• 1
  • 2
2021-12-03, 07:26
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
År 1990 när hon var 10 år gammal så var hon, hennes storebror och hennes pappa på semester i Florida. Då lyckades tydligen pappan sätta på en kvinna från Colombia där.

Var det bara ett avsnitt av "Min hemliga bror" och det på 24 minuter eller? Det finns i så fall på SVT Play.
Haha, var det verkligen så det gick till? Var det pengar involverad också
Citera
2021-12-03, 12:28
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Haha, var det verkligen så det gick till? Var det pengar involverad också

De blev tillsammans och kvinnan flyttade till Svedala och blev gravid med Jeff men drog när hon insåg att Carinas farsa redan hittat en ny. Tror inte hon ens berättade för honom att hon var gravid.
Citera
2021-12-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
De blev tillsammans och kvinnan flyttade till Svedala och blev gravid med Jeff men drog när hon insåg att Carinas farsa redan hittat en ny. Tror inte hon ens berättade för honom att hon var gravid.

Två år senare hörde hennes bror ett telefonsamtal på engelska om ett barn i USA och sedan var det tyst i 25 år. Ingen av dom förstod riktigt vad samtalet handlade om och de frågade aldrig, de trodde att brorsan missförstått. Enligt Bergfeldt i "Min hemliga bror".
Citera
2021-12-04, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
År 1990 när hon var 10 år gammal så var hon, hennes storebror och hennes pappa på semester i Florida. Då lyckades tydligen pappan sätta på en kvinna från Colombia där.

Var det bara ett avsnitt av "Min hemliga bror" och det på 24 minuter eller? Det finns i så fall på SVT Play.
Var det städerskan på hotellet?
Citera
2021-12-10, 04:02
Medlem
Trodde inte att SVT kunde bli mer PK....

Jisses vilket uselt program. Självförhärligande, PK-floskler och genustrams.
Citera
2021-12-13, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Aktuell med nytt SVT-program: "Det här är ditt land", en "dokumentär"-serie i fyra delar:

https://www.svtplay.se/video/3328402...land-avsnitt-1

Suck, jag behöver inte se programmet - jag vet redan exakt hur det är upplagt och vad SVT kommer försöka slå i mig...
Utveckla gärna tack.
Citera
2021-12-13, 22:05
Medlem
Oväntat bra detta program, för brorsan råkar vara en stjärna och läxar upp könsneutrala idioter och resten av packet
Citera
2023-06-30, 22:58
Medlem
Å han flyttade till Tyskland?!
Citera
2023-07-02, 22:23
Medlem
Har precis sett det andra avsnittet på SVT Play.

Lite roligt att Jeffrey, som väl är en ganska så liberal amerikan, kommer till Sverige och ser radikalfeminismen och tänker att "nej vänta lite, det här är lite för extremt även för mig" trots att Carina gör allt hon kan för att övertyga honom. Visst är det mycket PK-trams, precis som man kan förvänta sig av SVT. Men det är ändå bra underhållning tycker jag.

Hade ju varit en skön plot twist om mötet med Jeffrey får Carina att ompröva sina egna värderingar och vi får en uppföljningsserie om några år där Carina flyttat med sin man till Georgia och gett upp sin karriär för att bli hemmafru istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in