Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-28, 19:18
Medlem
Mindbusinesss avatar
Är han etiopier eller somalier?
Citera
2023-06-28, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Han är aningen mörk i hyn. Troligtvis från Österlen.
Citera
2023-06-28, 21:25
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness

Varken eller, troligtvis från Gambia
Citera
2023-06-28, 22:37
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Han ser ju ut som en nerdrogad barnsoldat.

Vem tror att det någonsin kommer bli en vinst?
Han ÄR en nerdrogad barnsoldat.
Citera
2023-06-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fl8K8r
Han är ca 190 lång. Han sköt och knivskar en taxichaufför i Grimsta 2020 med en medbrottsling som inte togs fast. Han fick då lite över 1 års straff vilket var alldeles för lågt då chauffören var nära att dö.
Typiskt Sverige att han fick fortsätta härja efter det. Baaaaarrrnnn, ju!
Citera
2023-06-29, 02:20
Medlem
Polis2010s avatar
Jag har träffat på några så kallade barnsoldater som blivit vuxna. Hemskt att prata med dem då jag förstår vilka trauman flera gått igenom. De är förstörda personer som har väldigt liten chans att överleva 50 årsåldern. Skadan på dessa skedde redan i Afrika. Länder Gambia, Nigeria, Mali och Sudan. Må gud hjälpa dem
Citera
2023-06-29, 02:41
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Jag har träffat på några så kallade barnsoldater som blivit vuxna. Hemskt att prata med dem då jag förstår vilka trauman flera gått igenom. De är förstörda personer som har väldigt liten chans att överleva 50 årsåldern. Skadan på dessa skedde redan i Afrika. Länder Gambia, Nigeria, Mali och Sudan. Må gud hjälpa dem
"Barnsoldater" i Sverige är välmående invandrarungar där familjen går på riktigt generösa bidrag. Ingen nöd på dem. Dessa ungar är bara giriga, lata och extremt korkade.
Citera
2023-06-29, 03:01
Medlem
Polis2010s avatar
Som jag skrev så menar jag vuxna mellan 35-50 år gamla. De är en fara för sig själv och samhället. De har varit gerillasoldater som unga vuxna alltså under 22 år och försöker leva i Sverige som de inte förstår något om. Sorgligt för de har ingen framtid.
Citera
2023-06-29, 07:31
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Som jag skrev så menar jag vuxna mellan 35-50 år gamla. De är en fara för sig själv och samhället. De har varit gerillasoldater som unga vuxna alltså under 22 år och försöker leva i Sverige som de inte förstår något om. Sorgligt för de har ingen framtid.
Naturligtvis tragiskt men jag som svensk vill inte ha dessa trasiga individer här eftersom jag är rätt hundra på att de har ett extremt våldskapital att falla tillbaka på om det slår slint i huvudet. Hjälp i närområdet som inkluderar en garanti att de inte får asyl i EU-länder borde vara strategin.
Citera
2023-06-29, 07:44
Medlem
Transan är vi äl ute om 8år.
Citera
2023-06-29, 11:21
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Varken eller, troligtvis från Gambia

Hur kan gambier få flyktingstatus?
Citera
2023-06-29, 20:37
Medlem
AbuserUsers avatar
Haha, fan va kul att hans polare som han "beordrade" att utföra attackerna får typ en kvarts mille var i "skadestånd"! 8-9 år på kåken räcker inte för sådana här babianhjärnor! Tex skicka tillbaka vårdnadshavare till det fredliga land dom kom ifrån. Det kommer nog svida riktigt i ögonen när han själv kliver av planet efter avtjänat straff, i det fredliga land han härstammar från.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in