2023-06-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Bra fråga! Bevisligen kan hon bryta mot lagen och ljuga, skarva med sanningen och hitta på. Hade hon inte haft Patrik Sjöberg bakom sig så tror jag inte att hon hade vågat göra ett skit.

Nu blir det som att hon är hjärnan och Patrik är musklerna. Hur tragiskt är inte det?

Mitt råd är att kasta ljus på detta, informera dumpenskaran på Facebook, informera om inläggen på Dumpen. Att det faktiskt efter 3-4 gångers läsande går att urskilja ett mönster. Att en och samma person verkar ligga bakom alla "insändare" ("insändarna" under fliken Verkligheten för överlevare)

Ju fler som vaknar, desto snabbare förlorar de sin legitimitet!

Tycker det är avskyvärt och se när de hittar en förståndshandikappad man/kille som de manipulerat och lurat via chattarna. Samtidigt hör man Saras tunga andetag, gälla skrik och hur hon gränslöst njuter samtidigt som hon jagar männen runt Sveriges olika gator och torg.

Avskyvärt att kolla på!
Senast redigerad av Johannesdotter 2023-06-27 kl. 20:22.
Citera
2023-06-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Patrik är musklerna. Hur tragiskt är inte det?

P har ena foten graven. Han lär inte bli långlivad. Vek person.
Citera
2023-06-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
P har ena foten graven. Han lär inte bli långlivad. Vek person.

Hur länge tror du han orkar med Sara? Hon är ju gränslös och kommer gå över lik för att få sin hämnd? Det här är ju världens kick för henne, likt den värsta sortens missbruk? Var det inte substansmissbruk hon hade haft under en herrans massa år?
Citera
2023-06-27, 22:28
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
Mitt råd är att kasta ljus på detta, informera dumpenskaran på Facebook, informera om inläggen på Dumpen. Att det faktiskt efter 3-4 gångers läsande går att urskilja ett mönster. Att en och samma person verkar ligga bakom alla "insändare" ("insändarna" under fliken Verkligheten för överlevare)

Ju fler som vaknar, desto snabbare förlorar de sin legitimitet!

Tycker det är avskyvärt och se när de hittar en förståndshandikappad man/kille som de manipulerat och lurat via chattarna. Samtidigt hör man Saras tunga andetag, gälla skrik och hur hon gränslöst njuter samtidigt som hon jagar männen runt Sveriges olika gator och torg.

Avskyvärt att kolla på!

Ahh de flesta insändare är fejk.

Först kommer brorsan och sätter på na. Sen kommer brorsans kompis. Farsan ser det hela och gör samma sak. Typ.

Många gäddor verkar ha brister i förståndet. Eller är sexmissbrukare. Eller allmänt må dåligt bara. Senaste killen, tränaren sitter på tik tok och dricker rosevin med rött uppsvullet ansikte. Bo i andrahand som 58åring. Hade tydligen inte haft sex på 9år, och det stämmer nog.
Citera
2023-06-27, 22:30
Medlem
Ingen ifrågasätter min diagnos på S. Klart jag har rätt.
Citera
2023-06-27, 22:36
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Nå, jag kan absolut tänka mig att Sars har någon blodsjukdom som är allt för vanlig hos gamla missbrukare.

Intressant att det kan sätta sig på psyket sådär som du beskrev.

Att Patrik skulle vara musklerna begriper jag inte heller att folk tror på. Är flashbackare så mesigt klena? Han är närmare 60 och har pundat merparten av sitt liv...
Citera
2023-06-27, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Precis som 15 åringen som mördade sin 8 årige lillebror och precis som 16 åringen som ströp en 11-åring flicka. Ska jag fortsätta? Nu var inte min poäng vem som är farlig för vad utan moralen i uthängningen. Man väljer alltså att hänga ut människor som är utvecklingsstörda.
De har haft fall där de avstått från att publicera gäddor och kontaktat goda män, vårdnadshavare och gruppboenden eller vad det kan vara istället, det vet du väl?
Citera
2023-06-28, 00:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Syfilis sätter sig på hjärnan, man blir helt enkelt galen och oberäknelig.
Möjligt, men jag tror snarare på borderline personlighetssyndrom, Emotionellt instabilt personlighetssyndrom.
Citera
2023-06-28, 00:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
De har haft fall där de avstått från att publicera gäddor och kontaktat goda män, vårdnadshavare och gruppboenden eller vad det kan vara istället, det vet du väl?
Säkert, de har nog avstått då de träffat på gamla pundarkompisar. Klar är att de borde avstått betydligt fler.
Citera
2023-06-28, 00:08
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nå, jag kan absolut tänka mig att Sars har någon blodsjukdom som är allt för vanlig hos gamla missbrukare.

Intressant att det kan sätta sig på psyket sådär som du beskrev.

Att Patrik skulle vara musklerna begriper jag inte heller att folk tror på. Är flashbackare så mesigt klena? Han är närmare 60 och har pundat merparten av sitt liv...
Patrik är ändå rätt stor och alert.
Gäddorna springer för livet. P och S är aldrig ensamma. Efterträdaren lär nog inte vara snällare mot pedofilerna.
Citat:
Hjältinna.
Citera
2023-06-28, 00:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Jag skrev för fem år sedan, undrar just om Cissi Wallin är en Dumpen.

Från Instagram, eller var det Twitter. Cissi Wallin‏ funderar på hur hon ska kunna få mer inflytande.
Cissi Wallin‏@cissiwallin
Kan jag bli nämndeman och därmed kunna fälla alla män pga "man vet ju hur dom är dom små asen"?
Citera
2023-06-28, 00:36
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag skrev för fem år sedan, undrar just om Cissi Wallin är en Dumpen.

Från Instagram, eller var det Twitter. Cissi Wallin‏ funderar på hur hon ska kunna få mer inflytande.
Cissi Wallin‏@cissiwallin
Kan jag bli nämndeman och därmed kunna fälla alla män pga "man vet ju hur dom är dom små asen"?

Hur då menar du?
Att hon är fiskare åt dumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in