2023-07-04, 23:26
Medlem
Jag hoppas och tror att svampmonstret och krigshetsaren Graham är körd för omval. Det är trist att Trump påstår sig lita på honom.
Citera
2023-07-06, 10:13
Bannlyst
Det sägs att Donald Trump har kompromat över lindsey grahams gay sexliv (han är snart 60år och har varken gift sig eller dejtat en kvinna sedan 80 talet)

Utpressning kan vara faktorn till att lindsey låter sig förnedras gång på gång
Citera
2023-07-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Christer
Det sägs att Donald Trump har kompromat över lindsey grahams gay sexliv (han är snart 60år och har varken gift sig eller dejtat en kvinna sedan 80 talet)

Utpressning kan vara faktorn till att lindsey låter sig förnedras gång på gång
Graham är förstås sedan urminnes tider utpressad av den djupa staten för den info de sitter på om hans bögerier. Så länge han juste ställer upp och hetsar till krig så låter de honom frodas och hållas. Men varför tror du att Trump skulle vara inblandad?
Citera
2023-07-06, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Graham är förstås sedan urminnes tider utpressad av den djupa staten för den info de sitter på om hans bögerier. Så länge han juste ställer upp och hetsar till krig så låter de honom frodas och hållas. Men varför tror du att Trump skulle vara inblandad?
Jag antar att lindsey var den som vad Trump dra åt helvete i cnn 2015. Och som sedan kallade honom för sin bästa vän efter mccains död. Att pendla så pass verkar inte rationellt.

Jag spekulerar även bara i en att ryssen hittade något besvärande i lindseys dator.

"lindsey graham confirms Russian cozy bear /fancy bear hacking attack on GOP senate"
Citera
2023-07-06, 22:19
Medlem
0rganets avatar
Var de upprörda vad Lindsey (aka Lady G) sa om hbgt?

Citera
2023-07-07, 05:56
Medlem
Citat:
Jag antar att lindsey var den som vad Trump dra åt helvete i cnn 2015. Och som sedan kallade honom för sin bästa vän efter mccains död. Att pendla så pass verkar inte rationellt.

Jag spekulerar även bara i en att ryssen hittade något besvärande i lindseys dator.

"lindsey graham confirms Russian cozy bear /fancy bear hacking attack on GOP senate"

Att släppa sin beundran för McCain innan han ens var begravd och gå över till att vänslas med Trump är inte rationellt nej. Det visar på en total frånvaro av ryggrad. Och om nu MAGA inte gillar Lindsey längre så kommer nog Trump att inte visa så stort stöd för honom. För Trump är då rationell på det sättet i alla fall. Och Lindsey kommer ju inte att våga gå emot Trump trots detta.

Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Var de upprörda vad Lindsey (aka Lady G) sa om hbgt?

Citera
2023-07-07, 09:36
Bannlyst
Videon som fick MAGA att gå i taket är en på lindsey och zelensky kramandes i Kiev

https://youtu.be/R8ejPbK99B0
Citera
2023-07-07, 09:43
Medlem
Citat:
Videon som fick MAGA att gå i taket är en på lindsey och zelensky kramandes i Kiev

https://youtu.be/R8ejPbK99B0

Ja och han säger att man måste hjälpa Ukraina mot de krigsbrott som Putin begått. Detta för att bland annat kunna stå enade mot Kina också förutom att Putin begår brott.
Citera
2023-07-07, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Ja och han säger att man måste hjälpa Ukraina mot de krigsbrott som Putin begått. Detta för att bland annat kunna stå enade mot Kina också förutom att Putin begår brott.
Att försvara Ukrainas rätt till självständigthet räcker numera för att kallas en RINO.

GOP under Donald Trump är så fucked.
Citera
2023-07-07, 16:10
Medlem
Bra gjort av publiken, mer sånt!
Citera
2026-07-06, 16:30
Medlem
Citat:

Det är den här killen som gillar kriget med Iran jättemycket. Och valet klarar han galant med tanke på var han kommer ifrån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in