2023-07-10, 00:18
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Om några fler har anhöriga har fått sina liv slagna i spillror så får ni gärna höra av er till mig.
Min bror (vi har ej kontakt med honom längre) blev uthängd på Dumpen och barnen har haft ett helvete och likaså expartnern. Familjen har fått flytta till en annan ort och barnen förlorade hela sitt nätverk, vänner, skola, fritidsaktiviter och så vidare på grund av publiceringen.

Mamman är än idag sjukskriven (aldrig varit sjukskriven innan) och familjen som aldrig haft ekonomiska bekymmer lever på existensminimum och barnen delar rum. Vi anhöriga (ej min bror) hjälper till ekonomiskt men det är förjävligt att faktiska barn inte tas med i beräkningen när det kommer till dessa uthängningar.

Min bror blev aldrig dömd för något men blev av med sitt jobb och nu är han istället en börda för skattebetalare och gud vet vad han gör om dagarna. Om något så är han en större risk nu än innan då han hade jobb, vänner, barn och partner.

Finns inga som helst bevis för att Dumpens uthäningar resulterar i något gott alls.
Har sett några liknande beskrivningar här, men det har inte på något sätt påverkat Dumpen, varken vad som skrivits här eller något annat ställe. Och dumpenälskarna har skrivit, "hur kan du försvara" men försvarat är inte vad de gjort, utan framhållit de problem, frustrationer och kaos som blivit. Svaret på det; det skulle han tänkt på innan!
Citera
2023-07-10, 00:23
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Pratar du om MrX?
https://dumpen.se/2022/01/12/fran-hard-till-slak-pa-en-tredjedels-sekund-mrx-fastnade-pa-kroken/

För det står ju i texten som dom publicerade förra året, att dom valde att använda sig av en 28 åring istället. Men du säger att dom inte valde att publicera det?

Citat från Dumpen:
"För att vi skulle få veta vem som faktiskt ligger bakom alla dessa riktigt otäcka konton så reggade två av våra fiskare upp varsitt vuxenkonto, och idag på morgonen så bokade MrX upp en dejt med vår 28-åring."
Och de kan inte skrivit dit det efterhand. De presenterade en skärmdump där det framgår att han chattade med 13 åring. Och det presenterades som att det gällde samma träff.
Citera
2023-07-10, 00:24
Medlem
Citat:
Om några fler har anhöriga har fått sina liv slagna i spillror så får ni gärna höra av er till mig.
Min bror (vi har ej kontakt med honom längre) blev uthängd på Dumpen och barnen har haft ett helvete och likaså expartnern. Familjen har fått flytta till en annan ort och barnen förlorade hela sitt nätverk, vänner, skola, fritidsaktiviter och så vidare på grund av publiceringen.

Mamman är än idag sjukskriven (aldrig varit sjukskriven innan) och familjen som aldrig haft ekonomiska bekymmer lever på existensminimum och barnen delar rum. Vi anhöriga (ej min bror) hjälper till ekonomiskt men det är förjävligt att faktiska barn inte tas med i beräkningen när det kommer till dessa uthängningar.

Min bror blev aldrig dömd för något men blev av med sitt jobb och nu är han istället en börda för skattebetalare och gud vet vad han gör om dagarna. Om något så är han en större risk nu än innan då han hade jobb, vänner, barn och partner.

Finns inga som helst bevis för att Dumpens uthäningar resulterar i något gott alls.
Varför fick barnen ett helvete? Vad var det för skitort och skitskolor de gick på? Skrämmande. Inte så att de flyttade för mamman skämdes över att hon inte vetat om vad hennes man höll på med, att han avslöjades orsakar så klart en kris och skilsmässa med ekonomiska konsekvenser, tror du det inte uppstått om han avslöjats på ett annat sätt? Varför är du inte mer arg på din vidriga bror som inte bidrar ekonomiskt för barnen och varför går inte Försäkringskassan in med underhållsstöd då? Mycket konstigt. Att Dumpen avslöjade honom är en sak, att låta barnen bli mobbade är skolorna och samhället som gör. Avskyvärt.
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2023-07-10 kl. 00:27.
Citera
2023-07-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och de kan inte skrivit dit det efterhand. De presenterade en skärmdump där det framgår att han chattade med 13 åring. Och det presenterades som att det gällde samma träff.
Då finns den kvar, var? Och säger de i konfrontationen att han ska möta ett barn?
Citera
2023-07-10, 00:26
Avslutad
Tack vare att dumpen.se blir allt mer välkänd hjälper dom till att minska aktiv pedofili. Man får hoppas att rädslans över att bli uthängd och få livet förstört på köpet väger över mer än att ta risken som pedofil för sitt suktandet efter barn. USH!

Pedofili är ett fabriksfel som ALDRIG går att system återställa. Pedofiler har ingenting här att göra det går inte att åtgärda, själv sanering är helt fantastiskt. Bara 3 personer av flera tusen pedofiler som ligger ute på dumpen.
Jag blir helt vansinnig hur media kan göra förövaren till ett offer.

Dumpen.se är det bästa som har hänt.
Citera
2023-07-10, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Har sett några liknande beskrivningar här, men det har inte på något sätt påverkat Dumpen, varken vad som skrivits här eller något annat ställe. Och dumpenälskarna har skrivit, "hur kan du försvara" men försvarat är inte vad de gjort, utan framhållit de problem, frustrationer och kaos som blivit. Svaret på det; det skulle han tänkt på innan!

Ja, det är jag medveten om.
Förväntar mig inget gehör alls från deras håll, utan det enda som familjen erbjöds efter att dom fick sina liv krossade var att gå med i Dumpens facebook-grupp för anhöriga som har blivit drabbade av dessa män samt av Dumpen, och gruppen bestod av just Dumpen själva.

Vi struntar fullständigt i min bror, men det barnen utsatts för är förjävligt. Dem är helt oskyldiga i det hela och är de enda barnen som har fått utstå misär på grund av det som inträffat. Att hänga ut män med småbarn är så ofattbart dumt, speciellt i ett land som Sverige där vem som helst kan få tag på ens adress.
Citera
2023-07-10, 00:30
Medlem
Citat:
Ja, det är jag medveten om.
Förväntar mig inget gehör alls från deras håll, utan det enda som familjen erbjöds efter att dom fick sina liv krossade var att gå med i Dumpens facebook-grupp för anhöriga som har blivit drabbade av dessa män samt av Dumpen, och gruppen bestod av just Dumpen själva.

Vi struntar fullständigt i min bror, men det barnen utsatts för är förjävligt. Dem är helt oskyldiga i det hela och är de enda barnen som har fått utstå misär på grund av det som inträffat. Att hänga ut män med småbarn är så ofattbart dumt, speciellt i ett land som Sverige där vem som helst kan få tag på ens adress.
Rikta din ilska mot rätt person, den personen som begick handlingarna och blev avslöjad.
Citera
2023-07-10, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Varför fick barnen ett helvete? Vad var det för skitort och skitskolor de gick på? Skrämmande. Inte så att de flyttade för mamman skämdes över att hon inte vetat om vad hennes man höll på med, att han avslöjades orsakar så klart en kris och skilsmässa med ekonomiska konsekvenser, tror du det inte uppstått om han avslöjats på ett annat sätt? Varför är du inte mer arg på din vidriga bror som inte bidrar ekonomiskt för barnen och varför går inte Försäkringskassan in med underhållsstöd då? Mycket konstigt. Att Dumpen avslöjade honom är en sak, att låta barnen bli mobbade är skolorna och samhället som gör. Avskyvärt.

Skriver inte ut orten ifråga då information då jag inte vill väcka liv i denna misär igen.
Nej, flytten var på grund av att klippet på uthängningen hamnade på barnens skola och utfrysning och mobbing var resultatet trots att barn i detta är helt oskyldiga.

Jo, skilsmässa och avstånd från närmaste familjen var oundvikligt, dock utsattes barnen för ren terror på alla sätt i och med uthängningen. Vad mer önskar du att jag gör än att säga upp all form av kontakt med min bror?

Försäkringskassan hjälpte till men vi pratar om en familj med ordnad ekonomi, ordnat liv och trygg ekonomi till ett hushåll med endast en förälder och som i samband med detta trauma fick sitt liv vänt och upp och ner och som första tiden inte ens vågade lämna sitt hem.

Helt orimligt att oskyldiga barn straffas på detta sätt.
Citera
2023-07-10, 00:36
Medlem
Citat:
Rikta din ilska mot rätt person, den personen som begick handlingarna och blev avslöjad.

Återigen, vi har sagt upp all kontakt med min bror.
Men ingenting i detta har resulterat i något gott för något barn, utan det har förstört barndomen för oskyldig barn.

Dumpen säger sig jobba för barnen, men dem drar sig inte alls från att förstöra livet för oskyldiga barn för att få klick på deras hemsida. Ingenting tyder på att än som är intresserade av barn slutar för att dem hängs ut, jag tror defintiivt att min bror är ett större hot nu än innan när han inte har något att förlora längre.
Citera
2023-07-10, 00:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Kan du länka till felaktiga skärmdumpar tack för det har jag aldrig sett bevis på.
Den med 13 år är borttagen, färre bilddumpar nu. En med 8 år, och denne skriver som om det vore en vuxen? Han måste förstått att det inte var en 8 åring, måste vara ett superbarn annars, brukar annars skriva mor ror och far är rar.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/01/Screenshot_20220112-191325_Gallery.jpg

Tror att det var ett rollspel för Mr X, sjukt visserligen men ett rollspel för en psykiskt sjuk människa med förmodad psykos.
Citera
2023-07-10, 00:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Nu utrycker hen ingen ilska, du tolkar in ilska så fort någon är emot. Hen utrycker frustration, man kan tro du har någon diagnos som feltolkar känslor.
Citera
2023-07-10, 01:07
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Återigen, vi har sagt upp all kontakt med min bror.
Men ingenting i detta har resulterat i något gott för något barn, utan det har förstört barndomen för oskyldig barn.

Dumpen säger sig jobba för barnen, men dem drar sig inte alls från att förstöra livet för oskyldiga barn för att få klick på deras hemsida. Ingenting tyder på att än som är intresserade av barn slutar för att dem hängs ut, jag tror defintiivt att min bror är ett större hot nu än innan när han inte har något att förlora längre.
Får stockholmsyndromet vibbar av dig. Var och en är ansvariga för sina egna handlingar. Dumpen har inte fryst ut och mobbat barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in