2023-07-10, 22:26
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Står i artikeln ECT hade. Inte identifierad men hade kontakt med Dumpen.
Nu fick du mig att läsa om ETC-artikeln. 2 ggr! Hittar inget om det du hävdar. Lust att citera?
Citera
2023-07-10, 22:33
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nylongäddan är säkert en sådan som, om han har barnporr. Så har han mycket.

Har inte alla det? Det är något som jag har reagerat på. Att alla pedofiler verkar sitta på enorma mängder material. Vet inte om det är för att de är besatta och helt uppslukade av sin störning eller om det har något att göra med att man själv behöver dela material för att bli insläppt i vissa grupper.

Vanligt folk kanske har en undangömd mapp på datorn med några p-våfflor men pedofilerna sitter på tiotusentals timmar med material.
Citera
2023-07-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Sara ringde och han svarade inte då men han ringde glad i hågen upp för han visste ju inte vem han ringde. Så när han frågade

- Du har sökt mig?

- Ja, det har jag gjort.

- Ja.

- Vi har ju haft lite kontakt via KiK.

- tystnad, håller andan. Du och jag?

- Ja.

- Okej.

Och sen säger Sara att de stämde träff på Norrlandsgatan. Och då säger han okej. Om de inte var sant så skulle ju säga, nej nu har du ringt fel tror jag. Men han vill genast höra mer. Och han erkänner sen både det ena och andra. Fast jag tror inte att han söker vård. Kanske han är en sån som dyker upp igen.

Hans ständiga okejande var väldigt märkligt. Han är en av få som la sig helt platt för Sara. Han är väl den som annars haft chans att komma undan.
Citera
2023-07-10, 22:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbalen
1# Harry potter skådisen har detta förnamn.
2# Allsång på skansen Sanna har detta efternamn.
3# Miljöskandal av BT kemi i denna by.
Tack som fan!

Här har vi nån som kommer med en rebus på en icke rebusifierad gädda och ingen säger tack. Bra jobbat babbalen!
Citera
2023-07-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Har inte alla det? Det är något som jag har reagerat på. Att alla pedofiler verkar sitta på enorma mängder material. Vet inte om det är för att de är besatta och helt uppslukade av sin störning eller om det har något att göra med att man själv behöver dela material för att bli insläppt i vissa grupper.

Vanligt folk kanske har en undangömd mapp på datorn med några p-våfflor men pedofilerna sitter på tiotusentals timmar med material.

Tror dels de ofta laddar ned enorma filer med säg 3000 bilder i ett svep och det gör de både för att runka och kunna dela vidare.
Citera
2023-07-10, 22:50
Medlem
#253 passagerare låter precis så där virrig som man gör om man inte är insatt i vad som ska ske.

Hur fan kunde han som chef, inte skjutsa hem den anställda först, nej, han var så kåt att det skulle sexas bakom hus/lastbilen, medan hon väntade i bilen. Riktigt stolpskott. Kul att chefen även ljög om att hon var ett pervo som ville kika, så Sara slet upp hennes bildörr. Schysst dock att hon blurrades.
Citera
2023-07-10, 22:50
Medlem
rikastistorstans avatar
Som nån skrev på twitter, fan vad dom sumpade chansen till hongädda här! Hon visste ju garanterat vad negern skulle göra och var själv duktigt sugen.
Citera
2023-07-10, 22:52
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Som nån skrev på twitter, fan vad dom sumpade chansen till hongädda här! Hon visste ju garanterat vad negern skulle göra och var själv duktigt sugen.
Tror också det. Det låter på henne som att hon vet vad som är på gång. Hon blir inte tillräckligt förvirrad utan börjar genast komma med ursäkter.
Citera
2023-07-10, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan

Tyckte hon lät genuint förvånad samt förvirrad och Dumpen har nog verifierat att hon har annan partner, så #253 är icke-trovärdig.
Citera
2023-07-10, 22:53
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#253 passagerare låter precis så där virrig som man gör om man inte är insatt i vad som ska ske.

Hur fan kunde han som chef, inte skjutsa hem den anställda först, nej, han var så kåt att det skulle sexas bakom hus/lastbilen, medan hon väntade i bilen. Riktigt stolpskott. Kul att chefen även ljög om att hon var ett pervo som ville kika, så Sara slet upp hennes bildörr. Schysst dock att hon blurrades.

Men det fattar du väl för fan själv att han skulle släppt av henne före om deras relation var chef/anställd och inte pojk/flickvän som hade snackat igenom detta?!
Inte konstigt att kvinnor kommer undan med precis allting i den här världen.
Citera
2023-07-10, 22:54
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tack som fan!

Här har vi nån som kommer med en rebus på en icke rebusifierad gädda och ingen säger tack. Bra jobbat babbalen!

Vilken gädda är detta?
Citera
2023-07-10, 22:55
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tyckte hon lät genuint förvånad samt förvirrad och Dumpen har nog verifierat att hon har annan partner, så #253 är icke-trovärdig.
Har du läst chattloggarna? Hade fiskaren inte varit så inkompetent och benhård med att han minsann inte tände på tjejer hade vi kunnat få en episk konfrontation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in