Citat:
Ursprungligen postat av
Enenenenen
Har du något lagstöd och domar att hänvisa till? Nej det är inte så enkelt som du vill få det till. Det är liksom inte sjävklart att exponeringen på nätet ses som skadligt för barnen
Vart har jag sagt att det är enkelt?? Jag skrev ju att det inte är olagligt eller straffbart o därför inte går att driva den vägen, utan man får hänvisa till barnets säkerhet/hälsa/utveckling o att barnen används som mammans inkomst?!
Målet är INTE att ta ifrån någon umgänge eller varannan vecka boende!! Målet är att tvinga fram en överenskommelse mellan 2 föräldrar med gemensam vårdnad! O går inte det kan man gå för ensam vårdnad för att få beslutanderätt i sånna frågor! Man kan ha ensam vårdnad om ett barn o ändå ha varannan vecka! Det är inte beroende av varandra!
O jag VET att det går o driva då jag har en nära släkting som gjort det. Deras framtvingade överenskommelse slutade bla med att mamman inte fick dela bilder på barnet på samma konto där hon var offentlig o gjorde samarbeten, o då heller inte använda barnet i reklamer så klart, hon fick inte dela privat information om barnet på sin egen insta heller o inte skriva ut i realtid vart dom är, pga säkerhet för barnet. Den mamman hade något färre följare än Linn men ändå helt uppenbart att hon livnärde sig som influääänsäär!