2023-06-27, 17:12
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Jag vet inget om det, men kan det inte vara så att de är ironiska?..

Tror inte folk fattar vad ironi är. De män som visade könet för barnen i samma tåg var också ironiska. FATTAR INTE FOLK DET!?!?!?!?

EDIT: Jag gick 3D i ironi för er som inte har någonting att tänka med.
Citera
2023-06-27, 17:26
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Vad jag längtar tills den helt vanliga tråkiga normala stora massan återfår mandat och makt igen. Det var så bra när den hade det. ALLA drogs över en kam, ingen gruppering någonstans lyftes över den andra.
När i historien har det varit så?
Citera
2023-06-27, 17:41
Bannlyst
Citat:

Fortsätter man kolla på Patrick Bet David videon, tar de efter upp ett klipp från en vidrig homo-kör i San Fransisco som sjunger "We molest your children" eller något liknande (orkade inte titta mitt blod kokar redan)

De försökte också hävda att de va ironi när backlashen kom. Det visade sig senare att flera medlemmar i kören redan var dömda pedofiler som antastat och förgripit sig på barn.
Citera
2023-06-27, 19:02
Medlem
Vilka idioter!

"We're coming for your children" - hur kan man ropa något sådant om man vill bli accepterad av vanligt folk?

Är det Pridetåg för utvecklingsstörda?
Citera
2023-06-27, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Vilka idioter!

"We're coming for your children" - hur kan man ropa något sådant om man vill bli accepterad av vanligt folk?

Stolthet har övergått i hybris.

Dessa svin har gaslightat och mobbat hela västvärlden till att tvingas acceptera deras sjuka beteende. Nu får vi se deras sanna sida. De känner nu att de har vunnit de förstår inte att detta kommer slå tillbaka på dem.

Jag hade personligen inte, efter allt man sett transorna och dessa äckliga bögar gjort de senaste årtioendet haft något emot ett industriellt massmord på homo, trans och alla andra sjuka avarter till sexualiteter.
Senast redigerad av InteriorDecorator 2023-06-27 kl. 19:15.
Citera
2023-06-27, 20:19
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Fortsätter man kolla på Patrick Bet David videon, tar de efter upp ett klipp från en vidrig homo-kör i San Fransisco som sjunger "We molest your children" eller något liknande (orkade inte titta mitt blod kokar redan)

De försökte också hävda att de va ironi när backlashen kom. Det visade sig senare att flera medlemmar i kören redan var dömda pedofiler som antastat och förgripit sig på barn.

Det där har du såklart fakta på för du är såklart inte en svamlare och homofobiskt as. Så länk tack ?
Citera
2023-06-27, 20:22
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Stolthet har övergått i hybris.

Dessa svin har gaslightat och mobbat hela västvärlden till att tvingas acceptera deras sjuka beteende. Nu får vi se deras sanna sida. De känner nu att de har vunnit de förstår inte att detta kommer slå tillbaka på dem.

Jag hade personligen inte, efter allt man sett transorna och dessa äckliga bögar gjort de senaste årtioendet haft något emot ett industriellt massmord på homo, trans och alla andra sjuka avarter till sexualiteter.

Varför hatar du dig själv så till den mildra grad att du anser att du ska bli mördad?
Den största pervertionen står ju nämligen såna som dig för.
Citera
2023-06-27, 20:30
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ortensord
Redan 2010 skanderades ”we’re here, we’re queer, we’re gonna fuck your children” på Pride-tåget i Göteborg.

Skitsnack!

Det moderna är "were here were queere get used to it!"
Din lilla nasse innan dess så brukade vi skandera

"Vi är arga inte snälla vi är homosexuella
Vi ber inte längre böner nu förför vi era söner
Undan ur vägen vi kan smitta k+k mot k+k f+tta mot f+tta!"

Så jävla rätt.. för varje år blir vi fler och fler!
Citera
2023-06-27, 20:33
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Jag har tänkt samma sak. Nog för att jag är enormt skeptisk till HBTQ-rörelsens vurmande för barn i vissa fall (jag skiter i drag queens på biblan, men det dyker nästan alltid upp en pedofil i kölvattnet av dessa), men i det här fallet är det väl mer sarkasm mot motståndarna...
Citera
2023-06-27, 20:38
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Vilka idioter!

Det är väl ett Pridetåg för Grotesco-fantaster..
https://www.youtube.com/watch?v=X1bQUnm-eo0
Vid 03.05 så smeker huvudsångaren en liten pojke för att illustrera hur religiösa homofober bär sig åt.

Är sådan humor OK?
Citera
2023-06-27, 20:41
Avstängd
Kolla big data analyser på republikanska sympatisörers flyttmönster. Det är inte en meme, folk med vett lämnar.
Citera
2023-06-27, 21:00
Medlem
Det är så dumt, så det skulle nästan inte förvåna mig om det är utklädda republikaner som står där och skriker. För att göra folk livrädda för homosexuella (för att inte tala om pedofiler).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in