2023-07-10, 22:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Vilken gädda är detta?
Följ citeringarna bakåt så hittar du svaret.
Citera
2023-07-10, 22:57
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Har inte alla det? Det är något som jag har reagerat på. Att alla pedofiler verkar sitta på enorma mängder material. Vet inte om det är för att de är besatta och helt uppslukade av sin störning eller om det har något att göra med att man själv behöver dela material för att bli insläppt i vissa grupper.

Vanligt folk kanske har en undangömd mapp på datorn med några p-våfflor men pedofilerna sitter på tiotusentals timmar med material.

Har funderat på detta. Är det inte då att det är dom som drar till dig uppmärksamhet samt som man lägger resurser på? Typ dom som seedad (eller vad det heter). Eller kan det finnas en koppling till själva samlandet som en del i sjukdomen ? Jag menar vem sparar ens porr på hårddisken? Trodde det var ungefär lika modernt som porr på vhs.
Citera
2023-07-10, 22:57
Medlem
rikastistorstans avatar
Hoppas Dumpen avblurrar om någon kan bevisa att dom är ett par. Kvinnor ska ta mig fan inte komma undan allt.
Citera
2023-07-10, 22:58
Medlem
Raktinyllets avatar
Varför censureras flickvännen? Sjuk jävel som vill se sin vidriga pojkvän våldta ett barn.
Citera
2023-07-10, 22:59
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Har du läst chattloggarna? Hade fiskaren inte varit så inkompetent och benhård med att han minsann inte tände på tjejer hade vi kunnat få en episk konfrontation.

Första dubbelgäddan?

Nej, det kan verkligen inte höra till vanligheterna.

Men det torde visa sig, om så var fallet.
Citera
2023-07-10, 23:00
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Har inte alla det? Det är något som jag har reagerat på. Att alla pedofiler verkar sitta på enorma mängder material. Vet inte om det är för att de är besatta och helt uppslukade av sin störning eller om det har något att göra med att man själv behöver dela material för att bli insläppt i vissa grupper.

Vanligt folk kanske har en undangömd mapp på datorn med några p-våfflor men pedofilerna sitter på tiotusentals timmar med material.
Så fungerar det även i den normala fildelningsvärlden. Oavsett vilken typ av filmer man gillar så är det bara amatörer som har enstaka.
Citera
2023-07-10, 23:01
Medlem
HassanVonEssens avatar
Namnförslag på 253: Rastapederasten.
Citera
2023-07-10, 23:05
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Namnförslag på 253: Rastapederasten.

Kunta kinky
Citera
2023-07-10, 23:06
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Kunta kinky
Haha, det där var faktiskt det roligaste namnet i tråden
Citera
2023-07-10, 23:11
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Nylongäddan har bytt ut sin grå Kia Stinger till detta åk:

Opel Insignia 2.0 Turbo Ecotec 4X4
En grå halvkombi av årsmodell 2014 som är i trafik. Motorn är på 250 hk och drivs med bensin. Vid blandad körning förbrukar den 7,8 liter/100km. Vi uppskattar den årliga körsträckan till 1 014 mil
Citera
2023-07-10, 23:12
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Kunta kinky

Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Haha, det där var faktiskt det roligaste namnet i tråden

Haha ja den var träffande faktiskt. Ligger så mkt djupt rotad rasism bakom så man blir lycklig.

By the way. Rebus på Kunta?

44 bast, bor söder om HBG, äger en husbil, har sambo.

Allt han skriver om att flickvännen också gillar yngre är trovärdigt. Den där knarkmuttan borde avblurras.
Citera
2023-07-10, 23:15
Medlem
Såg precis #252 lärargäddan och nu måste väl skolan kicka ut fanskapet. Inget förälder vill väl ha nån som tänder på och raggar på barn i deras ålder som undervisar?

Tror fan I mig jag ska mejla rektorn, vad är det för stolpskott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in