2023-07-06, 21:31
Medlem
Nej, det känns inte som det är någon otrohetsaffär som skett. Om S har tinder är det någon här som försöker smutskasta.
Jag tror de tagit paus pga hockeyn, S fick nog spelschema innan midsommar hur det kommer se ut när säsongen drar igång. Han hade lovat innan att det inte skulle bli så många kvällar borta, men schemat såg annorlunda ut. Tror Linn sa att då får han visa att jag pallar ta hand om hus och barn och hon drog. Han fick en sista chans att hälsa på i Norrland
Citera
2023-07-06, 21:36
Medlem
G har barnvakt ikväll, han och tjejen är och bowlar och dricker öl (enligt Is instagram). Tror inte det faller gott i linnsans ögon…
Citera
2023-07-06, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Berätta gärna mer. För några dagar sedan visste du inget om det, men nu vet du mer för att du har gemensamma vänner?

Är väldigt lätt att outa sig tyvärr så man får spela lite dum här ett tag 😀 Men jag kan med 110% säkerhet säga att det är slut och det är Linn som har gjort slut. Mer kan jag inte säga. Men hon har suttit i bubbelbad med flera grabbar utan att Simon tyckte det var så trevligt.

Nog om det. Det kommer ut snart. Dom håller på det
Citera
2023-07-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Vem gjorde slut? Simon eller Linn?

Det är Linn
Citera
2023-07-06, 21:41
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Jag är less på denna cirkus….
Citera
2023-07-06, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Är pappa nr 4 snart på g hoppas jag verkligen hennes omgivning reagerar och gör en orosanmälan.

Det som är skrämmande är hur dagens unga, (linn) och co gör slut hur som haver utan att försöka rädda relationen eller anstränga sig, gå i parterapi . Har man en gång vrålat rakt ut att man ska gifta sig med personen, och föder personens barn, har gemensamma barn så kan det vara värt att försöka. Man kanske inte gör så 2023?
Citera
2023-07-06, 21:42
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Är väldigt lätt att outa sig tyvärr så man får spela lite dum här ett tag 😀 Men jag kan med 110% säkerhet säga att det är slut och det är Linn som har gjort slut. Mer kan jag inte säga. Men hon har suttit i bubbelbad med flera grabbar utan att Simon tyckte det var så trevligt.

Vart var Simon när hon satt i trång bikini runt 4 grabbar? Fräscht.
Citera
2023-07-06, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame

Alltså hur kommer det sig att Simon sitter och håller på det, varför skulle han gå med på det? Han lägger upp så glada inlägg och att han ska stå vid linns grill hela sommaren osv osv... Förstår ingenting.
Citera
2023-07-06, 21:48
Medlem
Hela den här cirkusen är så sjuk! Linn kan väl inte vinna följare på detta sätt? Kollade hennes senaste story. Blir så provocerad av den. Varför envisas hon med att lägga upp massa skit.. Som några slags ledtrådar eller nåt annat löjligt. Visa istället vem du är tillsammans med på Gotland. Så otroligt fjantigt alltihop.
Citera
2023-07-06, 21:51
Medlem
Trodde hockeykillarna var antingen Simons LF lag eller kompisar..?? Var träffade hon dom annars?
Linn dricker ju inte, och att vara otrogen spontant när man är nykter verkar lite otroligt även för henne. Drack hon? Kanske blev stupfull om hon är ovan?
Citera
2023-07-06, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
G har barnvakt ikväll, han och tjejen är och bowlar och dricker öl (enligt Is instagram). Tror inte det faller gott i linnsans ögon…

Så gör väl de flesta föräldrar ibland? Alltså går ut tillsammans o fixar barnvakt några timmar. Hon åker ju iväg för att få lite egentid UTAN sina barn , så umgås hon med någon annans barn. Det faller nog inte så gott i G:s ögon. Det är nog mycket som L gör som inte G,M eller S är jätteförtjusta i. Tycker faktiskt att hon inte ska bry sig vad de gör. Bara J är glad o mår bra!
Citera
2023-07-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Alltså hur kommer det sig att Simon sitter och håller på det, varför skulle han gå med på det? Han lägger upp så glada inlägg och att han ska stå vid linns grill hela sommaren osv osv... Förstår ingenting.

Håller med! Fattar inte heller varför han inte är ärlig o säger hur det ligger till. Antagligen har L någon hållhake på honom....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in