2023-07-01, 23:37
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det fattas ju bara att han skall börja prata om sina hemorrojder också.
Fiskaren hade bara sagt att det var så sjuuukt hett med hemorrojder och gubben hade fortfarande inte fattat att nån drev.
Citera
2023-07-01, 23:42
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Fiskaren hade bara sagt att det var så sjuuukt hett med hemorrojder och gubben hade fortfarande inte fattat att nån drev.
Kan nog tycka att lite fingertoppskänsla bör dom ha när dom publicerar gäddor. En herre på 70+ med diverse sjukdomar och som sjunger på sista versen i livet. Som enligt mig är ofarlig för barn. Borde dom inte publicera.
Citera
2023-07-01, 23:45
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Otto
Ännu mer upphetsad måste ju en 13-åring flicka bli när hon läser om hans polyper och tumörer, hur fan kan man vara så korkad? 70+ familj och barnbarn, hur lyckades han nå dit frågar jag mig.

Så vidrigt. Tror inte han är ”översexuell pga demens” som någon skrev. Slemgubben gillar 13 åriga flickor och sin egen kuk.

Bilderna de tar är oslagbara, oftast tagna underifrån och jösses vad INGEN ALDRIG skulle tända på dessa män 🤢
Citera
2023-07-01, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Kan nog tycka att lite fingertoppskänsla bör dom ha när dom publicerar gäddor. En herre på 70+ med diverse sjukdomar och som sjunger på sista versen i livet. Som enligt mig är ofarlig för barn. Borde dom inte publicera.

Det svider lite i min själ men jag kan nog faktiskt hålla med dig lite där… han verkar inte helt med i matchen heller…. O andra sidan har han uppenbarligen hållt på i över 1,5år o skrivit med flertalet konton… o det tyder ju på att han faktiskt medvetet letar barn o inte bara råkar skicka en kukfilm en gång till ett barn…
Citera
2023-07-01, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Så vidrigt. Tror inte han är ”översexuell pga demens” som någon skrev. Slemgubben gillar 13 åriga flickor och sin egen kuk.

Bilderna de tar är oslagbara, oftast tagna underifrån och jösses vad INGEN ALDRIG skulle tända på dessa män 🤢
Tror inte heller på någon demens, han försöker väl bara vara så tyst och anonym som det bara går för att inte dra till sig mer uppmärksam än vad som redan är, i kombination med att han hoppas att det bara är en mardröm. Finns ingen mall för hur de reagerar alla går ju inte ned på knä som "det går åt helvete med frugan"
En del står helt förstummade och ser på hur livet deras brinner ned till grunden och inser stilla att det är kört oavsett vad de gör.
Citera
2023-07-01, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det svider lite i min själ men jag kan nog faktiskt hålla med dig lite där… han verkar inte helt med i matchen heller…. O andra sidan har han uppenbarligen hållt på i över 1,5år o skrivit med flertalet konton… o det tyder ju på att han faktiskt medvetet letar barn o inte bara råkar skicka en kukfilm en gång till ett barn…

Fast frugan har ju en jäkla pli på honom. Tog ett par år innan han kom till skott, en liiiiten stund. Och nu kommer vissa att skriva att en del tjejer har självskadebeteende, men KOM IGEN, en 14-åring IRL hade INTE träffat denna skröpliga herre för sex!!
Citera
2023-07-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Bilden där han halvlåg naken bakåtlutad och tog en selfie, kan vara en av Dumpens vidrigaste. Och han ska arbetat med bildreproduktion. Det estetiska sinnet har ju tynat bort totalt. Skrämmande.
Citera
2023-07-02, 00:03
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick Voodoo
Då få du läsa familjens inlägg igen. De uppskattar INTE att folk tar bilder på deras hus vilket var precis vad som gjordes och uppmanades härifrån.

De tackade för budskapet med att sprida ordet med att han var vräkt. Sen åker det säkert icke-flashbackare dit i tron att han bor kvar
Citera
2023-07-02, 00:05
Medlem
Kan även tycka att det var oetiskt att eventuellt förstöra barnbarnets student med det här tilltaget.
"På min student konfronterades morfar/farfar av Dumpen och de la upp nakenbilder på honom" är ju inget minne en student ska behöva leva med. Det ska vara en kul dag rakt igenom.
Citera
2023-07-02, 00:11
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan även tycka att det var oetiskt att eventuellt förstöra barnbarnets student med det här tilltaget.
"På min student konfronterades morfar/farfar av Dumpen och de la upp nakenbilder på honom" är ju inget minne en student ska behöva leva med. Det ska vara en kul dag rakt igenom.
Tycker de skötte det snyggt, pratade lågt och gick undan
Citera
2023-07-02, 00:12
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Hade det blivit roligare dag ifall det dök upp ett riktigt barn som han hade passat på att våldta mitt i studentfirandet?
Citera
2023-07-02, 00:12
Medlem
Citat:

Ja fy fan vad taskigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in