2023-07-10, 18:47
Medlem
Är extra obehagligt när det är svenska de skriver på musslorna. Riktigt äckligt att islamister kan gå mitt ibland oss, så tur att man inte umgås med människor från de sämsta folkslagen.
Citera
2023-07-10, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
För att han skämtar om svenskars demonstrationskultur i samband med koranbränningar.

"Recensionerna börjar trilla in.
Och nyss ringde en trevlig kille och betonade hur viktigt det är att hans religion inte nämns på scen.
Det här är alltså reaktioner på klippet där jag skämtar om hur svenskt det är att boka tid för att protestera.
Många argumenterar för att allt blir frid och fröjd bara vi gör Koranbränningar olagliga. Tillåt mig uttrycka ett försiktigt mnjaskullentetrodet"
https://www.instagram.com/p/Cug2_4xs5Bi/

Skämtet i fråga
https://www.instagram.com/p/CuZMeDvuyI9/

Har han rätt i att det inte handlar om koranbränningar, utan om att man inte får ifrågasätta och diskutera muslimers världsuppfattning och åsikter. Eller ens nämna att det någonsin gjorts?

Skämtet har ingen relevans med tanke på att det inte är svenskar som bränt koranen i Sverige.
Citera
2023-07-10, 18:53
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Ju mer ni viker ner er, desto mer kommer de trampa på er. Är det så svårt att förstå?

Ingen tolerans eller "förståelse" kommer rädda er. Hårt emot hårt är det enda de förstår.

Precis som att när en björn eller gorilla anfaller så ska du inte backa eller visa svaghet, för då dödar de dig.

Dessa människor fungerar ungefär på samma sätt. Slår de dig så slå tillbaka fast hårdare. Enda språket de förstår.

Du har rätt. De är så pass inavlade under minst 1400 år att de är som djur. Det är också varför muslimska länder behöver ledas av diktatorer. Muslimer är så kaotiska att det fungerar annars helt enkelt inte om det inte finns en diktator som kan sätta hårt mot hårt. Det är ett allvarligt och i min mening ett fatalt experiment att ta in dom i en demokrati. Det blir ett självmord för landet och dess befolkning.

OnT: Fredrik behöver anmäla hoten omedelbart.
Citera
2023-07-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Du kan använda koranen att elda med dagligen utan tillstånd, gör ingen stor grej av det bara, in med den i spisen och lägg inte ut i media.
Jo du är ansvarig om det blir en ordningsstörning och polisen måste ingripa i upploppet och stökigheten på platsen. Kan alltså bli böter på det om du inte anmäler till polisen i förväg vad du tänker göra. Dock inte olagligt.
Citera
2023-07-10, 18:58
Medlem
karateyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Vem VARE! Vem Vare Som Fucking Skoja?
HAHA!
Den som skoja ska få STRYK!
Dog av skratt när jag läste ditt inlägg!

Ontopic
Vad blev dem ens kränkta över? För att han nämner koranbränning?
Alltså det är ju sjukt egentligen, helt öppet skriver dom om att mörda honom som ingenting.
Kvittar vilken hudfärg eller religion eller vadfan som helst, ett sjukt beteende, så lättkränkt.
Citera
2023-07-10, 19:01
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Uppmanar alla att bränna koraner och filma. Släng upp skiten på nätet sen så alla kan se.

Det är dags att vi kavlar upp och gör upp med våra tre miljoner muslimer i landet. Antingen vill dom bo och leva här fredligt eller så får dom ta och åka hem till sina hemländer. De kan inte hota oss till livet ostraffat enbart för att vi lever som vi gör.

Ut och bränn koraner. Det har pyrt länge nu, ta upp diskussionerna till ytan och gör upp! Gör det nu innan dom blir 4, 5, 6 miljoner i landet.
Citera
2023-07-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Uppmanar alla att bränna koraner och filma. Släng upp skiten på nätet sen så alla kan se.

Det är dags att vi kavlar upp och gör upp med våra tre miljoner muslimer i landet. Antingen vill dom bo och leva här fredligt eller så får dom ta och åka hem till sina hemländer. De kan inte hota oss till livet ostraffat enbart för att vi lever som vi gör.

Ut och bränn koraner. Det har pyrt länge nu, ta upp diskussionerna till ytan och gör upp! Gör det nu innan dom blir 4, 5, 6 miljoner i landet.

Länk till Din film där Du bränner, tack!
Citera
2023-07-10, 19:09
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Länk till Din film där Du bränner, tack!

Se min profilbild och förstå vad den innebär innan du ifrågasätter mig. Ja jag ska också införskaffa en koran och bränna den, filma och lägga upp.
Citera
2023-07-10, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Se min profilbild och förstå vad den innebär innan du ifrågasätter mig. Ja jag ska också införskaffa en koran och bränna den, filma och lägga upp.

Jag är inte intresserad av någons profilbild, jag har det avstängt.

Nej, Du kommer så klart inte att göra ett jävla piss, lilla fegis. Sluta uppmana folk.
Citera
2023-07-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Ja, men anfaller de i grupp så går man självklart ihop med en annan grupp själv och möter dem?

Tror du att det hade fungerat att säga så tidigare i historien? "De här jävla mongolerna anfaller ju bara i grupp och skjuter oss med pilbågar, fega as" eller "de här jävla danskarna anfaller ju bara flera mot en, jag ger upp".

Vad är man för jävla fårskalle ifall man tror att fienden ska möta en i ärlig duell, 1v1?

Bättre liknelse än björnar i alla fall, äggskalle.
Citera
2023-07-10, 19:29
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDudeIsHere
Med tanke på hur många bilar muslimerna redan brännt så bör vi ha några 100 koranbränningar tillgodo.

Någon som vet hur många bilar som går på en koran?

Jag gissar på 25 bilar på en koran. Det låter väl helt rimligt.
Citera
2023-07-10, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Bättre liknelse än björnar i alla fall, äggskalle.

https://www.youtube.com/shorts/vuWESTDxQkE

Nej, björnar är i grunden fega djur som hugger på svaghet. Precis som du ser i videon ovan så viker de oftast av ifall motståndaren inte visar rädsla. Ungefär som blattar.

Vänder du ryggen till och springer så ser de dig däremot som byte och dödar dig.

Edit: Samma princip fungerar tom på elefanter: https://www.youtube.com/watch?v=I8R50nvv5gc&t

Rädslan är din största fiende. Visa aldrig den. Om det så handlar om människor eller djur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in