2023-07-03, 15:37
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
När man läser om seriemördare så tycker jag att man ofta stöter på de med missbildade könsorgan, fistlar osv. Typ att de trauman deras vanskapta kukar gett har bidragit till deras utagerande av fantasier och mord. Kanske samma med många pedofiler?
Det kan vara en bidragande orsak. Ett vanskapt könsorgan kan redan tidigt leda till mobbning eller rädsla för att duscha med andra och visa sig naken. Ännu mer rädsla inför vad en kvinna ska tänka. Rädsla för att bli avvisad pga sitt kön. Många moment som de flesta genomför utan större eftertanke på kan säkerligen skapa stor ångest hos vankukade. Ångest förstärker ångest som skapar en social störning ur vilken pedofilin slutligen är sprungen. På Dumpen har vi väl dock sett även den andra extremen, att män med onödigt väl tilltagna könsorgan blir helt fixerade vid könet och hamnar i en störd sexualitet pga detta, där man intalar sig att inget annat än könsorganets prakt är av intresse för det motsatta könet.
Citera
2023-07-03, 15:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det är ganska många med partner som avslöjats eller som varit gifta tidigare och har barn, så det stämmer inte.
Vi pratar enbart om de efterblivna gäddorna med varselkläder.
Citera
2023-07-03, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
.......uthängningen på Dumpen var en utav många bidragande faktorer-----
Så varför yrar du om bilen?
Citera
2023-07-03, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Rätt eller fel så är det inte helt orimligt att uthängningen på Dumpen var en utav många bidragande faktorer.

Nej det går ju inte att utesluta så klart! Det lär ju inte hjälpa till iaf om man nu dessutom har ett beteende som lätt retar upp andra människor.
Citera
2023-07-03, 16:04
Medlem
Citat:
Gubben hade varit aktiv länge och skickat bilder mm till riktiga ungar.

Ja och de blev störda och äcklade, blockerade säkert och kontaktade Dumpen.
Citera
2023-07-03, 16:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Så varför yrar du om bilen?
Bilen identifierades i dumpen.se
Citera
2023-07-03, 16:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det kan vara en bidragande orsak. Ett vanskapt könsorgan kan redan tidigt leda till mobbning eller rädsla för att duscha med andra och visa sig naken. Ännu mer rädsla inför vad en kvinna ska tänka. Rädsla för att bli avvisad pga sitt kön. Många moment som de flesta genomför utan större eftertanke på kan säkerligen skapa stor ångest hos vankukade. Ångest förstärker ångest som skapar en social störning ur vilken pedofilin slutligen är sprungen. På Dumpen har vi väl dock sett även den andra extremen, att män med onödigt väl tilltagna könsorgan blir helt fixerade vid könet och hamnar i en störd sexualitet pga detta, där man intalar sig att inget annat än könsorganets prakt är av intresse för det motsatta könet.

Bra analys, lite så jag menade. Och när de inte vågar eller klarar en kontakt med vuxna partners så känner de att barn är lättare att dupera.
Citera
2023-07-03, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Bilen identifierades i dumpen.se
Nej, den identifierades här.
Citera
2023-07-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
Fy helvete vilken stinkande miljö. Någon gång tar den roliga cirkusen slut precis som mycket annat!

Var laddar man bäst upp bilder? Har dock inte kollat om jag lyckats ta skärmdumpar på min lilla kritik.. Annars har jag andra konton.
Har kritiserat dumpen från ett banankonto och blivit avstängd i 180 dagar.. och det var verkligen inte mycket till kritik!!

EDIT;
Jag visste det var illa, men är det så himla illa!??? Jag uppmanade i princip bara dumpen att följa sina egna regler för forumet när det gäller personangrepp! ”Bemöt andra såsom du själv vill bli bemött”…

Vill uppmana andra att också skaffa banankonton och kritisera!
Men använd inte era egna mobilnummer eller epostadresser…
Senast redigerad av Skivadbanan 2023-07-03 kl. 17:40.
Citera
2023-07-03, 18:01
Medlem
HVIT.s avatar
5 av dem är minst 200 för få. Vidriga äckelgubbar som tror att barn vill vara med dessa. 🤮
Citera
2023-07-03, 18:28
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Har gäddorna våldtagit eller bara chattat med barn?
Citera
2023-07-03, 18:31
Medlem
Några av dem har begått riktiga övergrepp, andra inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in