2023-06-26, 22:56
Medlem
Hur betalar man på plats? Kontanter accepteras?

Kondomer finns på plats misstänker jag, finns det olika storlek så min stora flashback-dase också får plats?

Hur vanligt är det att man får bj utan kondom?

Riktpris för ett bj resp 30 min knull?
Citera
2023-06-26, 22:58
Medlem
psykoshippiens avatar
€50-200, om du kan lösa kondomer på ett bordell? Finns det korgossar runt påven?
Citera
2023-06-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
€50-200, om du kan lösa kondomer på ett bordell? Finns det korgossar runt påven?

Sorry men I had to ask.. tack 😉
Citera
2023-06-26, 23:03
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Sorry men I had to ask.. tack 😉
Kutym att inte gå med egna kådisar dock, tycker jag.
Citera
2023-06-26, 23:26
Medlem
pn222jws avatar
Ta med några, dumt att riskera.
Citera
2023-06-28, 14:57
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Hur betalar man på plats? Kontanter accepteras?

Kondomer finns på plats misstänker jag, finns det olika storlek så min stora flashback-dase också får plats?

Hur vanligt är det att man får bj utan kondom?

Riktpris för ett bj resp 30 min knull?

Tjejer står för kondomer och cash is king! Tror nog att hororna har kondomer i allt från 10 -30 cm så du behöver nog inte oroa dig att din kuk skrämmer iväg dom.

Bj utan kondom kostar extra. Dom erfarna gör upp om pris innan. Dom kommer se att du är ett blåbär direkt och utnyttja det.

Mitt första besök på en bordell i tyskland som skulle kosta 70 euro för ett vanligt "suck and fuck" slutade på 200 euro + 70 i inträde.
Så blir det när dom säljer på en extratjänster. Som nybörjare är det svårt att säga nej.
Citera
2023-06-30, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Tjejer står för kondomer och cash is king! Tror nog att hororna har kondomer i allt från 10 -30 cm så du behöver nog inte oroa dig att din kuk skrämmer iväg dom.

Bj utan kondom kostar extra. Dom erfarna gör upp om pris innan. Dom kommer se att du är ett blåbär direkt och utnyttja det.

Mitt första besök på en bordell i tyskland som skulle kosta 70 euro för ett vanligt "suck and fuck" slutade på 200 euro + 70 i inträde.
Så blir det när dom säljer på en extratjänster. Som nybörjare är det svårt att säga nej.

Tack för redigt svar! 👍🙂

Hur ofta åker du ner nu? Du verkar varit med ett tag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in