2023-07-09, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag sa aldrig att uthängningarna bör upphöra utan bara att gäddorna inte bör ta sina liv

Tala om för mig vad de har att BIDRA med i sitt liv?
Oavsett om de brinner för våtmarker, är mot djurförsök eller att vurma för att bara äta vegetariskt så betyder deras liv INGENTING jämfört med att ursäkta att de vill vill v*ldta BARN.
Och jag, ska du veta, värdesätter oftast djur framför människor. Men nånstans får det f*n räcka.

Såna här människor har f*n inget existensberättigande. What so ever.
Dö, bara dö. Sen skiter jag i om de gör de av egen hand eller ej.
Citera
2023-07-09, 19:36
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladMakrill
Tala om för mig vad de har att BIDRA med i sitt liv?
Oavsett om de brinner för våtmarker, är mot djurförsök eller att vurma för att bara äta vegetariskt så betyder deras liv INGENTING jämfört med att ursäkta att de vill vill v*ldta BARN.
Och jag, ska du veta, värdesätter oftast djur framför människor. Men nånstans får det f*n räcka.

Såna här människor har f*n inget existensberättigande. What so ever.
Dö, bara dö. Sen skiter jag i om de gör de av egen hand eller ej.

Dom har inget att bidra med men däremot vill jag inte att deras föräldrar, syskon, kusiner osv ska få veta att deras anhörige har dött
Citera
2023-07-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Dom har inget att bidra med men däremot vill jag inte att deras föräldrar, syskon, kusiner osv ska få veta att deras anhörige har dött
Varför inte det?

Det går inte att vagga varenda människa till sömn.
Ibland måste man bara se sanningen i vitögat.

Men, visst. Jag tänkte som du.
Sen växte jag upp.
Citera
2023-07-09, 19:43
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Så länge dom verifierar gäddan identitet och aktivitet likt karategäddan så ser jag inga problem med det.
Blir gäddorna slugare får man utveckla agnet och fiskemetoden..
Dom ska inte få simma där i vassen o gömma sig och känna sig trygga
Eller så får de ljuga mera, Mr X chattade groteskt, känns som han var psykotiskt men att skriva så och till en ung dessutom är riktigt illa. Men han bokade aldrig möte med någon ung. De fick honom med att det var en 28 åring.

Och nu nämner jag något som är väldigt illa, Dumpen ljuger så det knakar, då Mr X presenterades för 1,5 år sedan, nämnde de inte att mötet var bokat med en 28 åring, de visade loggar där 13 år nämndes, men från den loggen bokades det inte något möte.

Alltså, de drar dig dumpenälskare vid näsan, hur känns det, och jag kan lova att det är inte den första och enda gången de ljuger.

Det var vid någon konfrontation som mannen sa att han bokat möte med 23 åring eller däromkring, kommer inte ihåg. Trodde då att han ville förvilla, men nu förstår jag bättre varför han sa så.
Citera
2023-07-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Trevlig liten förolämpning. Läst nåt annat inlägg där du skriver att gäddornas övriga liv och gärningar är helt värdelösa. De ska dö eller dödas.
Känner därmed inget större behov av meningsutbyte med dig. Anser kort och gott att avskum som du varken hör hemma, eller borde få utrymme, i ett demokratiskt samhälle.
Var tydlig första gången - jag kommenterade en åsikt jag delar, oberoende av personen bakom uttalandet.
Ja. I vilken situation väljer du ett EVENTUELLT utsatt barn framför en vuxens *bortförklaring?

Tänk efter innan du svarar. Allting finns bevarat på nätet.

En vuxen som VÄLJER att förstå sina Gränser HAR ALLTID ANSVAR för sitt agerande. ALLTID.
Oavsett hur kåt den underåriga tycks vara.

DU HAR ALLTID ANVSVAR
.

ALLTID.
Citera
2023-07-09, 20:01
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Men det hör väl ändå ihop det måste du medge?
De barn som missbrukar har mycket större risk att gromas av pedofiler det är redan utrett.

Men jag vet att det blir syntax error när det gäller narkotika och dumpen, du vet ju själv varför.
Första klagas det på Dumpen, dom borde stoppas/stängas osv, sen kräver man att dom ska göra ännu mer.
Citera
2023-07-09, 20:23
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Orkar inte tjata mer med dig då du inte förstår att utgivningsbevis och ansvarig utgivare är två olika saker. Du får fortsätta diskussionen med någon annan.
Utgivningsbeviset tillfaller tillhandahållaren som måste ha en ansvarig juridisk person som kan ställas inför rätta. Databasen kan ha tillhandahållare som är samma person som ansvarig. Sköter någon annan än ansvarig så är denne tillhandahållare, och ska stå i beviset. Det står inte i Dumpens bevis så förmodligen är Sara tillhandahållare. Detta är vad jag tror, är inte säker. Men Dumpen har sagt att hemsidan hanteras under ABt så något stämmer inte, vid byte av tillhandahållare ska en ändringsegäran skickas in, likaså vid byte av ansvarig.
Citera
2023-07-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladMakrill
Ja. I vilken situation väljer du ett EVENTUELLT utsatt barn framför en vuxens *bortförklaring?

Tänk efter innan du svarar. Allting finns bevarat på nätet.

En vuxen som VÄLJER att förstå sina Gränser HAR ALLTID ANSVAR för sitt agerande. ALLTID.
Oavsett hur kåt den underåriga tycks vara.

DU HAR ALLTID ANVSVAR
.

ALLTID.
En bortförklaring, fiktiva barn... Ingen har hela bilden.
Ansvar, självklart. Alltid.
Att det är synonymt med att man ska dö eller dödas? Nej, inte i min värld.
Citera
2023-07-09, 21:31
Medlem
Citat:
Du lyckas hitta nåt för att försvara ett pedofiläckel.
Det håller inte ändå.
Han jagade barn oavsett vad du säger
Hm... möjligt. Men bevisen dumpen la fram (konfrontationen) var ju inte ett bokat möte med ett barn. Det var med en vuxen.
Det ljög dumpen om i sin publikation. De valde att inte publicera det i samvand med konfrontationens publicering.
Så, med en gnutta objektivitet - dumpen har dokumentation som visar att han chattade med barn, men valde att möta en vuxen.
Var han en fin människa med sunda tankar? Njaa känns nog inte så. Men det är irrelevant i sammanganget. Dumpen undanhöll viktig information, medvetet, för att ställa honom i ett visst ljus.
Nu är han död...
Citera
2023-07-09, 22:33
Medlem
Citat:
Hm... möjligt. Men bevisen dumpen la fram (konfrontationen) var ju inte ett bokat möte med ett barn. Det var med en vuxen.
Det ljög dumpen om i sin publikation. De valde att inte publicera det i samvand med konfrontationens publicering.
Så, med en gnutta objektivitet - dumpen har dokumentation som visar att han chattade med barn, men valde att möta en vuxen.
Var han en fin människa med sunda tankar? Njaa känns nog inte så. Men det är irrelevant i sammanganget. Dumpen undanhöll viktig information, medvetet, för att ställa honom i ett visst ljus.
Nu är han död...

Han sexchattade med barn.
Ville göra osmakliga saker med barn.
Satt och runkade vid mötet och kunde knappt sluta runka.
Försvarar du avskrädet så är det fel på dig också
Citera
2023-07-09, 22:48
Medlem
Citat:
Han sexchattade med barn.
Ville göra osmakliga saker med barn.
Satt och runkade vid mötet och kunde knappt sluta runka.
Försvarar du avskrädet så är det fel på dig också
Allt du nämner är fel. Säger inte mot dig där, och har aldrig försvarat det. Inlägget handlar inte om det överhuvudtaget.
Det handlar om att han åkte dit i tro att han skulle träffa en 28åring. Dumpen fick det sedan att se ut som han stämt träff med ett barn. Det var så de publicerade informationen.
Du kan aldrig komma från det faktumet, hur mycket du än älskar dumpen.
Dumpen ljög för sina läsare och en människa tog sitt liv pga det.
Citera
2023-07-09, 22:57
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Allt du nämner är fel. Säger inte mot dig där, och har aldrig försvarat det. Inlägget handlar inte om det överhuvudtaget.
Det handlar om att han åkte dit i tro att han skulle träffa en 28åring. Dumpen fick det sedan att se ut som han stämt träff med ett barn. Det var så de publicerade informationen.
Du kan aldrig komma från det faktumet, hur mycket du än älskar dumpen.
Dumpen ljög för sina läsare och en människa tog sitt liv pga det.

Han dog int för att dumpen ljög, han dog för att han blev avslöjad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in