Han klickade på en bildlänk, det var den sista definitiva bekräftelse innan de bestämde sig för att konfrontera honom. Efter det har polisen kopplat samman konton, inlägg, bilder osv också.
Och hur vet du att polisen gjort den kopplingen?
Det är ju en lätt sa att påstå. Men så vitt jag vet är MrX inte dömd. Inte ens åtalad? Hur vet du då det?
Betyder det "tre bekräftade" + Skånsk man + tvåbarnspappa södra Sverige + två stockholmare = tre bekräftade + fyra obekräftade = 7 totalt?
Jag tror att åtminstone ena stockholmaren är en av de tre bekräftade?
Menar de 3 bekräftade (skåne + södra Sverige + stockholmare), samt en stockholmare till. Totalt fyra?
Jag vet faktiskt inte själv... trodde det var 3 exponerade och 1 som de inte hann möta. Sen kom mr x som i så fall blir 5. De obekräftade vet jag inte vilka det är.
Med tanke på hur de flesta gäddor, och familjer, håller låg profil så är det inte så konstigt om inte alla självmord kommer fram.
Är det ingen som undrar när det är dags för en kvinnlig gädda att hamna i fällan? De verkar vara bra mycket slugare än männen. Är prevalensen av kvinnliga gäddor lägre också måntro?
Nu har du fel igen. Du blandar ofta ihop saker har jag märkt. Du borde ta en liten paus och röra på dig lite. Napp 184 är ”Mannen utan samvete” och han är död.