Citat:
Om man ska tro på killen med bruten arm/handled/tumme som la ut på tiktok så är det 3 som ramlade ur.Har försökt att hänga med i tråden en del .
Men som jag har förstått det så har 3 personer flugit ut vagnarna .
Vi har ”balkfettot” , även kallad ”balkhen” av vissa pga vi ej vet hur den identifierar sig som .
Vi har den avlidna kvinnan (som vissa påstår var överviktig
Vem är den tredje ? Också överviktig ?
Är det så enkelt att bygeln som fälls ner ovanför låren helt enkelt inte klarat kraften från tvärstoppet pga deras kroppsmassa? Och dom har flugit ut som vantar när den tvärnitade ?
Är det någon som känner balkhen och kan förklara hur i helvete han lyckades greppa tag i en metallbalk när han for ut från vagnen ? Hur som helt är det makalöst om det hände som jag föreställer mig i huvudet
Men som jag har förstått det så har 3 personer flugit ut vagnarna .
Vi har ”balkfettot” , även kallad ”balkhen” av vissa pga vi ej vet hur den identifierar sig som .
Vi har den avlidna kvinnan (som vissa påstår var överviktig
Vem är den tredje ? Också överviktig ?
Är det så enkelt att bygeln som fälls ner ovanför låren helt enkelt inte klarat kraften från tvärstoppet pga deras kroppsmassa? Och dom har flugit ut som vantar när den tvärnitade ?
Är det någon som känner balkhen och kan förklara hur i helvete han lyckades greppa tag i en metallbalk när han for ut från vagnen ? Hur som helt är det makalöst om det hände som jag föreställer mig i huvudet
1. Kvinnan som dog. Vad hennes våg sa är oviktigt, en dotter har förlorat sin mamma. Lite respekt kan man ha, trots att det är fb.
2. Den döda kvinnans syster. Allvarligt skadad.
3. En man som lyckades ta tag i någonting vilket gjorde att han inte trillade ner. Dock råder det tveksamheter om detta är samma man som kallas för ”balkmannen”. Återigen, det är det enda smeknamnet han behöver ha. Handlar om respekt.
Om det inte är nummer 3 som synts på videorna och kallats för balkmannen, så är han #4 och har klättrat ut själv efter att attraktionen stannade.
I detta sammanhanget är det oavsett helt oviktigt (pun intended) hur mycket de olika offerna vägde/väger. Det kan inte uteslutas att det har spelat in i hur bra de överlevde olyckan, men det är oviktigt för oss i den här tråden.