2023-07-09, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hon friades dock från anklagelserna. Det hon hade gjort var väl "bara" att ha försökt lura pengar av en annan pedofil genom att locka honom med att sälja sitt barn till honom, vilket hon inte hade tänkt göra ändå. Hennes pojkvän skrev här i tråden. Inget tyder på att kvinnan verkligen var sexuellt intresserad av barn. Så jag skulle säga att vi ännu saknar en kvinnlig gädda.

Hon är ägare av ett gäddnummer i alla fall även om hon inte är en "canon" gädda kanske Men det kommer nog riktig gäddhona om inte Janne Josefsson får stopp på dumpen innan.
Citera
2023-07-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
När man googlar namnet (som står i chattloggarna) på gädda #252 så kommer man bl.a. till en artikel på Dumpen från november förra året, om en friskola i Skövde. Mellanstadielärarens för- och efternamn nämns i en av kommentarerna längre ner på sidan...

https://dumpen.se/2022/11/30/hur-hanterar-friskolan-en-larare-som-vill-spruta-pa-barn/

Japp det är samma.
Sjukt att man kör samma konto o har sitt namn på kontot.
Citera
2023-07-09, 21:44
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Hon är ägare av ett gäddnummer i alla fall även om hon inte är en "canon" gädda kanske Men det kommer nog riktig gäddhona om inte Janne Josefsson får stopp på dumpen innan.
Tror aldrig dom kommer lyckas fiska upp en kvinnlig pedofil. Kvinnor behöver inte ragga på nätet utan dom har tillgång till barn på ett naturligt vis. Dom flesta i varje fall vill jag tillägga.
Citera
2023-07-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tror aldrig dom kommer lyckas fiska upp en kvinnlig pedofil. Kvinnor behöver inte ragga på nätet utan dom har tillgång till barn på ett naturligt vis. Dom flesta i varje fall vill jag tillägga.

Det är väl en som har ett gäddnummer
Hon som sålde sitt barn
Citera
2023-07-09, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Det är en gåta för mig med.
Han ville träffa en mamma med sin treåring.
Vad har han gjort mot sin son?
Mamman är antagligen pank eller sjuk. Eller en riktig hora. There, I said it.
Det kan hända att han sitter inne. Polisen grep honom minns jag, han hade övergreppsmaterial.
https://dumpen.se/2022/05/25/naste-man-i-hakte-napp-102/
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2023-07-09 kl. 22:02.
Citera
2023-07-09, 22:02
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hon friades dock från anklagelserna. Det hon hade gjort var väl "bara" att ha försökt lura pengar av en annan pedofil genom att locka honom med att sälja sitt barn till honom, vilket hon inte hade tänkt göra ändå. Hennes pojkvän skrev här i tråden. Inget tyder på att kvinnan verkligen var sexuellt intresserad av barn. Så jag skulle säga att vi ännu saknar en kvinnlig gädda.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Det är väl en som har ett gäddnummer
Hon som sålde sitt barn
Då vill jag nog hänvisa till vad HassanVonEssen skrev. Och den åsikten är den jag också har om kvinnan.
Citera
2023-07-09, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Då vill jag nog hänvisa till vad HassanVonEssen skrev. Och den åsikten är den jag också har om kvinnan.

Ahhh. Då är jag med.
Tack
Citera
2023-07-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
När man googlar namnet (som står i chattloggarna) på gädda #252 så kommer man bl.a. till en artikel på Dumpen från november förra året, om en friskola i Skövde. Mellanstadielärarens för- och efternamn nämns i en av kommentarerna längre ner på sidan...

https://dumpen.se/2022/11/30/hur-hanterar-friskolan-en-larare-som-vill-spruta-pa-barn/

Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Japp det är samma.
Sjukt att man kör samma konto o har sitt namn på kontot.

Sjukt… Men tekniskt sett utifrån bevisning mm så har han inte begått något brott. Det är visserligen ytterst bekymmersamt att en lärare önskar spruta sin sperma på barn, men att ”bara” önska detta är inget brott
Citera
2023-07-09, 22:16
Medlem
stickan888s avatar
Profilbilden på Facebook är svart och med 2 blåa delfiner på.
Citera
2023-07-09, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Sjukt… Men tekniskt sett utifrån bevisning mm så har han inte begått något brott. Det är visserligen ytterst bekymmersamt att en lärare önskar spruta sin sperma på barn, men att ”bara” önska detta är inget brott
Vill du att han ska undervisa dina barn?
Citera
2023-07-09, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Profilbilden på Facebook är svart och med 2 blåa delfiner på.

Borttaget…
Citera
2023-07-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vill du att han ska undervisa dina barn?

Nä. Läs vad jag skrev..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in