2023-07-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pro-vaxx
Ja du ska ju till varje pris förneka att den kardiotoxiska mRna injektionen skulle ha något med saken att göra.
Jag väljer att tro på det mer uppenbara att missbruk av steroider i åratal troligen ligger bakom att han dog.
Citera
2023-07-03, 00:46
Medlem
Hur kan han dö av steroider, när han inte ens är hälften så stor som killarna i mister olympia? Jag menar Arnold och Jay Culter lever fortfarande och de är betydligt större.

Visst, man ser att denna killen inte är naturel, men tycker inte han är galet stor. Snarare fitness stor.
Citera
2023-07-03, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvatt
Hur kan han dö av steroider, när han inte ens är hälften så stor som killarna i mister olympia? Jag menar Arnold och Jay Culter lever fortfarande och de är betydligt större.

Visst, man ser att denna killen inte är naturel, men tycker inte han är galet stor. Snarare fitness stor.

De som tävlar i mr Olympia bulkar och sen deffar till tävlingen.
Dessa influensers är i tävlingsform hela tiden, du lägger såklart inte på dig särskilt mycket massa när du ligger på kaloriunderskott 24/7 året runt.
sliter såklart mer på kroppen att vara knäck hård året runt med.

Han vägde 100 kg på 182 cm i den formen, Jo han är galet stor.
Senast redigerad av Kebabfrulle 2023-07-03 kl. 01:01.
Citera
2023-07-03, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfrulle
De som tävlar i mr Olympia bulkar och sen deffar till tävlingen.
Dessa influensers är i tävlingsform hela tiden, du lägger såklart inte på dig särskilt mycket massa när du ligger på kaloriunderskott 24/7 året runt.
sliter såklart mer på kroppen att vara knäck hård året runt med.

Han vägde 100 kg på 182 cm i den formen, Jo han är galet stor.

Så, det farliga är steroider + konstant kalorirestriktion menar du?

Jag trodde snarare att det var mängden steroider som var farligt. Vi har ju strongmens som hafnor på 180 kg som (jag tror) tar betydligt större mängder.

Steroider ger ju ökat blodtryck och man kan riskera oxhjärta osv. Dvs dåligt för hjärta och kärl. På vilket sätt är konstant kalorirestriktion dåligt för hjärta/kärl?

Jag är dåligt insatt i detta och är genuint nyfiken
Citera
2023-07-03, 01:33
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Återigen bara för att du köper steroider på apoteket så blir de inte ofarliga på något sätt

Förstår inte riktigt vad du försöker försvara? Både AAS och covid-vaccinet kan vara orsaken bakom. Han tog dessutom en väldigt låg dos i jämförelse med diverse monsterbyggare där ute. Varken du eller jag kan exakt veta vad orsaken var. Och vi vet att vaccinen kan orsaka dessa dödsfall. Du försvarar korrupta läkemedelsbolag i USA som har inflytande över politiken genom uppköpta politiker.
Citera
2023-07-03, 01:35
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstgeneration
Länken fungerar ej?
Försöker de dölja undan?

Du har nog redan hittat den nu, men länken fungerar. Du måste nog vara medlem på twitter.
Citera
2023-07-03, 03:13
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Förstår inte riktigt vad du försöker försvara? Både AAS och covid-vaccinet kan vara orsaken bakom. Han tog dessutom en väldigt låg dos i jämförelse med diverse monsterbyggare där ute. Varken du eller jag kan exakt veta vad orsaken var. Och vi vet att vaccinen kan orsaka dessa dödsfall. Du försvarar korrupta läkemedelsbolag i USA som har inflytande över politiken genom uppköpta politiker.
Sluta ljuga nu, det är helt solklart att han avled till följd av sitt missbruk av steroider. Att du och övriga antivaxxare fortfarande tjatar om massdöd och en steril befolkning är bara pinsamt.
Citera
2023-07-03, 03:21
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Sluta ljuga nu, det är helt solklart att han avled till följd av sitt missbruk av steroider. Att du och övriga antivaxxare fortfarande tjatar om massdöd och en steril befolkning är bara pinsamt.

Har inte sagt någonting alls, någonsin om massdöd eller att man kan bli steril av det. Bara det uppenbara som det finns bevis på som aneurism och stroke.
Citera
2023-07-03, 03:28
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Har inte sagt någonting alls, någonsin om massdöd eller att man kan bli steril av det. Bara det uppenbara som det finns bevis på som aneurism och stroke.
Det finns inget seriöst bevis för det, nej.
Citera
2023-07-03, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Han drack 4 liter kaffe om dagen. 70 koppar kaffe. Det är ca 5000mg koffein. 5 GRAM koffein.

Did Jo Lindner Die from Drinking 4 Liters of Coffee A day?

https://www.youtube.com/watch?v=d5Q7VqP2_90

Nej han dog inte av kaffe. Han har givit en intervju där han själv sa att han ångrade djupt att han tagit inte mindre än 4 kardiotoxiska injektioner.

Efter det hittade han sådana härliga vita strängar i blodet.

Han kunde inte undvika död efter det.
Citera
2023-07-03, 08:12
Bannlyst
Varför skulle någon ens bry sig om en AS-snubbe? Fattar noll varför man skulle följa en sådan eller på något sätt låta dem tjäna pengar på skiten. Bruden verkar vara lika tom i skallen. Hemsk "kultur".

Alla dessa är gående bomber pga det höga blodtrycket, sluta stöd dem samt ge dem uppmärksamhet.
Citera
2023-07-03, 08:35
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happife11
Varför skulle någon ens bry sig om en AS-snubbe? Fattar noll varför man skulle följa en sådan eller på något sätt låta dem tjäna pengar på skiten. Bruden verkar vara lika tom i skallen. Hemsk "kultur".

Alla dessa är gående bomber pga det höga blodtrycket, sluta stöd dem samt ge dem uppmärksamhet.

Jag fick upp honom på snap för ett tag sen, jag tränar inte alls, men jag måste säga att jag blev lite infångad av hans otroligt positiva energi. Han hade en karisma som man faktiskt blev rätt glad över, verkade vara en genuint skön och schysst kille. Så för det är jag ledsen, vila i frid Joe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in