2023-06-29, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Med andra ord - delar av det Sara gör är i mina ögon olämpligt varesig hon är bipolär, har andra diagnoser eller inga alls

Jo tack, vi har hört att du är av den åsikten nu.

Lösningen: Gäddor slutar söka efter sex med barn på nätet så förlorar Sara sitt jobb och ingen behöver bli uthängd.
Senast redigerad av HasseVonKlasse 2023-06-29 kl. 13:32.
Citera
2023-06-29, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Jag har ett anonymt konto där jag är medlem i gruppen. Kan nog på goda grunder påstå att medlemmarna inte mår speciellt bra och att tonen blir mycket hård vid minsta nivå av kritik. Vid inlägg ska man tycka ”usch va äckligt”, mm. vilket jag håller med om. Alla ska tycka samma sak och inget ifrågasättande får ske. Partipiskan ni vet där man hånar andra..

Fy helvete vilken stinkande miljö. Någon gång tar den roliga cirkusen slut precis som mycket annat!
Citera
2023-06-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hur gör de som utreder diagnoser, de studerar personen. Nu kan man inte ställa diagnos utan att träffa denne, men en stor del i utredningen är att observera denne.

Nu har Sara gett oss en stor inblick i hur hon agerar, och det agerandet indikerar att han kan vara bipolär, är det en diagnos, nej, men tillräckligt för att säga man misstänker att hon är bipolär.

Är det inte tragiskt att man i Sverige ger en sådan individ makt att driva en sådan sida? I vilket annat land hade en individ med sådan bakgrund fått mandat och frihet och göra samma sak?
Citera
2023-06-29, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Jo tack, vi har hört att du är av den åsikten nu.

Lösningen: Gäddor slutar söka efter sex med barn på nätet så förlorar Sara sitt jobb och ingen behöver bli uthängd.
Du får nog göra en edit där efter senaste utvecklingen... det räcker numer med chattande. Du behöver inte ens tänka på träff, det löser dumpen genom att söka upp dig i ditt hem eller på jobbet.

Måste också säga att det känns grymt tryggt att P drar i sig rosevin innan lunch och sen debatterar politik. En man som tidigare pratat ut i media om sina alkoholproblem står nu och dagdricker upp swishpengar samtidigt som han predikar barns rätt till trygghet?
Citera
2023-06-29, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
Är det inte tragiskt att man i Sverige ger en sådan individ makt att driva en sådan sida? I vilket annat land hade en individ med sådan bakgrund fått mandat och frihet och göra samma sak?
Uppenbarligen har vår justitiekansler bestämt sig för att det här är helt OK, så finns inte mycket att säga om det. Det är de som konsumerar dumpens material som ger de makt.
Citera
2023-06-29, 18:43
Medlem
Citat:
Jag har ett anonymt konto där jag är medlem i gruppen. Kan nog på goda grunder påstå att medlemmarna inte mår speciellt bra och att tonen blir mycket hård vid minsta nivå av kritik. Vid inlägg ska man tycka ”usch va äckligt”, mm. vilket jag håller med om. Alla ska tycka samma sak och inget ifrågasättande får ske. Partipiskan ni vet där man hånar andra..
Det är en helt öppen grupp, vad svamlar du om "medlem"? Jag är inte medlem och läser där utan problem. Modereras rätt hårt bland dumplingarna också.
Citera
2023-06-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det är en helt öppen grupp, vad svamlar du om "medlem"? Jag är inte medlem och läser där utan problem. Modereras rätt hårt bland dumplingarna också.

Dumpen har också en sluten grupp på ansiktsboken där man kan bli medlem
Citera
2023-06-29, 19:08
Medlem
Citat:
Dumpen har också en sluten grupp på ansiktsboken där man kan bli medlem

Har du anmält gruppen för förtal? Att de krossar familjer med deras uthängningar och där anhöriga i rådande stund tar stor skada?
Citera
2023-06-29, 19:21
Medlem
GormDenGamles avatar
Live från Dialogiskt.

https://youtu.be/lTOMV0Y44F4
Citera
2023-06-29, 19:44
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
Det är nog inte vem som helst som klarar av att driva en sån sida.
Sara och Patrik är nog perfekta för jobbet.
Båda är öppna, drivna och övertygade om att det kommer något gott ur det hela.
Citera
2023-06-29, 20:19
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är nog inte vem som helst som klarar av att driva en sån sida.
Sara och Patrik är nog perfekta för jobbet.
Båda är öppna, drivna och övertygade om att det kommer något gott ur det hela.

Hon är.den absolut sämsta på detta.

Står och flåsar som en brunstig tjur och bara skriker fram anklagelser. Sten dum i huvudet
Citera
2023-06-29, 20:22
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Men det finns fullt med riktiga offer, barn som är ute på sociala medier får tyvärr ofta kukbilder skickade till sig utav vuxna män

Var är deras integritet? Var är deras människovärde?

Att visa upp för hela svenska folket vad dessa personer skriver och skickar till vad dom tror är barn tycker jag är helt rätt

Egentligen skulle inte dumpen behövas utan dessa personer borde hålla sig borta från barn eller bli omhändertagen av polis för att ha försökt kontakta barn (men åkt dit av polisens fiskare istället för dumpens)

Jo men eftersom det är olagligt för polisen att provocera fram olagliga agerande , så är det väl en jävla tur polisen inte sysslar med det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in