2023-06-28, 10:27
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Aftonbladet har väl snokat upp nån skvallertant innanför murarna som är villig att lämna information om allt J säger. J verkar iaf kunna hålla tyst om själva mordet eftersom inget annat har kommit ut i Media.

Ja, hennes attityd och respektlöshet är under all kritik! Man får dock komma ihåg att detta troligen var sagt till en medfånge eller personal.

Hon kan ju heller inte såga GW s sätt att se det eftersom han just nu hjälper henne med att ifrågasätta dödsorsaken. Att han försöker fria M, får hon helt enkelt köpa vare sig hon vill eller inte.
Eftersom hon över huvud taget kommenterade, tyckte jag det var lite märkligt att hon inte sa något om hans "teori" om Ms friande. Var det en bekräftelse på GWs uttalande? Hon var ju själv så noga med att poängtera att M var med.
Citera
2023-06-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Eftersom hon över huvud taget kommenterade, tyckte jag det var lite märkligt att hon inte sa något om hans "teori" om Ms friande. Var det en bekräftelse på GWs uttalande? Hon var ju själv så noga med att poängtera att M var med.

Clea har nog gett henne klara direktiv att inte pratar om fallet innan HR förhandlingarna. Det kliar säkert i fingrarna på henne dock.
Citera
2023-06-28, 11:43
Medlem
sybels avatar
Citat:
Clea har nog gett henne klara direktiv att inte pratar om fallet innan HR förhandlingarna. Det kliar säkert i fingrarna på henne dock.
Det är mycket tänkbart. Det vore ju bingo i kubik om J skulle försäga sig och sabotera allt Sangborns slit.
Citera
2023-06-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattentufsan
Vad är det jag inte förstår från domen i TR?
Den var ganska klar, nu överklagad... vad HD kommer fram till vet varken du, jag eller någon annan.

Ps Vad gäller mitt byte av användarnamn förklarade jag tydligt att jag inte kommer in på mitt gamla, hur ska jag då kunna använda det? Ds

Och du har väl också talat om att du inte kommer ihåg ditt lösenord till ditt gamla konto?
Citera
2023-06-28, 12:15
Medlem
Citat:
Det är mycket tänkbart. Det vore ju bingo i kubik om J skulle försäga sig och sabotera allt Sangborns slit.

Jag tror knappast J försäger sig. Det är hon för klok till.
Citera
2023-06-28, 13:10
Medlem
Citat:

Nu vet vi ju inte om dessa uppgifter stämmer då det är en kvällstidning som hävdar det utan källhänvisning.
Men om det är korrekt att J sagt att hon tycker att dokumentären är tråkig kanske man kan tänka sig att hon hade önskat intervjuer med anhöriga till t ex Tove eller andra berörda.
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2023-06-28 kl. 13:39.
Citera
2023-06-28, 13:42
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jag tror knappast J försäger sig. Det är hon för klok till.
Kanske hon inte direkt skulle försäga sig, men hon uttryckte nu väldigt tydligt, tyckte jag, att en hel del saknas.
Citera
2023-06-28, 13:44
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Nu vet vi ju inte om dessa uppgifter stämmer då det är en kvällstidning som hävdar det utan källhänvisning.
Men om det är korrekt att J sagt att hon tycker att dokumentären är tråkig kanske man kan tänka sig att hon hade önskat intervjuer med anhöriga till t ex Tove eller andra berörda.
Hur tänker du då? Varför tror du hon skulle vara intresserad av deras uppfattning?
Citera
2023-06-28, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia

Jag tycker också att dokumentären var både tråkig och intetsägande. Det fattades en hel del info så att tittarna kan förstå hur och varför mordet skedde.
Citera
2023-06-28, 14:02
Medlem
Citat:

Tror som du. Efter hr så kommer hon prata speciellt om hon får livstid igen då har hon ingen anledning att hålla inne med nåt
Citera
2023-06-28, 14:14
Medlem
Citat:
Kanske hon inte direkt skulle försäga sig, men hon uttryckte nu väldigt tydligt, tyckte jag, att en hel del saknas.

Och det som saknas är nog vad som verkligen hände.
Citera
2023-06-28, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Jag tycker också att dokumentären var både tråkig och intetsägande. Det fattades en hel del info så att tittarna kan förstå hur och varför mordet skedde.
Jag håller med
Det var mer GW. s syn på mordet och hans syn på om M som oskyldig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in