Citat:
Ursprungligen postat av
Saruman
Vad vinner Ryssland på att spränga Ukrainas kärnkraftverk? Är inte risken att de provocerar omvärlden att svara på något sätt? Läckage av radioaktivt avfall påverkar ju många fler än bara det landet där kraftverket ligger.
Du verkar ha koll på saker och ting ang det ryzzka mördar och terroristmaskineriet så jag blev lite förvånad över vad du skrev:
När har ryzzen brytt sig om ifall deras aktioner slår tillbaka på sig själva? De skiter i allt. Den brända jordens taktik.
Ryssarna sket i vad som händer efter dammsprängningen och att "deras krim" blir ett framtida ökenområde.
Dom sket i att dom måste bränna av gigantiska mängder naturgas dagligen efter de sprängde Ns, de saknar förmåga att lagra dessa kvantiteter gas. Inte bra för co2 målet som ryzzarna också skiter i.
Enorma områden i ryzzland är ekologiska katastrofezoner tex Kolahalvön, Norilsk och en massa områden österut i deras latrin till federation.
Ryzzland skiter i egna förluster i människoliv, jag kan ge 100-tals exempel till, men du förstår nog. Ryssarna behöver inga rationella motiv i deras patalogiska destruktivitet.
Slutsats: det är tyvärr mycket möjligt att kärnkraftverket förstörs av ryzzjävlarna då de visat vad de är kapabla till historiskt sett. Mitt råd till alla är att inhandla jodtabletter. Jodtabletter finns inte på apotek men kan inhandlas på hälsokostaffärer. Jag har själv handlat ett par burkar.