalen. Tror jag fick fram namn, men hittar inte shunon.
Citera
2023-07-11, 09:24
Medlem
#253 har ju företag, och det sysslar med:

Idrottsrelaterad verksamhet med huvudsaklig inriktning på golf. Även mental coaching. Arbete inom nöjesbranchen med in- och utlast av ljud och ljus, samt andra evenemangsuppdrag.

Någon som vill bli mentalt coachad av honom?
Citera
2023-07-11, 09:27
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ändå starkt jobbat att som medelklass och 44 år lyckats med konststycket att tappa hälften av gaddarna.

Vad gör man inte för att kunna suga kuk bättre... Han har säkert tagit bort halsmandlarna också
Citera
2023-07-11, 09:28
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Haha Gädda 253 hur fan ser han ut

Undrar om det var denna konfrontation Patrik syftade på när han för nån vecka sedan skrev att de nyligen träffat en kvinnlig gädda
Synd i så fall då denna kvinnan i nuläget inte riktigt kan definieras som en gädda. Snarare som ett Gäddhäng
Citera
2023-07-11, 09:33
Medlem
Cyberninjan1012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Enl kommentar på dumpens fb sida

Han har barn dessutom en är minderårig och bott i Rydeb**** han har varit golftränare i Glums*** men åker omkring som lite ” roddare ” nu på konserter och festivaler …. Väldigt speciell människa tack för ni avslöjar denna pajas !! Tandlös och förhoppningsvis arbetslös 🤮🤮🤮 Tack för ni avslöjat honom 👌🤮🙏

Även någon som sett honom ikväll på gyllne tider konserten
Han var där, enligt hans Instagram.
Citera
2023-07-11, 10:03
Medlem
Angående Nylongäddan (den vidrigaste av dom alla ): bor han enligt mrkoll.se hos en 33 år äldre kvinna (mamma?) eller har jag fått fram fel person?
Citera
2023-07-11, 10:10
Avslutad
Husbilssugen (Napp #253) Helsingborg
Negern hade sannerligen en bad hair day! Har läst genom chatten och detta är de tveksamma höjdpunkterna:

Apropå kuken skriver han att "min är liten". Döm själva:
https://imgur.com/a/NGFnnq4

Han gillar att bära trosor.
https://imgur.com/a/djZTnpf

"Gillar du att basta?"
"Antingen i bilen eller på nån bra HCP-toalett"

Så stereotypt bögigt att äckla sig med småpojkar i badhus och på offentliga toaletter.

"Hatar att man har en massa lagar om ålder"
"Vill du testa att slicka mig där bak, när vi ses?"

Kommentarer överflödiga
Senast redigerad av Raymond-Chow 2023-07-11 kl. 10:13.
Citera
2023-07-11, 10:33
Medlem
#253: Det är åt helvete att Dumpen blurrar kvinnans ansikte när det klart och tydligt framgår av chattloggen varför hon är med. Ponera att den tandlösa string-äckelnegern hade haft med sig en annan man i husbilen, som skulle bevittna det planerade övergreppet, hade han kommit undan på det här sättet? Knappast.

Det är ett privilegium att vara kvinna och ständigt slippa ta ansvar.

Även här i tråden ser man flera som köper kvinnans extremt genomskinliga lögner om varför hon åkte med. Det visar bara vilken förljugen syn många har på kvinnor som någon typ av moraliskt högtstående, bättre varelser.
Citera
2023-07-11, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
#253: Det är åt helvete att Dumpen blurrar kvinnans ansikte när det klart och tydligt framgår av chattloggen varför hon är med. Ponera att den tandlösa string-äckelnegern hade haft med sig en annan man i husbilen, som skulle bevittna det planerade övergreppet, hade han kommit undan på det här sättet? Knappast.

Det är ett privilegium att vara kvinna och ständigt slippa ta ansvar.

Även här i tråden ser man flera som köper kvinnans extremt genomskinliga lögner om varför hon åkte med. Det visar bara vilken förljugen syn många har på kvinnor som någon typ av moraliskt högtstående, bättre varelser.
Ska dumpen börja hänga ut personer helt utan några bevis nu? gäddan kan ju ha ljugit för kvinnan och sagt att personen han ska träffa var 18 eller inte nämnt åldern alls.

Vad är nästa steg? Ska man börja hänga ut familjemedlemmar till gäddorna för att de måste ha känt till att något var fel på personen? Har ju förekommit anklagelser tidigare om att fruar till gäddorna måste ha känt till att deras män var så sjuka i huvudet. Farlig väg att gå.
Senast redigerad av coldzera 2023-07-11 kl. 10:43.
Citera
2023-07-11, 10:40
Medlem
Stackars barn att leva med de föräldrarna.
Senast redigerad av PaulRonge 2023-07-11 kl. 10:40. Anledning: Felstavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in