2023-07-02, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Kan nog tycka att lite fingertoppskänsla bör dom ha när dom publicerar gäddor. En herre på 70+ med diverse sjukdomar och som sjunger på sista versen i livet. Som enligt mig är ofarlig för barn. Borde dom inte publicera.

70 är ingen ålder… före detta polisen som lappade till Patrik var ju 75 om jag inte minns fel
Citera
2023-07-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Någon som vet hur man gör bildsökning, fanns ju en del bilder på senaste gurragäddan?

Bilderna är från Flath*lmen

Gissar deras hus börjar på 4 o slutar på något. Är inte helt säker än
Citera
2023-07-02, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Bilderna är från Flath*lmen

Gissar deras hus börjar på 4 o slutar på något. Är inte helt säker än

Flat*olmen *H 40 är bilderna tagna från
Citera
2023-07-02, 00:20
Medlem
Sveppss avatar
Någon har skrivit i tråden på facebook att det är hans farfar. Låter kanske inte helt sannolikt eftersom han sa att han har tre döttrar?
Citera
2023-07-02, 00:21
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Fiskaren har verkligen humor. Skrattar högt när hon skriver följande till en gubbe på 70 år. ”Ååååh du e så snygg!!! Blir helt till mig.” eller ” Åååh du är verkligen min typ undrar hur du ser ut utan kläder.”
https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/
Hade ganska låga förväntningar på underhållningen efter jag läst ingressen men chattloggen från fiskarens sida är ju helt hysteriskt rolig.

Senaste gäddan(248) säger att han har sommarhus på en liten ö mellan skärhamn och klädesholmen. Kollar man google maps kokar det ner till att den ligger på flatholmen då det är enda ön med såpass många hus att det matchar bilderna i chattloggen. Det är samma ö som mikael soldoktorn har hus på och brukar vara där med lotta engberg. Tänk att ha flyttat ut på en liten kobbe i skärgården med ett fåtal hus för att få lite lugn och ro så vaknar man upp till att hitta foto på sitt hus på dumpen av alla ställen för att gubben skulle använda utsiktsfoton för att förgripa sig på ett barn.
Citera
2023-07-02, 00:22
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan även tycka att det var oetiskt att eventuellt förstöra barnbarnets student med det här tilltaget.
"På min student konfronterades morfar/farfar av Dumpen och de la upp nakenbilder på honom" är ju inget minne en student ska behöva leva med. Det ska vara en kul dag rakt igenom.

Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Otto
Ja fy fan vad taskigt.
Fast vänta nu. Det är juli nu, och studenten togs för nästan en månad sedan. Finns alltid flertalet opublicerade konfrontationer på kö, vilket innebär att släppet numera aldrig sker på samma dag som själva konfrontationen. Sen kontaktades förstås närstående med informationen, men det brukar inte heller hanteras samma dag, och att Dumpen skulle lämna förkrossande nyheter till en student med familj på själva studentdagen har jag mycket svårt att tro.

Det taskiga är ju att gubben prioriterade att möta upp sitt groomingoffer på den stora dagen, inte att Dumpen konfronterade honom.
Citera
2023-07-02, 00:28
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Hade ganska låga förväntningar på underhållningen efter jag läst ingressen men chattloggen från fiskarens sida är ju helt hysteriskt rolig.

Senaste gäddan(248) säger att han har sommarhus på en liten ö mellan skärhamn och klädesholmen. Kollar man google maps kokar det ner till att den ligger på flatholmen då det är enda ön med såpass många hus att det matchar bilderna i chattloggen. Det är samma ö som mikael soldoktorn har hus på och brukar vara där med lotta engberg. Tänk att ha flyttat ut på en liten kobbe i skärgården med ett fåtal hus för att få lite lugn och ro så vaknar man upp till att hitta foto på sitt hus på dumpen av alla ställen för att gubben skulle använda utsiktsfoton för att förgripa sig på ett barn.

Han säger själv att det är Flatholmen. Sen bor han på Tjörn.

Pengar verkar gubben ha, det ska bli intressant när namnet kommer ut.
Citera
2023-07-02, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han säger själv att det är Flatholmen. Sen bor han på Tjörn.

Pengar verkar gubben ha, det ska bli intressant när namnet kommer ut.

Nummer 40 på den ön är bilderna tagna från
Citera
2023-07-02, 00:35
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Nummer 40 på den ön är bilderna tagna från
Intressant. Finns ju bara 60 fastigheter där. En enkel slagning på fastigheter borde räcka för att få fram namnet då.
Citera
2023-07-02, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
De tackade för budskapet med att sprida ordet med att han var vräkt. Sen åker det säkert icke-flashbackare dit i tron att han bor kvar
Hahaha Otroligt!
Citera
2023-07-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Intressant. Finns ju bara 60 fastigheter där. En enkel slagning på fastigheter borde räcka för att få fram namnet då.

Tyvärr
Folk är inte skrivna på de adresserna

Man behöver in i lantmäteriet
Citera
2023-07-02, 00:40
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Tyvärr
Folk är inte skrivna på de adresserna

Man behöver in i lantmäteriet