2023-07-03, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Lotta som konfronterar #249 vill jag ge 9 gäddor av 10 möjliga för konfrontationen.
Tyvärr ligger sara o patrik bara på 5-6.
Hon skötte det superbra och verkligen pressade gäddan.
Lugnt o sansat men bestämt och gott om frågor och kommentarer.
Superbra🙌

Håller med. Lotta skötte det utmärkt. Har för mig att hon varit med tidigare på en konfrontation men minns inte vilken. Då tillsammans med Sara. Jag tror det var hon som var med i ett specialavsnitt i podden också.

Tror det kan vara klokt att låta andra konfrontera gäddorna lite då och då. Sara och Patrik är för lätta att känna igen vid det här laget.
Citera
2023-07-03, 09:02
Medlem
Sara delade nyss klippet från Almedalen på twitter.

https://www.dropbox.com/scl/fi/b6brkbvc8avc4cel3qp94/inblick-onsdag-16_45_de-nedtystade-barn-vergeppen-hd-1080p.mov?rlkey=qa4n6gmdu4wirb9k0sfglwn5a&dl=0
Citera
2023-07-03, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Gädda 184 - Avliden efter mötet med Dumpen.
Gädda 225 - Avliden efter mötet med Dumpen.
Mr X - Avliden efter mötet med Dumpen.
Killen med hunden - Avliden efter mötet med Dumpen.
Killen i Småland - Avliden efter mötet med Dumpen. (som aldrig blev publicerat)

Lite mer än slumpen... Du menar kanske att det ska vara någon form av förkylning som drabbat dem?

Du är en idiot av rang. General minst. Man behöver inte vara Sigmund Freud för att inse sambandet mellan att krossa en människas liv fullständigt. Jobb, familj, bostad, heder, allt allt allt... Och att det då finns det en risk för självmord både direkt efteråt, men även sett över tid.

Apropå #184 - Tycker du inte att det är mer tragiskt att Jenny tog livet av sig?

Du har inga barn va?
Citera
2023-07-03, 10:48
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galgmannen
Apropå #184 - Tycker du inte att det är mer tragiskt att Jenny tog livet av sig?

Du har inga barn va?

Jenny låg med halva Stockholmsområdet. Din pojkvän har säkert legat med henne också. Hon sökte upp män och hade sex med dem.

Gädda #184 var en av många som träffade henne. De skulle ha bil-sex. Han fick dåligt samvete och fick inte upp den. Skjutsade hem henne. Om det kan man tycka vad man vill. Men det är vad som hände.

Dumpen får det att låta som att gäddan var delaktig i en gruppvåldtäkt. Knappast en rättvisande beskrivning.
Citera
2023-07-03, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
När man läser om seriemördare så tycker jag att man ofta stöter på de med missbildade könsorgan, fistlar osv. Typ att de trauman deras vanskapta kukar gett har bidragit till deras utagerande av fantasier och mord. Kanske samma med många pedofiler?

Långsökt. Av pedofilerna på Dumpen, så är ju 98 procent vanskapta över hela sin lekamen, sedan så sköter de inte sin hälsa alls, vilket förvärrar situationen. Många av dem skulle ju se helt ok ut med vårdad klädsel och gymbesök ett par gånger i veckan, istället för att de sexchattar dygnet runt. Hur deras kukar påverkas av deras leverne låter jag vara osagt, men stt kukens utseende bidrar till pedofili tror jag knappast. Gäller även den senaste gäddan. Andra problem fick honom att skriva med "en tonåring ".
Citera
2023-07-03, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Kan ibland känna att Dumpen är som någon sjuk form av terapi för mitt inre. Ungefär samma känsla som för huvudkaraktären i "Fight Club" som går på olika träffar i diverse stödgrupper för diverse sjukdomar som han inte har.

Alla bekymmer är som en fis i Nilen om man jämnför med hur de som åker fast i Dumpens nätverk har det.

Någon mer som kan känna igen sig i detta?

Ungefär så. Alla utför vi mer eller mindre dumma handlingar och vi väljer då om vi i förtroende vill berätta om dem för våra närmaste, men vilken skräck det vore att stigmatiserade saker om sex eller knark odyl. skulle publiceras offentligt och ens namn och adress spridas på nätet, främlingar skulle trakassera ens familj osv. Ens egna bekymmer krymper när man går in på Dumpen.
Citera
2023-07-03, 11:30
Medlem
Det är ändå lite märkligt att inte fler personer som känner gäddorna eller råkat ut för deras framfart på KiK, blandar sig i diskussioner om dem, varken på Dumpens hemsida, FB eller här.

Av det faktumet drar jag slutsatsen att många gäddor är marginaliserade och ganska ensamma själar som fastnat i ett sexberoende som tröst.

Gäller nog även Degerforsgäddan, han är för sjuk för att arbeta, men sexchatta dygnet runt och leva på skattebetalare, klarar han av. Inte konstigt att många tar livet av sig. Noll interaktion i vanliga sociala sammanhang och total kravlöshet är inte positivt i längden. Man blir en kuf helt enkelt.
Citera
2023-07-03, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nu är han död och då borde dumpen plocka ner videon och alla chattloggar. Varför gör dom inte det. Lite respekt bör man ha för en död person.

Dumpen är ju i Almedalen och minglar, de har inte tid att plocka ned självmördare.
Citera
2023-07-03, 11:41
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det är ändå lite märkligt att inte fler personer som känner gäddorna eller råkat ut för deras framfart på KiK, blandar sig i diskussioner om dem, varken på Dumpens hemsida, FB eller här.

Av det faktumet drar jag slutsatsen att många gäddor är marginaliserade och ganska ensamma själar som fastnat i ett sexberoende som tröst. Gäller nog även Degerforsgäddan, han är för sjuk för att arbeta, men sexchatta dygnet runt och leva på skattebetalare, klarar han av. Inte konstigt att många tar livet av sig. Noll interaktion i vanliga sociala sammanhang.

#249 - Degerfors

Minst sagt... Hans ex är 57år gammal, han är 39år. Fd Styvdottern är 27år. Förhållandet ska vara slut men de bor tydligen i olika lägenheter i samma hus.

Fd styvdottern ska ha hittat att han efterfrågat nakenbilder på minderåriga i mammans telefon. (Har han ingen egen telefon?)

Utan att säga för mycket. Det är en ovanligt familjerelation.

Det är ingen samhällsgärning att sparka på dessa individer.
Citera
2023-07-03, 11:46
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Hade du följt dumpen.se så hade du sett att de flesta gäddorna har fruar/sambos.
Nämn en varselpedofil som har en attraktiv fru.
Citera
2023-07-03, 11:51
Medlem
Citat:

Jo det är det. Det är däremot ingen samhällsgärning att sitta 24/7 på FB och försvara peddos.

(Ser fram emot ditt svar som sannolikt kommer att innehålla något om jag är en idot, obildad, inte får ligga eller något annat på den nivån)
Citera
2023-07-03, 11:52
Medlem
Citat:
#249 - Degerfors

Minst sagt... Hans ex är 57år gammal, han är 39år. Fd Styvdottern är 27år. Förhållandet ska vara slut men de bor tydligen i olika lägenheter i samma hus.

Fd styvdottern ska ha hittat att han efterfrågat nakenbilder på minderåriga i mammans telefon. (Har han ingen egen telefon?)

Utan att säga för mycket. Det är en ovanligt familjerelation.

Det här fick mig att tänka på när jag en gång hade tråkigt och roade mig med att göra trollkonton på BodyContact.

Jag upprättade profiler med totalt olika åldrar och sexuellt intresse på kvinnorna och intressant nog så var det ofta som samma individ som exempelvis sa sig tända på den 80-åriga profilen som ville ha vaniljsex, även skrev till den 19-åriga våldsintresserade profilen och påstod sig också tända på sadomasochism. Helt sjukt

. Tror att Dumpens gäddor beter sig liknande för att överhuvudtaget lyckas få tag på någon. #249 kan ju liksom inte vara renodlad hebefil om han haft ett förhållande med en 20 år äldre kvinna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in