2023-07-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Samtidigt måste de sett bilder på tv från Moskva och St. Petersburg där en stor medelklass lever fina liv, med både toalett, tvättmaskin och fina bilar. Hur kan de ryska fattighjonen på landsbygden motivera för sig själva att de lever ett fint liv? Rysslands befolkning måste ha lägre genomsnittligt IQ en resten av mänskligheten.

Spriten går hårt åt det lilla förstånd som ryssarna har "begåvats" med. Hjärnceller och fulvodka är ingen bra kombination.
Citera
2023-07-07, 22:58
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Special styrkor från AFU dör på ett speciellt sätt, när soldaten vars PoV det är blir skjuten hör man hans dödssång "arghhhh";

https://t.me/intelslava/49758

🇷🇺🇺🇦 One of the Ukrainian militants films the death of the detachment and his own while trying to storm a stronghold in the Russian Federation in the Kremennaya area.

Ännu en PoV där Ryssarna visar hur man gör;

https://t.me/the_Right_People/19849

Russian soldiers infiltrate a Ukrainian camp and kill several.

Varför är det sådan skillnad på Ryska och Ukrainska soldater? Är som att se en actionfilm med Ryssarna medans hos Ukraina känns det som Benny Hill spelas i bakgrunden.

Är hobbynazisten i farten igen? Har du sett att den ryska armén har blivit än mer multikulti. Nu består din älskade nazist armé av Slaver, Judar , muslimer och det senaste tillskottet afrikaner grattis din jävla sopa.

https://twitter.com/georgian_legion/status/1677180032047894529?s=20

nidhoogen❤multikulti=sant
Senast redigerad av Kaptagon 2023-07-07 kl. 23:05.
Citera
2023-07-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Lugn nu. Ryssen kommer åka ut med arslet före med allas hjälp. Det tar den tid det tar...

Dom flest med fötterna först, fast många vet inte vad det betyder nuförtiden.
Citera
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorulfBortbyting
Missförstå mig rätt ok mr Saruman. Jag är inte ute efter listor eller verkansfält som visar på hur jävla duktiga någon är på att skicka A eller B. Jag påpekar bara på hur jävla dystert Europa är i sin så kallade effektivitet när det verkligen gäller. Att de simmat runt i lätt och lagom i 30 år är inget försvar nu när det väl gäller. Och som icke Europe' tycker jag att det är fördjävligt rent ut sagt.

Ukraina håller förmodligen med mig i det!

Att vi skall behöva vänta tills veken brunnit ut tills vi plötsligt visar vår "vilja" är inte bara ett bi's död utan mängder av biSAMHÄLLENS förlust alldeles försent. Att till det fortfarande försöka påvisa produktionen av honung ENDAST på grund utav att USA tar HELA smällen och hjälper till är som att beskylla signalkräftans påverkan på den lokala bäcken samtidigt som man gladeligen åtnjuter just den till midsommar.

Nej, Europa INKLUSIVE svensken skall fan veta hut de också och inte bara parasitera med lite SENKOMMEN vilja, för då är det fan inte bättre än Ryssens parasitism.

Ukraina behöver hjälp, EUROPEISK hjälp....NU!
Visst, men Ukraina får europeisk hjälp i förhållande till respektive lands kapacitet.
Det är viktigt att komma ihåg att hela Europa hade satsat på att världen är på väg mot en fredligare plats där vapen inte längre kommer behövas. Man har därför inte rustat upp tillräckligt.
Man trodde att handel med diktatorledda nationer skulle göra dem mindre benägna att överfalla andra länder, men detta har nu visat sig vara ett misstag. Hela Europa rustar nu upp sin militära förmåga och vi har säkerligen inte sett slutet på vilket stöd de europeiska länderna kommer skicka till Ukraina.

Italien har exempelvis precis skickat mer mobila artillerisystem. Över 100 sådana har skickats till Ukraina: https://twitter.com/nichoconcu/status/1677288185745887232
Senast redigerad av Saruman 2023-07-07 kl. 23:10.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Ja den verkar vara bekräftad nu också för det börjar komma ut lite fler filmer. Ordentligt smatterband alltså.

https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1677417124057186305
Tur att de är så jävla blåsta de där Ryssarna. Om de bara placerat lagret 7km österut inne i mordor så hade de varit säkra från Storm Shadow.

På filmerna så ser det ut att ha varit ett riktigt bra resultat. Ett väldigt fokus på att stoppa det ryska artilleriet från Ukraina just nu.
Citera
2023-07-07, 23:07
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backan52
Dom flest med fötterna först, fast många vet inte vad det betyder nuförtiden.
Betyder det att ryssarna tar skutt – liksom hoppsasteg – tillbaka hem när kriget äntligen är slut? Då borde de komma med fötterna först?
Citera
2023-07-07, 23:09
Medlem
Jag gillar inte att det uppstod bögbalans i dagen rapportering. Jag har ju själv fastställt att normtalet är 510 st eliminerade per dygn och mycket riktigt fick Ukrainska försvarsdepartementet fram exakt rätt dygnssiffra.

Jag har gärna fel så att förlusterna blir större och att gay- och trans-paraderna i Moskva nästa år därigenom blir mindre.

Inget jag kan påverka, 300.000-gränsen passeras enligt kalkylen den 16 november i höst.

Vem avlägnar den skyldige, Putin alltså? Kan vi hoppas på Släggan?
Citera
2023-07-07, 23:12
Medlem
Citat:
Betyder det att ryssarna tar skutt – liksom hoppsasteg – tillbaka hem när kriget äntligen är slut? Då borde de komma med fötterna först?

Man bär alltid döda med fötterna först, närmast anhöriga vid huvudändan. Så ryssar skall fraktas med fötterna först.
Citera
2023-07-07, 23:13
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Vem avlägnar den skyldige, Putin alltså? Kan vi hoppas på Släggan?
Prigozhin har nog släggkrossat sin sista soldats skalle. Han kommer hålla sig gömd länge. Annars riskerar han att trilla ut genom ett fönster.
Citera
2023-07-07, 23:13
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backan52
Man bär alltid döda med fötterna först, närmast anhöriga vid huvudändan. Så ryssar skall fraktas med fötterna först.
Jag förstod det, skojade bara 🌺🙏
Citera
2023-07-07, 23:19
Medlem
Citat:
Prigozhin har nog släggkrossat sin sista soldats skalle. Han kommer hålla sig gömd länge. Annars riskerar han att trilla ut genom ett fönster.

Jag ser positivt på att han vågade säga: "Angreppskriget startades på en lögn till folket". Jag ser hellre Prigorzhin än Putin som ledare, hur brutal han än är.

Men du har nog rätt. Det pågår ju också en kampanj mot honom just nu i rysk TV. Frågan är hur många anhängare han har inom militären, sista ordet är nog inte sagt.
Citera
2023-07-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag ser positivt på att han vågade säga: "Angreppskriget startades på en lögn till folket". Jag ser hellre Prigorzhin än Putin som ledare, hur brutal han än är.

Men du har nog rätt. Det pågår ju också en kampanj mot honom just nu i rysk TV. Frågan är hur många anhängare han har inom militären, sista ordet är nog inte sagt.

Vad i hela världen får dig att se Prigo som en ledare "hellre än" Putin?

EDIT - Det vore ju som att man tillät Jomshof beblanda sig med RIKTIG politik i Sverige. Ok, för at zoo's fyller funktion för de som vill se fängelser på nära håll, men för helvete Sharia! Att byta ut Putin som den apatiskt korkade orangutangen han är mot en aktivt ADHD skadad inavlad skapelse som Prigo skulle verkligen inte göra något gott för varken Ryssland eller omvärlden
Senast redigerad av ThorulfBortbyting 2023-07-07 kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in