Citat:
Ursprungligen postat av
hahahohoyrsovane
Varför fick barnen ett helvete? Vad var det för skitort och skitskolor de gick på? Skrämmande. Inte så att de flyttade för mamman skämdes över att hon inte vetat om vad hennes man höll på med, att han avslöjades orsakar så klart en kris och skilsmässa med ekonomiska konsekvenser, tror du det inte uppstått om han avslöjats på ett annat sätt? Varför är du inte mer arg på din vidriga bror som inte bidrar ekonomiskt för barnen och varför går inte Försäkringskassan in med underhållsstöd då? Mycket konstigt. Att Dumpen avslöjade honom är en sak, att låta barnen bli mobbade är skolorna och samhället som gör. Avskyvärt.
Skriver inte ut orten ifråga då information då jag inte vill väcka liv i denna misär igen.
Nej, flytten var på grund av att klippet på uthängningen hamnade på barnens skola och utfrysning och mobbing var resultatet trots att barn i detta är helt oskyldiga.
Jo, skilsmässa och avstånd från närmaste familjen var oundvikligt, dock utsattes barnen för ren terror på alla sätt i och med uthängningen. Vad mer önskar du att jag gör än att säga upp all form av kontakt med min bror?
Försäkringskassan hjälpte till men vi pratar om en familj med ordnad ekonomi, ordnat liv och trygg ekonomi till ett hushåll med endast en förälder och som i samband med detta trauma fick sitt liv vänt och upp och ner och som första tiden inte ens vågade lämna sitt hem.
Helt orimligt att oskyldiga barn straffas på detta sätt.