2023-07-06, 19:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är det en dumpenfångst? Ser ju bara magveck och dubbelhaka?
Jajjemen, finns att se här:
https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/
Citera
2023-07-06, 19:10
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
FYI, Sara tweetade för en timme sen att nästa gädda som ska publiceras i morgon kommer bli en stor sk. snackis. Spännande! Vem gissar/hoppas ni på? Själv hoppas jag på Gardell.

Otroligt spännande! Gardell hade varit ball men hoppas på Pontus Rasmusson. Uppenbart att han är en sjuk människa från en sjuk familj. Han vill garanterat göra vidriga saker med barn.

Nån politiker på riksnivå hade inte varit fel heller.
Citera
2023-07-06, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Är det någon som hittat han på Facebook?
Nix men jag hitta honom i orten där man gillar vin och kvinnounderkläder😄
Citera
2023-07-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Spelar väl ingen roll vad #250 bil kostar, har man dubbel inkomst, utan barn, kan vilken höginkomsttagare som helst ta ett billån på flera hindra tusen. Det enda man kan utröna av gäddans profil är just hur fixerad han är vid bilen. Den är förmodligen ett raggningsverktyg.

Han hade cirka 950tkr i inkomst 2022 enligt SKV.
Citera
2023-07-06, 19:21
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
De gillar också en speciell hundras som är slank och har förkärlek till en färg som unga flickor ofta älskar.
Citera
2023-07-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W3HuntUD0wn
Han facebook finns postad på min facebook, "Wewillhuntudown Pirates"

Den sidan verkar ju helt rensad av gäddan? Det är ju bara några profilbilder o bilder på bilen o minimalt med inlägg!
Har han fler sidor? Verkar ju som att andra i tråden fått mer info om tex gäddans fru från gäddans fb?
Citera
2023-07-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plus5
Han hade cirka 950tkr i inkomst 2022 enligt SKV.

Ok bra lön, förvisso hög skatt, men utan barn ok livsstil. Avundas dock ej sänkningen i levnadsstandard, den lär bli brutal.
Citera
2023-07-06, 19:34
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff

Jag har hittat han på Facebook.
Men jag kan inte skicka mer PM på ett dygn 🙄
Citera
2023-07-06, 19:35
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han skriver officer. Googlar man på namnet så dyker en gammal artikel med major namnet upp. Men det är ju ett vanligt namn så behöver inte vara gäddan. Men är han 57 är det ju ganska rimligt att han varit militär fram till strax över 50 sedan insåg att han aldrig skulle bli general och gick över till försvarsindustrin.
Namnet är rätt vanligt och har man Majors grad så har man normalt suttit på skolbänken ett år. Rimligt med hans personlighet hade han skrivit det i sin CV.
Citera
2023-07-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ja det är väl den här som har arbete med hög säkerhetsklassning som de avser?
Japp
Citera
2023-07-06, 19:58
Medlem
Kronas avatar
Militärgäddan. Sök på hans namn i Facebook och leta efter hans profilbild där han har orange tröja och står mellan James Bond och Bruce Willis (typ från Madam Tussaud)

Hans frus FB hittar man om man i hans profil ser en person som gillat hans FB-foto och har samma efternamn som han. Leta i den personens vänlista.

Dock väldigt intetsägande FB-profiler båda två.
Citera
2023-07-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Hahahaha, ja jag kollade några minuter nyss. Som en parodi på en svensk white trash! Något för SVT att köpa in kanske...

Fy helvete. Hon sålde inte sig själv, utan tänkte sälja sin unge!!! Hade missat denna kvinna. Bättre med cam shows, dock mest svammel och inget naket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in