Citat:
Ursprungligen postat av
.Hellraiser.
Nå, nazister hur känns det att ni har misslyckats? Det var färre som röstade på er än antalet aborter i år, ni är en liten lonely island av människor som vet sanningen. Samtidigt är BNWO i full gång och svenska kvinnor knullar negrer i allt högre omfattning och tar abort på vita barn istället för att använda P-piller. Det svenska folkmordet har lyckats, och vi kommer snart att se hur den svenska vita rasen krossas och unga vita pojkar kokar över av raseri och kastar bort sitt liv genom att gå med i NMR eller bli nationalister och bespottas av familj och vänner för resten av sitt liv.
Nationalisterna är en tragisk skada av misslyckade och utstötta. Desto mer dessa pojkar sjunker lägre in i nationalismen, desto mer kan dom bara ha andra nationalister som vänner.
Jag är en sk. landsförrädare. Jag vet sanningen om BNWO och krossandet av den vita rasen, men jag stödjer det och jobbar för att Sverige ska ta emot fler flyktingar för att jag gillar att göra nazzarna besvikna. I framtiden kommer dom enda vita människor som kan försörja sig vara vita, ariska kvinnor som jobbar som prostituerade eller strippor åt svarta män.
Så till den jvla frågeställningen då: Hur kommer det sig att nazisterna misslyckades med att rädda Sverige? Och att den svenska rasen nu kommer att gå mot ett totalt folkmord genom depopulation by softkill?
BNWO = Black New World Order
Det är ganska komiskt att du erkänner att det pågår ett folkmord av vita människor, samtidigt som du försöker måla ut nazister till några slags onda patetiska människor.
Jag vet dessutom inte vad du menar med "black new world order". Det är inte främst svarta som kommer till Europa. Det är araber. Jag kan garantera dig att det aldrig någonsin kommer att finnas någon black world order. Svarta i Afrika ägs idag av kineser.
Min fråga till dig är (om du nu verkligen är en svensk), hur kommer det att kännas för dig om det i framtiden blir som så att svenskar utsätts för ett riktigt folkmord? Hur kommer det att kännas för dig att du stödde något som till slut ledde till din egen undergång?
Om du tycker att nazister är patetiska, vad tycker du då om dig själv? Om det du skriver verkligen är sant och inte bara ett försök att provocera, är du en riktigt sorglig och patetisk människa. Du har noll självrespekt.