2023-06-28, 01:30
Medlem
om min granne heter erik andersson, får jag ha ett konto här som heter fredrikandersson500 och ha min granne som profilbild?

Kanske blir nåt brott?
Citera
2023-06-28, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Beror väl på vem granen är.
Är han en elak människa så kanske det är bra att nån utger sig för att vara han och skriver massa skit.
Nej. Låt grannen vara. Ingen ska behöva ha sitt ansikte på någon annans sociala medier hur mycket skitstövel personen ön är. Det som du skriver kommer från dig, inte honom.
Citera
2023-06-28, 01:53
Medlem
Neroxxs avatar
Utan att ha full koll så skulle jag gissa att det vore okej, sen beror det väl sedan på hur du brukar ditt konto antar jag. Visst en idiotiskt grej att göra kan man tycka, men har svårt att se det som ett regelbrott dock (med reservation för att jag har helt fel).
Citera
2023-06-28, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Utan att ha full koll så skulle jag gissa att det vore okej, sen beror det väl sedan på hur du brukar ditt konto antar jag. Visst en idiotiskt grej att göra kan man tycka, men har svårt att se det som ett regelbrott dock (med reservation för att jag har helt fel).

Finns ju folk som heter som offentliga personer och har dessutom dom på bild här.
leifGWpersson vet jag det finns en som heter och han har GW som profilbild.
Tänker det borde väl inte göra nån skillnad på om man har en kändis som profilbild eller nån annan.
Citera
2023-06-28, 03:30
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Ok tack för svar horunge.
Du är inte moderator här eller verkar va smart nog att veta nåt om frågan så stick härifrån.

Hahah fan vad glad du är då.

0.12. Olovlig identitetsanvändning
Det är inte tillåtet att skapa eller förse konton med andras identitetsuppgifter i syfte att sabotera eller trakassera

https://www.flashback.org/regler
Citera
2023-06-28, 08:34
Medlem
Per-Automatiks avatar
Om du klickar på fliken "Regler" längst upp, kan du läsa vilka regler som gäller på forumet. Smart va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in