2023-06-26, 12:29
Medlem
Ser att Filip och Linn rör sig på samma ställen samtidigt! Nyss var båda i Rom och nu firade dom midsommar i Sandhamn! Dom lägger båda ut på sociala medier men aldrig att dom syns ihop! Jag tycker dom är gjorda för varandra men undrar varför dom inte kommer ”ut”?
Citera
2023-06-26, 13:14
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourPronouns
Extremt hemliga för mig som aldrig hört talas om dom.

Snubben med det inavlade namnet var med i Lets Dance tydligen? Vet inte varför han verkar mest vara nån form av företagsfilur. Hon han dansade med var den där Linn...
Ehm ja, inget ont om dom självklart, hoppas dom har kul om dom är ihop. Om dom inte är ihop tror jag dom har trevligt var för sig med.
Citera
2023-06-26, 13:45
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Snubben med det inavlade namnet var med i Lets Dance tydligen? Vet inte varför han verkar mest vara nån form av företagsfilur. Hon han dansade med var den där Linn...
Ehm ja, inget ont om dom självklart, hoppas dom har kul om dom är ihop. Om dom inte är ihop tror jag dom har trevligt var för sig med.
Han är känd för att vara son till programledaren Kristin Kaspersen. Hon i sin tur blev känd för att hon är dotter till Lill-Babs.

Filip är även känd för att ha varit ihop med ragatan Peg Parnevik, och därför synts en del i TV i deras program Parneviks.
Citera
2023-06-26, 14:21
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollybolly
Ser att Filip och Linn rör sig på samma ställen samtidigt! Nyss var båda i Rom och nu firade dom midsommar i Sandhamn! Dom lägger båda ut på sociala medier men aldrig att dom syns ihop! Jag tycker dom är gjorda för varandra men undrar varför dom inte kommer ”ut”?

Ja, det måste vara ett rätt så hemligt par. Jag har inte ens hört talas om någon av dom.

Jag gjorde ett par sökningar på sveriges största nätforum och hittade ingen tråd om någon av dom.
Citera
2023-06-26, 16:18
Avslutad
Citat:
Det skulle varit kul om dom kom ut som par. Passar så bra ihop. ❤️❤️
Citera
2023-06-26, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det skulle varit kul om dom kom ut som par. Passar så bra ihop. ❤️❤️

Bättre än med den jävla Parnevik.
Citera
2023-06-26, 17:04
Medlem
Två stora framtänder och gristryne. Men hellre det än Dee Snider
Citera
2023-06-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Två stora framtänder och gristryne. Men hellre det än Dee Snider
Linn är söt. Men du ser väl ut som schenkenberg eller pamela Anderson själv..
Citera
2023-06-26, 18:50
Medlem
De är ju kompisar, inget "hemligt" att de umgås. Linn umgås också mkt på egen hand med Kristin.
Citera
2023-06-26, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Linn är söt. Men du ser väl ut som schenkenberg eller pamela Anderson själv..

Hon har bra kropp iallafall

För övrigt tycker jag schenkenberg liknar drottning silvia, lyfter på förhuden för den jämförelsen
Citera
2023-06-27, 04:31
Medlem
Citat:
Ja, dom är ett par. Vad jag har hört så har dom varit ihop sen förra året.

Tycker faktiskt det är rätt synd om Peg nu när det här uppdagats. Precis det som det skvallrades om under Lets Dance och som hon mådde så dåligt av har ju nu visat sig vara sant.
Senast redigerad av JustMe2 2023-06-27 kl. 04:37.
Citera
2023-09-08, 16:56
Medlem
Skyddad id kablar skvallermedia ut
https://stoppapressarna.se/svenskt/dodshotad-filip-lamprecht-lever-med-skyddad-identitet/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in