2023-07-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hittade Filip på Facebook nu. Han bor med sin flickvän i Sumpan vad det verkar. Sök på flickvännen på FB och sen heter Filip "Välkommen In" och finns bland hennes vänner.
Skönt att det inte var namnen i Skärholmen, han är idrottslärare.
Citera
2023-07-07, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Karategäddan flyttade ihop med sin flickvän så sent som i mars. Och är redan ute och jagar småflickor att förgripa sig på.
De bodde på samma adress innan, fast i Solna.
Citera
2023-07-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Hur lyckas Dumpen identifiera Karate-gäddan endast utifrån några bilder?
Bra detektivjobb ändå.
Tränare i landslag kryllar det inte direkt av.
Citera
2023-07-07, 22:22
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Han ville väl blanda bort korten med något år. Inte så konstigt. De flesta som groomar och jagar barn att förgripa sig på inbillar sig väl sig att kunna gå under radarn genom att dra till och ifrån vad gäller ålder och bostadsort.
Yes, det tyder på en förslagenhet. Att lägga till år är ett snäpp smartare än att dra ifrån. Dumpen har nog ingen gädda över 45 som utgett sig för att vara äldre. Femton år yngre däremot finns det exempel på.
Citera
2023-07-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Bor med Frida", enligt Mrkoll, undrar hur länge till...
Fel namn. Börjar på samma bokstav dock.

Konstaterar att det är en gädda till då som ursprungligen kommer från Katrineholm.
Citera
2023-07-07, 22:31
Medlem
Mr.Berits avatar
Jag är ganska säker på att någon av Dumpens yngsta gäddor sa sig vara 25 när det sedan visade sig att han var runt 20.

De yngre utger sig för att vara äldre och vice versa. Kan att ljuga om sin ålder öka känslan av att vara anonym tro? Eller är det för att försöka öka sina chanser till träff?
Citera
2023-07-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Det var då fan vad det dräller av korkskallar i tråden.

Bara för att man inte hittar en person på söktjänster med rätt namn där åldern stämmer med vad han skrev i Dumpen-chatten så betyder det inte att han är borttagen eller att en med "fel" ålder inte kan vara vår Dumpen-gädda.

Han är verkligen inte den förste av Gäddorna som modifierar sin ålder. Har skett flera gånger där åldern både räknats upp och ner.
Finns på söktjänster och Fejan.
Citera
2023-07-07, 22:35
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Jag är ganska säker på att någon av Dumpens yngsta gäddor sa sig vara 25 när det sedan visade sig att han var runt 20.

De yngre utger sig för att vara äldre och vice versa. Kan att ljuga om sin ålder öka känslan av att vara anonym tro? Eller är det för att försöka öka sina chanser till träff?
Enkelt.

De som lägger på gör det för anonymiteten. De som drar ifrån gör det i första hand för att öka sina chanser att få träff. Det finns ingen logik (som svarar mot att öka sina chanser att få träff) alls i att öka sin ålder för att få en fjortis på kroken. Dock upprepar jag att det är ytterst ovanligt med gäddor som lägger på år. Varken du eller jag lär orka bevisa något men hittar du två gäddor utöver Filip som ökat sin ålder så ska du ha beröm.
Citera
2023-07-07, 22:38
Medlem
Vilken gädda anser ni är den äckligaste?
Samt vilken gädda är mest oskyldig?
Citera
2023-07-07, 22:38
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Tränare i landslag kryllar det inte direkt av.

Ok, jag har inte riktigt läst genom hela chatten men vad jag kunde se avslöjade han inte tillräckligt mycket detaljer för bli identifierad.
Citera
2023-07-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Ok, jag har inte riktigt läst genom hela chatten men vad jag kunde se avslöjade han inte tillräckligt mycket detaljer för bli identifierad.
De skrev i rubriken att han var tränare för juniorlandslaget i karate.
https://dumpen.se/2023/07/07/karatelandslagets-juniortranare-sparkad-efter-att-han-sokt-barn-i-sexuellt-syfte-napp-251-stockholm/
Citera
2023-07-07, 22:42
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Vilken gädda anser ni är den äckligaste?
Samt vilken gädda är mest oskyldig?
Äckligast: Han som skickade dp med en massa flens på kuken.

Oskyldigast: Finns det någon som har varit det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in