2023-06-30, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Konstigt att S tar bort kommentaren om dom gjort slut. Om så inte är fallet så vill man väl dementera det?

Antingen har väl Linn sagt till honom att ta bort alla kommentarer som rör deras relation eller så är det hon som går in på S:s insta o raderar allt som har med det att göra. Det börjar bli riktigt irriterande nu. varför håller hon på så? Tror hon att hon vinner följare på det? Hoppas att folk tröttnar på att följa henne så att hon snabbt tappar följare.
Citera
2023-06-30, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Senaste bilden på Tindra och get = besatt av likheter:

Tindra igår när hon såg en en liten bebis get hon tyckte var söt:

"Mamma jag tror jag är lite lik dig för när jag såg denhär söta geten kändes det som jag skulle gråta och det kom en liten tår för den va så gullig ”

Söta älskade barn!! Mamma upp i dagen 🥹🫶🏼.

Att ett barn gråter för att en get är söt kan jag köpa, att en 25åring gråter pga en gets utseende har jag lite svårt för.
Citera
2023-06-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Senaste bilden på Tindra och get = besatt av likheter:

Tindra igår när hon såg en en liten bebis get hon tyckte var söt:

"Mamma jag tror jag är lite lik dig för när jag såg denhär söta geten kändes det som jag skulle gråta och det kom en liten tår för den va så gullig ”

Söta älskade barn!! Mamma upp i dagen 🥹🫶🏼.
Sjukt. På vilket sätt skulle det vara positivt att böla för att man ser ett gulligt djur? Låter väldigt överkänsligt, och lite mer hårdhudad än så behöver man faktiskt vara för att klara sig i världen.
Citera
2023-06-30, 10:58
Medlem
Lingonpinglans avatar
Jag tror att Simme tröttnat på Linns ytliga plastvärld med hennes låtsas-kompisar där alla tävlar om att skapa content, alla ska taggas hit och dit och man undrar om dom ens hinner se varandra när dom ses, alla går omkring med en telefon i nyllet hela tiden.
Han har börjat ställa krav på henne, och det kan inte Linn med, hennes värld är ju den perfekta, hon är perfekt och då passar det ju såklart inte in om Simme börjar hårdträna och ratar hennes chark-frossa.
Så nu testar hon en ny variant, vara kall och klara allt själv istället för att sitta och böla som hon gjorde med Gabbe.
Hon är en solklar narcissist med psykopatiska/sociopatiska drag.
Citera
2023-06-30, 11:07
Medlem
Kan det vara så att Linn i sin ensamhet planerat barn för att Simon valt att fokusera på sig själv (vilket nu gett resultat) och är gravid (tidigt) och S gjorde en G och blev arg. Detta uppskattade inte Linn och detta är hämden mot att S inte blev överlycklig och nykär.
Citera
2023-06-30, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamolnfluff
Kan det vara så att Linn i sin ensamhet planerat barn för att Simon valt att fokusera på sig själv (vilket nu gett resultat) och är gravid (tidigt) och S gjorde en G och blev arg. Detta uppskattade inte Linn och detta är hämden mot att S inte blev överlycklig och nykär.
Så kan det vara. Inte första gången hon ljuger och hänvisar till någon himla app som ska föreställa preventivmedel. Men Simon borde vid det här laget ha fattat att det är dubbla kondomer som gäller när man har med Linn att göra.
Citera
2023-06-30, 12:26
Medlem
Kan de vara Pelle det handlar om? De har ju bevisligen någon form av kontakt
Citera
2023-06-30, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamolnfluff

Det är precis min tanke.
Hur ska L komma ur detta med ens liiite heder kvar?
Hur många gånger ska hon upprepa att alla barnen är efterlängtade och älskade?

Det är något sjukt att slänga sig in i förhållanden ch skaffa barn på en gång.
Citera
2023-06-30, 13:11
Medlem
Mejselkalles avatar
Mötte henne nyss på ALV. De två äldsta sprang långt före henne och hon pratade tjurigt i telefonen..
Citera
2023-06-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mejselkalle
Mötte henne nyss på ALV. De två äldsta sprang långt före henne och hon pratade tjurigt i telefonen..

Snäääälla följ efter och tjuvlyssna lite till!! 😉
Citera
2023-06-30, 13:21
Medlem
Paatiences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mejselkalle
Det är sjukt hur influencers hela tiden målar upp en drömvärld med inga bekymmer medan verkligheten är motsatsen. Det är verkligen obehagligt... Det är även märkligt hur hennes mor inte får vara med på hennes Instagram som hon försöker framstå att hon klarar sig själv och det är pinsamt att ha med hennes mamma? Vetefan alltså, det går bara att spekulera i den här cirkusen.
Citera
2023-06-30, 13:59
Medlem
Enligt hennes facebook är dom fortfarande tillsammans, hon har varit inne o ändrat sin profilbild för några dagar sen o då borde man väl ändra relationsstatus samtidigt om det nu är slut. Allt det här spelet visar bara på hur otroligt omogen Linn är. Tror inte så mycket på narcissism faktiskt, men en omogen outvecklad personlighet, vilket i sig lätt leder till att den personligheten blir konstant, oavsett hur gammal man blir…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in