Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil.1987
Jag har kvinnliga vänner som har svårt att hitta en partner, många ensamstående mammor har svårt att träffa ngn just för att många män skräms av tanken av ett eller flera barn ska med in i bilden och därför lever många ensamstående mammor ensamma
En del kvinnor med diverse olika diagnoser har oxo svårt o träffa en partner, transkvinnor har svårt att träffa en partner men int vänder dom sig till småpojkar för det
Det är aktiva val som vuxna väljer att ta när dom låter sin sexualitet gå utöver barn eller vad dom tror är barn
Jag menar generellt sett. Det är bara att gå in på vilket dejtingsida som helst för att snabbt inse att heteromännen är i förkrossande majoritet.
Beträffande män som undviker ensamstående mammor så stämmer det ibland. Nu är jag förvisso lyckligt gift, men om jag inte vore det så skulle jag aldrig träffa en singelmamma. Risken för att bli utnyttjad ekonomiskt eller anklagad för sexövergrepp är alldeles för stor. Sedan så finns det även en grupp som ser singelmammor som nyckeln till insidan på trosorna på småflickor.
Beträffande aktiva val så skulle jag säga ibland. I de flesta fall så är de som har blivit uthängda av Dumpen allätare. Det handlar egentligen inte om att Dumpen utger sig för att vara 14 år, utan att om någon ängligen inte ghostar gubbarna när de skriver. De hade nappat precis lika hårt om Dumpen hade utgett sig för att vara 44 år. Hål som hål är melodin.