2023-07-10, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ser att gädda 102 blev häktad 23/5 2022. Sitter han fortsatt häktad och är inte det rätt lång tid över ett år i häktet. Vad kan det betyda.
https://dumpen.se/2022/05/25/naste-man-i-hakte-napp-102/

Jag vet inte, men en gissning är väl att det rör sig om att de har många vittnen att förhöra och få ihop hela bilden inför ett åtal. Vilket i sig är konstigt för i Sverige så konsumerar ju det grövsta brottet allt annat. Och det är sjukt. Varje våldtagen unge ska han bli dömd för. Inte för en som var den yngsta som fick fysiska allvarliga men. Varenda en. Kan inte komma på vad det annars skulle vara. Fullt i domsagorna kan det ju inte vara eller?
Citera
2023-07-10, 08:06
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag vet inte, men en gissning är väl att det rör sig om att de har många vittnen att förhöra och få ihop hela bilden inför ett åtal. Vilket i sig är konstigt för i Sverige så konsumerar ju det grövsta brottet allt annat. Och det är sjukt. Varje våldtagen unge ska han bli dömd för. Inte för en som var den yngsta som fick fysiska allvarliga men. Varenda en. Kan inte komma på vad det annars skulle vara. Fullt i domsagorna kan det ju inte vara eller?
Tyckte enbart det verkade lång tid i häktet. Men det är säkert som du säger att det är många offer.
Citera
2023-07-10, 08:09
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ser att gädda 102 blev häktad 23/5 2022. Sitter han fortsatt häktad och är inte det rätt lång tid över ett år i häktet. Vad kan det betyda.

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Ang. Nylongäddan

Hade för mig att han var utsläppt i väntan på rättegång... Källan till det skulle då vara mig själv. Jag kollade upp den saken i höstas. Men jag kan ju minnas fel.

Jag har skickat en fråga till tingsrätten och efterfrågat handlingarna.
Citera
2023-07-10, 08:19
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. Nylongäddan

Hade för mig att han var utsläppt i väntan på rättegång... Källan till det skulle då vara mig själv. Jag kollade upp den saken i höstas. Men jag kan ju minnas fel.

Jag har skickat en fråga till tingsrätten och efterfrågat handlingarna.
Du kan väl komma med en uppdatering när du får pappren.
Citera
2023-07-10, 08:25
Avslutad
Citat:

han sökte barn som helst inte skulle väga mer än 10 kilo.

Han skriver att han vill bedöva flickans hals med ”Good head spray” och tar med sig sprayen i väskan
Han hade alltså bedövningsspray med sig?
Han var fullt beredd att begå sexuella, sadistiska övergrepp.

Så vill han låna bebisen också och "klä upp" och förhör sig om bebisen har någon pappa i sitt liv eller om det är fritt fram.
I en perfekt värld skulle det vanliga vara att små flickor kläs upp för hård sex, tycker han.
Han vill ha barnet som en knulldocka, hårt sminkad och som en deep throat prinsessa och gärna att det gråter när han kör in sin 19 cm "klubba" i det.

Han skriver att han känner tre personer i Sverige som gillar barn och även i Tyskland och också ett par i Holland.
Polisen kanske nystar för fullt?
Citera
2023-07-10, 08:43
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
han sökte barn som helst inte skulle väga mer än 10 kilo.

Han skriver att han vill bedöva flickans hals med ”Good head spray” och tar med sig sprayen i väskan
Han hade alltså bedövningsspray med sig?
Han var fullt beredd att begå sexuella, sadistiska övergrepp.

Så vill han låna bebisen också och "klä upp" och förhör sig om bebisen har någon pappa i sitt liv eller om det är fritt fram.
I en perfekt värld skulle det vanliga vara att små flickor kläs upp för hård sex, tycker han.
Han vill ha barnet som en knulldocka, hårt sminkad och som en deep throat prinsessa och gärna att det gråter när han kör in sin 19 cm "klubba" i det.

Han skriver att han känner tre personer i Sverige som gillar barn och även i Tyskland och också ett par i Holland.
Polisen kanske nystar för fullt?
Man mår illa när man läser chattloggen. Tyckte därför det var konstigt att en kvinna stannar kvar hos en sådan man. Men är han häktad då har vi ju förklaringen.
Citera
2023-07-10, 08:49
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Du kan väl komma med en uppdatering när du får pappren.

Citera
2023-07-10, 08:51
Medlem
Någon som hört hur det går med tweedy och hans president och grejer? Tror han kommer bli jappad?
Citera
2023-07-10, 09:10
Medlem
Karategäddan hade bara kunnat neka allt i samtalet och Sara hade fått problem med att göra en publicering.
Citera
2023-07-10, 09:17
Medlem
Tiktok Janne heter numera Nils. Finns ingen adress skriven på han.
Citera
2023-07-10, 09:30
Medlem
Sommargays avatar
Både karategäddan och senaste mellanstadiegäddan har ju varit bra korkade som bokstavligen ringt upp dumpen och självmant genomfört en telefonkonfrontation. I synnerhet dr.karate som ju lyckades undvika den fysiska konfrontationen helt. Vad fick han ut av att riva av en busslast med "Okej" på Saras påståenden? Ja mer än att undanröja alla tvivel om att det var rätt person. Är ju inte ens helt säkert att dumpen kunnat publicera med bara chattloggar utan fysisk träff även om det verkar som de sänker på kraven lite pö om pö.
Citera
2023-07-10, 09:32
Medlem
Kan inte hitta rebus på nylongäddan.
Har läst igenom alla loggar runt publiceringen samt sökt men hittar inte den.
Någon som kan hjälpa mig med det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in