Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Bara det att mina inlägg inte ser ut så. Att jag uppmanar spammande trådsabotörer att bemöta mig sakligt och ontopic är sinnessjukt att varna mig för.
Jo, det är så dina inlägg ser ut och efter sex-sju likadana fick du till slut en varning. Att du påstår att du uppmanar andra användare att bemöta dig sakligt är ju bara ett falskt påstående vilket framgår tydligt när man läser dina invektivdränkta inlägg. För övrigt tillför det ju inte tråden något heller att upprepat be andra bemöta dig sakligt då det inte leder trådens ämne och diskussion framåt. Ty ker du att andra användare är off topic så ska du rapportera dessa inlägg, inte upprepat tjafsa om det i tråden då det som sagt inte främjar diskussionen.
Det är ju uppenbart att du inte håller med men det är ju inte du som har tolkningsrätten här och moderatorn har ju o kså förtydligat här i tråden varför du fick varningen.
Hade det handlat om ett inlägg hade det rä kt med radering men nu handlade det om att du satt det i system i sex-sju inlägg.
Råttet var mågat helt enkelt.