2023-07-09, 19:53
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag vet faktiskt inte själv... trodde det var 3 exponerade och 1 som de inte hann möta. Sen kom mr x som i så fall blir 5. De obekräftade vet jag inte vilka det är.
Med tanke på hur de flesta gäddor, och familjer, håller låg profil så är det inte så konstigt om inte alla självmord kommer fram.

Citat:
Jag får det också till 5 med Mr X...

Han med hund (avpublicerad)
Han som de inte hann möta.
225
Mr X

Sen har jag 185 eller 186 i skallen också?

Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
4 alltså?

Citat:
Där har vi det!
Då är det 5 totalt.
Ja, det är fem döda totalt. Jag gjorde en lista för ett tag sen, liksom flera andra har försökt göra före mig:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-07-09, 20:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Det finns en i listan. Minns inte vilket nummer.
Hon friades dock från anklagelserna. Det hon hade gjort var väl "bara" att ha försökt lura pengar av en annan pedofil genom att locka honom med att sälja sitt barn till honom, vilket hon inte hade tänkt göra ändå. Hennes pojkvän skrev här i tråden. Inget tyder på att kvinnan verkligen var sexuellt intresserad av barn. Så jag skulle säga att vi ännu saknar en kvinnlig gädda.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-07-09 kl. 20:05.
Citera
2023-07-09, 20:10
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja, det är fem döda totalt. Jag gjorde en lista för ett tag sen, liksom flera andra har försökt göra före mig:

Det är några anhöriga som inte vill kommentera eller dementera att deras anhörig har tagit livet av sig. Det stämmer, vilket man kan förstå. Men fem självmord har jag fått uppgifter om av ganska så säkra källor. Kan visserligen inte gå ed på att det stämmer.
Citera
2023-07-09, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nu har du fel igen. Du blandar ofta ihop saker har jag märkt. Du borde ta en liten paus och röra på dig lite. Napp 184 är ”Mannen utan samvete” och han är död.
Jag frågade, vilket du kanske missade. Jag ska förklara, finns det ett sånt här tecken: ?, så är det en fråga, smart va?

Butthurt värre.
Citera
2023-07-09, 20:19
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är några anhöriga som inte vill kommentera eller dementera att deras anhörig har tagit livet av sig. Det stämmer, vilket man kan förstå. Men fem självmord har jag fått uppgifter om av ganska så säkra källor. Kan visserligen inte gå ed på att det stämmer.
Allright. Ja, alla de där fem har väl tagit sina liv då helt enkelt, för inga andra gäddor är registrerade som avlidna.
Citera
2023-07-09, 20:20
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag frågade, vilket du kanske missade. Jag ska förklara, finns det ett sånt här tecken: ?, så är det en fråga, smart va?

Butthurt värre.
Precis, det var därför jag svarade dig att du har fel som vanligt.
Citera
2023-07-09, 20:23
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Allright. Ja, alla de där fem har väl tagit sina liv då helt enkelt, för inga andra gäddor är registrerade som avlidna.
Det kommer nog fram så småningom när allt har lugnat sig och dom anhöriga fått lite distans till det hela.
Citera
2023-07-09, 20:32
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
Fel av mig, nu läste jag igen - sorry. 184 är också död.
En välförtjänt död.
Citera
2023-07-09, 20:39
Medlem
Conjurings avatar
Citat:

Så nummer två blev aldrig uthängd?
Varför i helvete inte då?
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-09 kl. 20:41.
Citera
2023-07-09, 20:40
Medlem
För varje Gädda som tar livet av sig ska jag baka tårta och fira .
Citera
2023-07-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Är du Mr Smart nu?
Finns massor med sätt att trappa en person till en viss ip-adress.
Ja men det är bara operatören som vet identiteten på abbonenten. Det är bara polisen som kan begära ut dessa uppgifter. Knappast P&S.
Så det dom alltid säger "vi vet vem du är för vi har spårat din ip" är ren trams.
Citera
2023-07-09, 20:41
Medlem
Crankyshake2s avatar
https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-som-ville-visa-vad-pedofiler-gor-med-barn-napp-igen/

Hahaha alltså vad är detta?! Vad är de med hans röst?🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in