2023-07-01, 18:12
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jaja..men samhällets vinst kommer vara mycket större eftersom mångfaldigt fler barn skonats från presumtiva förövare när dessa blivit outade och dessa unga slipper ett liv med betydligt större svårigheter att bli produktiva samhällsmedborgare pga trauma.

Men jag efterlyste mer dina personliga erfarenheter eftersom du skriver som du talar för folk.

Har du sett filmen Minority Report? Jag slår vad om att du och många andra här inne skulle vara för att använda dessa metoder för brottsbekämpning om dom fanns idag. Vilket är läskigt eftersom vi snart är där med AI.
Citera
2023-07-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Har du sett filmen Minority Report? Jag slår vad om att du och många andra här inne skulle vara för att använda dessa metoder för brottsbekämpning om dom fanns idag. Vilket är läskigt eftersom vi snart är där med AI.
Du svarade kanske på fel inlägg här?
Citera
2023-07-01, 18:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag har kvinnliga vänner som har svårt att hitta en partner, många ensamstående mammor har svårt att träffa ngn just för att många män skräms av tanken av ett eller flera barn ska med in i bilden och därför lever många ensamstående mammor ensamma

En del kvinnor med diverse olika diagnoser har oxo svårt o träffa en partner, transkvinnor har svårt att träffa en partner men int vänder dom sig till småpojkar för det

Det är aktiva val som vuxna väljer att ta när dom låter sin sexualitet gå utöver barn eller vad dom tror är barn
Jag menar generellt sett. Det är bara att gå in på vilket dejtingsida som helst för att snabbt inse att heteromännen är i förkrossande majoritet.

Beträffande män som undviker ensamstående mammor så stämmer det ibland. Nu är jag förvisso lyckligt gift, men om jag inte vore det så skulle jag aldrig träffa en singelmamma. Risken för att bli utnyttjad ekonomiskt eller anklagad för sexövergrepp är alldeles för stor. Sedan så finns det även en grupp som ser singelmammor som nyckeln till insidan på trosorna på småflickor.

Beträffande aktiva val så skulle jag säga ibland. I de flesta fall så är de som har blivit uthängda av Dumpen allätare. Det handlar egentligen inte om att Dumpen utger sig för att vara 14 år, utan att om någon ängligen inte ghostar gubbarna när de skriver. De hade nappat precis lika hårt om Dumpen hade utgett sig för att vara 44 år. Hål som hål är melodin.
Citera
2023-07-01, 18:32
Medlem
BeachBobs avatar
Kan lätta upp stämningen lite med ett tweet av Christoffer Rahm som forskar om pedofili.
Han skriver så här.
”Den som tvekar på om initiativ tas för att motverka sexuella övergrepp i unionen, eller tror myndigheterna sitter på händerna i denna fråga kan jag lugna. Det är en explosion av nya forskningsprojekt och program. I många länder, Sverige inkluderat.”
https://i.imgur.com/8TdTgsX.png
Citera
2023-07-01, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Kan lätta upp stämningen lite med ett tweet av Christoffer Rahm som forskar om pedofili.
Han skriver så här.
”Den som tvekar på om initiativ tas för att motverka sexuella övergrepp i unionen, eller tror myndigheterna sitter på händerna i denna fråga kan jag lugna. Det är en explosion av nya forskningsprojekt och program. I många länder, Sverige inkluderat.”
https://i.imgur.com/8TdTgsX.png
Är det inte han som mest gör reklam för en massa pseudobehandlingar han får bidrag för, eller blandar jag ihop personer?
Citera
2023-07-01, 18:49
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag menar generellt sett. Det är bara att gå in på vilket dejtingsida som helst för att snabbt inse att heteromännen är i förkrossande majoritet.

Beträffande män som undviker ensamstående mammor så stämmer det ibland. Nu är jag förvisso lyckligt gift, men om jag inte vore det så skulle jag aldrig träffa en singelmamma. Risken för att bli utnyttjad ekonomiskt eller anklagad för sexövergrepp är alldeles för stor. Sedan så finns det även en grupp som ser singelmammor som nyckeln till insidan på trosorna på småflickor.

Beträffande aktiva val så skulle jag säga ibland. I de flesta fall så är de som har blivit uthängda av Dumpen allätare. Det handlar egentligen inte om att Dumpen utger sig för att vara 14 år, utan att om någon ängligen inte ghostar gubbarna när de skriver. De hade nappat precis lika hårt om Dumpen hade utgett sig för att vara 44 år. Hål som hål är melodin.

Har dom en sån moral att det int spelar ngn roll om det är våldtäkt på en minderårig eller sex med en vuxen kvinna så kan dom gott bli uthängda

Är ens sexuella begär så stort att dom tillomed är beredd att riskera att krossa ett försvarslöst barn så är en farlig för barn och då behöver man varna för dom
Citera
2023-07-01, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Det är stor skillnad eftersom de andra sakerna du nämner inte har något annat offer än du själv.

Att inte kunna motstå frestelsen att våldta barn är inte samma sak som att inte kunna motstå frestelsen att supa eller knarka.

Ett barn är ingen drog.
Vill du tänka en gång till för tror det gick lite fort för dig där?
Citera
2023-07-01, 19:00
Medlem
Citat:
Jaja..men samhällets vinst kommer vara mycket större eftersom mångfaldigt fler barn skonats från presumtiva förövare när dessa blivit outade och dessa unga slipper ett liv med betydligt större svårigheter att bli produktiva samhällsmedborgare pga trauma.

Men jag efterlyste mer dina personliga erfarenheter eftersom du skriver som du talar för folk.
Talar för folk? Talar för egna åsikter och observationer.
Citera
2023-07-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Talar för folk? Talar för egna åsikter och observationer.
Och ändå skriver du som om du talar för alla gäddor och deras anhöriga med en tvärsäkerhet som är på gränsen till skrattretande.
Citera
2023-07-01, 19:22
Medlem
Citat:
Och ändå skriver du som om du talar för alla gäddor och deras anhöriga med en tvärsäkerhet som är på gränsen till skrattretande.
Skratta du om du tycker det är roligt. Jag är inte någon representant för alla gäddor, även om jag tycker d2 borde haft en.
Citera
2023-07-01, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Du får gärna bistå med en källa

Tänker att om personen bredvid mig i bilen säger att det är en 70väg trots att det bara är en 50väg så är det ändå mitt ansvar att ha koll på vad som gäller.
Bör vara samma med samlag. Annars kan ju alla enkelt ljuga och hävda att personen sagt att den var äldre

https://www.frivilligtsex.se/du-under-15-ar/
Citera
2023-07-01, 20:47
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Det är en ENORM skillnad att sexchatta med ett barn, och att ha sex med ett barn, jag hoppas du förstår skillnaden. Bara för man chattar om sex så betyder det inte att det skulle leda till sex, även om det rörde sig om ett riktigt barn. Speciellt inte när man läser det fullständiga orealistiska loggarna som Dumpen bjuder oss på med Per 65 år med en ölmage så stor som halva Gotland.

Men dumplingarna i tråden är väl för tröga för att förstå det, eftersom ni köper allt som Dumpen gör, utan att ifrågasätta.
Varför skulle en vuxen sexchatta med ett barn?
Av vilken anledning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in