Citat:
Ursprungligen postat av
Piggekott
Flygplanet har en skruv lös, i sympati med den ryska ledningen.
Jag trodde du hade statistik över flygsäkerhet att komma med men du hade bara en lös skruv. Har du åkt med ukrainska UIA någon gång då? ingen höjdare det med kan jag berätta. Lika illa är det i USA där man också fuskar med service och säkerhet då allt blir dyrare och det är konstigt att inte fler ramlar ner där men det kommer väl.
Så här i tråden pratar man om rysk flygsäkerhet då Kievregimens offensiv inte kommer någonstans. Ni får väl glädjas åt att britterna skickat granater med utarmat uran och Washington nu skickar klustergranater. Kan man inte vinna så ska man förstöra östra och södra Ukraina och pro-ryssarna där. Som tur är verkar det som att Kiev lagt planerna på kärnkraftverket på is nu, det blev lite väl uppenbart och väst hade inte blivit glada.
I övrigt händer inte så mycket på slagfältet i Ukraina utan Kievregimen forsätter att skicka unga män i döden istället för att förhandla fram en lösning som även passar Ryssland. Kanske dags att skicka NATO:s HBTQ-armé och sätta Ryssland på plats. Jag såg att NAFO-folket redan förbereder sig nu på sin konferens och ja, dom ser precis ut som man hade tänkt sig. Det är synd om Europa där Ryssland, Ukraina och USA bestämmer vårt öde medans våra politiker drägglades yrar omkring.